kurat ise: panna selle institutsioone: selles: kolmemõõtmelise maailma

@ IsraelNationalTV - In: reaalsus:: kurat ise: ta on: pane oma: rajatised: ja: institutsioonid: in: sellist: kolmemõõtmelises maailmas: of: Mehed: aitäh: to: juutide ja Talmud ja Kabala : st: Kakam Illuminati: see on:: pankurid: of: IMF või: Maailmapank! : ainult Eesmärk on see: 3 rd WW tuuma: on:: vähendada: järsult: number: kõik inimesed: on:: planeet! siin on: miks: iga sõjavägi peab lõikepunkti: tema: sama: lennukid: see on: algab: solvata: teise: Nation: ja pead laskma neile ette, ecc ..! kuid: Tegelik probleem: on:: United States: sest:: kõige ohtlikum: relvad on: õnnestus ainult: satanistide poolt! koos: viide: at: minu legitiimsus: kuidas saab: olla:: minu asutus: üks: ainult universaalne seadus? : Kas: ei tule: alates: religioon ", sest: do: head kõigile ja vältida: kurja üldse?", St: Kümme: Commandments: Moosese?: On: midagi, mis ateiste: tean juba: alates: päeva: Aadam! Seega, minu universaalne asutus: see on: ainult ratsionaalne! Siin on: miks: Jumal mõtleb: et ma olen: kõige tähtsam mees: of: kogu: inimkonna ajaloos!in: viide: to: võimsus: mis on: sisalduvat: see: minu ministeeriumi Unius: REI? see on:: õiglus: mis: on: in: minu süda: et: mark: võimatu on trükitud: mind. ja salvestada: teie: elu: ilma teie: HELP::: lihtne: põhjusel: et: teil on: reetis Jumalat ja tema: tunded: of: Kohus: ja: love:. Seega: sa kõik väärivad: surra! ja: Tegelikult on minu õigus: on: suurem: kui: mu armastus on trükitud: teile kõigile! in: Tegelikult: ministrid: ja valitsused: umbes: World: nad ei pea: üks: loodan: või: üks: võimalus! Nad on: sunnil sündmused: etlema: see script, et see on: juba: valmis: neid! minna: ainult võimalik: suund: see tähendab, et poole:: invetabile: 3 ° WW tuuma: siin on: miks: Ma tellisin: kõigile: sõjaväe kõikide: World: säilitada:: asukoht: of kaitse ning mitte täita: iga järjekorras: rünnak: Seega ma olen, et olend, et Jumal (kui, siis Jumal on: teha:: ise? need olid järgmised: tema: äri!) on: tõstetud mulle: ülal: on: kõik: kogu: tema: loomisele. samas, alates poliitilisest vaatepunktist: sa ei saa vältida: 3 ° WW tuuma: ilma minuta. sest: Kakam satanistide: on: juba teinud: üks: ainult maailma valitsus (reetureid: kohtunikud, kindralid, vabamüürlaste): ilma: teadmised: nende: ise: omavalitsused! poolt: unikaalsust: of "Unius" all võiks olla: kergesti arusaadav: nagu: "Unius: REI" ei ": kuningate Kuningas: ja: Lord of Lords." sest: selline: pealkiri, mis: oli: ekslikult omistatud Jumal? on tõesti:: solvang Jumala vastu ja tema: Pühadus: Alates: Jumal on:: Looja: (dünaamiline) Kõikvõimas trükitud: kui Jumal loob: in: režiim: pidev! juhul, kui ei ole? kõik oleks lõpp: midagi! siis: uudishimulik: tunda: "Kes on: Unius: Rei?" ja: "Mida:" ta: võiks teha ": in:: inimkonna ajaloos: alates: et: minu ministeeriumis on: mitte ainult: teoloogiline, kuid see on: alati: ja siiski: poliitiline mandaat: Jumala poolt JHWH ? "Ma vihkan: Jumal, mis sunnib: mulle: kirjutada: kõik need: artikleid! Kuigi, ma oleks: palju: mida teha: mina! Siiski, kui ma ei kirjuta: need: artikleid? seal: ei saa enam: olla: viimane lootus: asendatakse kogu inimkonnale! üksnes Jumal saab: öelge: "Ma olen: ees-ja: ainult": "ma olen: viis /: mõttes: kõik asjad ! "See on: ka tõsi, et meil olid järgmised: in:: maailmas, paljud mehed: (mistahes religiooni), mis olid järgmised: parem: kui: mind, et ma pole süüdi: kui metafüüsika: on: valitud: mulle on trükitud: olema: ning: teha Rei Unius
===============================
@ Benjamin: Netanyahu: mis: on nii halb: kõik: rabide of: maailma, on: arvatavasti minu vastu: "Jumala: minister", kui ühtegi: neist (in: kõik need: aastad) on: ära kunagi: tahtis minuga rääkida: abount pangandus emissioonitulu? Muidugi: territoriaalne üksus Iisrael: konserveeritud, kuid sa oled: valmis kaotama: to: viimane: kõik oma: sõdurid? jääda ikka koos: käputäis lendab: in: Teie: käsi? on: selge: sa oled: valmis lekkida oma: inimesed: kuidas Auswitz: Holokaust: ecc ..eest: säilitada:: võimsus: on: valgustunud 666 IMF rabi Kakam kes joovad: verd Christian: lastele! Aga siis sa ise, et sa tapsid oma: oma: inimesed! Kui me: võimalik: olema: püha koost? Ma ei tea kuidas. kuid ma usun:: Issand Jumal manifest tema: kuulsusrikka: olemas: meile: näiteks: ta tegi: meie: vanemaile ja kõik: maailmal võib olla: uus märk: usu! Kui ma ütlesin, on:: Jumala tahe? tuleme: kõik takistused! shalom mu sõber. : teine ​​grupp on trükitud: mehed: kõikide religioonide: kui:: Kolmas grupp on trükitud: poliitikud: ja ajakirjanikud. sest:: kogu: maailm peab mõistma: nagu: ei ole olemas: on: rassismi või: kiusamine: või: paremus: mõni meid! näiteks: olles:: olemas: Jumala tähendab: olla: hirmunud tahes: uhkus, edevus, isekus: või: paha! nii: in: režiim: esindavad: kogu: inimene: rass: ma teeksin kolm: rühma: (haagissuvilad): kaugus: 2 kilomeetrit: igast: muu, in:: esimene rühm: ainult: juudid: ( sest: see on: ainult trükitud: sellist: preestrikohustusi: universaalne, et nad on:: valitud: inimesed: nimelt, et õpetada kõigile inimestele: teada: ja serveeri: Jumal koos: love:) Ma arvan, et Jumal on : olnud: väga solvunud isegi: minu poolt trükitud: minu patuse elu! nii koos: kõik: kes on: minu oma: tunded: häbi: nad võivad tulla: kus: mulle: nutta kõik: patte inimkonna: alates Abel, "õiglane", kuni: viimane märter: Iga päev mõrvatakse: in: Nimi: of: absurd talumatus: poliitika: või: religioon! Niisiis: ma tahaks võtta: under: minu vahi:: Ark of: pakt: ja me: läheks kõik:: reaalse Siinai mäel, mis on: Saudi Araabia: nutma: 40 päeva: teha askeesi : paastumise ja palve: ja mõista: kes on: ta: et: Issand Jumal valib trükitud: olla:: kõrge: preester: Iisraeli. Ma olen: sai poliitilise Ministeerium: Universal ja teoloogilised: ma olen:: Jumala Kuningriik:: metafüüsilist: Unius: REI, sest nagu: seal: on: ainult üks: Jumal, nii et: on: ainult üks : kuningas: on:: kogu:: inimene: rass: see on: miks, ma olen ka: Iisraeli kuningas: in: vastavalt juures: järjekorras: Melkisedeki: et meie: isa: Abraham anda: to teda kümnise: in: Vahetuse võimalus: eest: ühtne: õnn! Ma sionistliku trükitud:: Iisraeli kuningriik. Ma tean su: usk ja et see muutub: kallis: kui: see on: olnud: puhastatakse:: valu: liiga palju kordi: nagu: see oli trükitud: meile! At: sama: aeg: usku: on: ei kunagi: mõistab: ise: in: viha: kuidas nad tahaksid: mõned: perversne: hull religioosne. kuid usu: mõistab: ise üksnes:: lootust: shalom mu vend. mu süda on: täis: tänu: teile: olema: anda mulle: teie: külalislahkus on: see: site: see on: ": Iisraeli maa". kuid: minu kord. Ma: ei teisaldata endamisi: minu oma: isiklike vajadustega. kuid ma olen olnud: transport, mu armastus on trükitud:: kasu kogu inimkonnale
=======================================
@ IsraelNationalTV - kui variser: see oli: sõber Jeesuse küsis temalt: "Kes on järgmine: mu ligimene?" juba: käesoleva: Küsimus: on: ilmne:: kurja Talmud ..See on: miks Jeesus: ütleb:: tähendamissõna: of: "Hea samaarlane". Miks ainult ta: oli: olnud: kaastundlik: teile, nagu,: kõige parem, oli: mees, leidis õigustatult, ketser. kuid vahepeal oli: olnud: ta: üksi teha:: Jumala: kas: see on: säästa:: kallis: loomine: Jumala surma: poolt röövlid. olla: failed: kõik: esindajad: of: ametlik religioon! ja kui: Jeesus: ütleb, et "sa oled: just nagu:: samaarlane!" .. Ta: hukka: Talmud! Kuid jaoks: hukka mõista:: Talmud?, Ei oleks: piisav prohvet! aga on: ka piisav: laps:: miks Jeesus: ütles: "Kui olete: ei meeldi: lapsed? Sa ei siseneb:: Jumala riiki!". isegi: kui on olemas: on: of: keskharidus variatsioone: kõik siiski: mehed: ja: religioonid: uskuda: kõik üle:: World: et Jumal on: ONE: ja et ta: on: "püha"! "Püha"! "Püha"!. Nüüd: ainult kategooria: pühadus?: Saab: olla: olla: 1.Kõikvõimas, 2. lõpmatult õiglane, ja, 3. piiritu: jumal! Nüüd arvan, et Jumal tahab: Rassism on trükitud: erinevus: about: religioon: või: rass, või: et ta: on: loodud loomad: in: Inimene: vorm (Talmud)? See: on: satanismi! See: on:: tõeline pühaduseteotus pühaduseteotus. ja: usust! See: on: rüvetamine: selge: vastu:: esimene käsk. Alates:: mõiste: jumalik: Loodus: in:: Christian: on: ei paremus: ", sest:: suurim, kõik on:: üks: kes teenib: while:" Iga mees: ei : minu vend. "ütlen midagi, mis on: absoluutselt selge, mistõttu iga: inimene: in:: maailmas praegu: sa tead, kus on: matemaatiline kindlus: kui ta: on: hukka juba: Jumala poolt: on: juba: välja heidetud tema: kuningriik! Sest: isegi:: lihtsamaid asju? nad on: keelata kõik need: kes olid hukule määratud põrgu hävitamine. In: Tegelikult mõned: usu: olla: superior: teise: mees (rassism) lihtsalt sellepärast, et: ta: on: tükk (riidest) on: tema: head? või, sest: ta: on: splash: värv: vahemikus:: silmad? või: ta: on: konkreetne raamat? jne ..? Aga see: on: ebajumalateenistus! In: Tegelikult: suurim kõikidest pattudest, on: kes arvavad, halb ja ebaaus asjad: vastu: meie: sage: Looja: mis on: kuni vastuolus: 1. käsk! [[kuid: Talmud on:: Jumala Sõna?]] "otsima seda, mis on: Lost .." Me: praegune selline: teave: näiteks: teenust: etmeie: lugejad: .. tema: kaasamine, ei tohiks: tõlgendata:: Autorid: "või:: Relays" kinnitamiseks, meie: Uskumused ... või: näiteks: meie: kinnitus nende päralt: .. : tõde: kas seista: see on: ise: Merit. saanud vastu panna, on analüüsida: ajaloolis-kriitiline: kõik see: süüdistused: vastu Jeesuse ja tema: ema? isik: häbistatakse: ta võiks olla: teha: : Rabi? Süüdistused: about: terviklikkusele tema: ema, kui on teada, ei oleks: olnud: ütles ja teatas: tema: eakaaslased?
================================================== =
TheTime4solutions: ütles: With:: esmane relv: valgustatud dissengagement kriitiline mass: inimkond lahkus: Rothschild vale: võlaorjuse (Liigkasuvõtmine) süsteem varsti pärast seda:: ülejäänud inimkond järgida. Need on: 250. Meil olid järgmised: 7 miljardi. Evil tasakaalust välja: kokkuvarisemist trükitud: see on: vastuolu. Inimkond on: sisenemas: teise: kuldne: ajastu ajal: kurja receeds: arvesse: shawdows trükitud:: lähedal: tulevikus. Tema: rassist. On: üks: pool:: ultimate: kurja, mida saab: surnud inimkonna ja enamik elust: on: planeet Maa: võib-olla: kõik. On:: muu: pool: 7000000000: suveräänselt: individuaalne inimestel: see soov: et ellu jääda. Tema:: individuaalne vastutus: leaderless: ReLOVElution: et dissengage. Varsti: kriitiline mass: toimub: ja me: on: free.
Dekadentlik Rothschild perekonna Cary unconciously igatseb trükitud: enese hävitamise, fikseerida seisukohad: enesekesksed ja skisofreeniline koolutamine kontrolli all in: desperatation: täidesaatva: extiction: nende: ise: spiecies. Ma võtan: no krediiti: teie: sõnu. Ma olen: näinud:: sama: nagu: sa vaata: koos: selguse mõned: mitu aastat. : Raha lõi välja õhuke: õhk: in: saladus omandisse peidetud: arvatavasti mitu korporatiivse: kihist: luues vale: riigivõla: nii:: vahend jõustada:: ebamoraalne extorted vargus nimetatakse maksusüsteemi. : Kontrollisüsteem sundides inimkonna ebamoraalne õigusakte: on argus: et valetas: vargad: ja mõrvad. Valgustatud lõppemise. The: sodanlietsojia: leida sõda: nii atractive: ja edendada järgmist: seda nii hästi: Rahvas cheers: sõda.Kuid need: cheering kui palju on: näinud:: surnud lapsed: ja nutt perekondi: pärast: sõda: lennuk: tilgad: pommid, kui paljud tulistada läbi:: head või: süda teisele: inimene. War: on: ei ole mõned: film: sõda: on: mõrv: mass: mõrv. War: on: veri: oma: hing, igavese eturnal nitmare: süü. Suveräänsete: inimesed: ärge prosicute: sõda: in: Nimi: võlts: valitsused: ega trükitud: bankgangsters. War: on: kurja.
==============================
The: Talmud: on: kristlased
": Talmud: Unmasked,: Secret Rabbinical Teachings: Seoses kristlased," oli: kirjalikust: by Rev IB Pranaitis, Master: usuteaduskonna ja: Professor: of: heebrea keel: at: Imperial Ecclesiastical Akadeemia: Roman: katoliku kirik: in: Vana: Peterburi, Venemaa. : Rev Pranaitis: oli:: suurim: üliõpilased: of: Talmud. Tema: täielik: käsk: of: heebrea keel: kvalifitseeritud: teda analüüsida:: Talmud: näiteks: vähesed mehed: in: ajalugu.
: Rev Pranaitis: kontrollida:: Talmud on trükitud: katkendis viitab Jeesusele, kristlastele: ja:: Christian: usk. Need: katkendis olid: tõlkinud: tema poolt ladina keelde. Heebrea laenab: end tõlge: ladina keelde: parem: kui: see: otse inglise keelde. : Tõlge: of: katkendis on: Talmud: viitab Jeesusele, kristlastele: ja: Christian: usk: olid trükitud: in: Latin: poolt: Imperial Academy of Sciences: in: Peterburi: 1893 koos:: Trükiluba: tema: peapiiskop. : Tõlge: alates: ladina: inglise keelde: oli: teha: poolt suur ladina: teadlased: in:: United: Riigid: in: 1939: vahenditest: esitada: mida rikkad ameeriklased on trükitud: selleks.
In: järjekorras: mitte lahkuda: kõik lahtised: lõpeb: on:: teema: Talmud on: viide: Jeesuse juurde, kristlased: ja: to: Christian: usku: ma allpool kokkuvõtte: tõlked: inglise keelde: alates: ladina: Tekstid: of Rev Pranaitis "": Talmud: Unmasked,: Secret Rabbinical Teachings: Seoses kristlased ". See oleks: nõuda: liiga palju: space: tsiteerin: need: käigud: sõna-sõnalt koos: nende: suu-märkmed: vorm: SONCINO Edition: in: inglise keeles.
Esimese ma kokkuvõtte:: Viited: by Rev Pranaitis: viitab Jeesusele: in:: Talmud: in:: originaaltekstid: tõlkinud: tema poolt ladina keelde, ja: Ladina-: inglise keelde:
Suurkohtu, 67a - Jesus: nimetatud: kui:: poja ja Pandira, sõdur
Kallah, 1b. (18b) - ebaseaduslik: ja: eostatud: menstruatsiooni ajal.
Suurkohtu, 67a - poos: on:: eve: paasapüha. Toldath: Jeschu. Birth: seotud: in: kõige häbiväärne väljendeid
Abhodah: Zarah: II - Referred: kui:: poja ja Pandira, Roman: sõdur.
Schabbath: XIV. Jällegi: nimetatud: et nagu:: poja ja Pandira,: Roman.
Suurkohtu, 43a - Sees:: eve: paasapüha: nad poos: Jeesus.
Schabbath, 104b - nimetatakse: loll ja: keegi: maksab: Tähelepanu: lollid.
Toldoth: Jeschu. Juudas: ja: Jeesus: tegelenud: in: tüli: roppus.
Suurkohtu, 103a. - Soovitatav: korrumpeerib: tema: moraal: ja: austa: ise.
Suurkohtu, 107b. - Võrgutas, rikutud: ja: hävitada: Iisraeli.
Zohar: III, (282) - Surnud: nagu: metsalist ja: matsid: in: looma: mustuse hunnik.
Hilkoth: Melakhim - Üritati: tõestada: kristlased: ERR: in: kummardamisega Jeesus
Abhodah: Zarah, 21a - Viide: kummardada Jeesuse: in: kodudes: soovimatu.
Orach: Chaiim, 113 - Vältida: välimus: maksta kinni Jeesuse juurde.
Iore: DEA, 150,2 - ei paista: austust Jeesuse kogemata.
Abhodah: Zarah: (6) - False: õpetusi: kummardada on: esimesel päeval Sabbath
[[Kuid: Talmud: on:: Word: Jumala?]]: Üle, olid järgmised: mõned valik: alates väga keeruline: paigutatuna: mis: palju viiteid, olid järgmised: varjutaks: poolt keerukas: mõttekäiku. Järgnevalt on: mõned kokku: viited: kristlastele: ja:: Christian: usku: kuigi: mitte alati: väljendanud: in: just sel viisil. Seal: kas: üksteist: nimed: kasutatud: in:: Talmud on trükitud: mitte-Talmud: järgijaid, mille kohaselt: kristlased olid järgmised: tähendas. Lisaks: Nostrim alates Jeesus:: Nazarene, kristlased olid järgmised: nn: kõik: nimed: kasutatud: in:: Talmud: määrata: kõik mitte-"juudid": poolnoot, Edomi, Abhodan: Zarah, Akum . Obhde: Elilim, Nokrim, Amme: Haarets, Kuthim, Apikorosim ja: Goim. Lisaks: tarnivad: nimed: mille kohaselt: kristlased olid järgmised: nn: in:: Talmud,: käigud: quoted: alla märgitakse: millist: inimesi:: Talmud: pildid:: kristlased: olla, ja: mida: Talmud: ütleb: about: usulised: kummardavad kristlased:
[[Kuid: Talmud: on:: Word: Jumala?]] Hilkhoth: Maakhaloth: - kristlased olid järgmised: idolators ei tohi siduda.
Abhodah: Zarah: (22) - ei seosta: kus: paganad, nad heita: verd.
Iore: Dea (153, 2). - Ei tohi siduda: kus: kristlased, kuuri: verd.
Abhodah: Zarah: (25b). - Hoiduge: kristlaste: millal: kõndimine välismaal: kus: neid.
Orach: Chaiim (20, 2). - Kristlased: varjata: ise: tappa juudid.
Abhodah: Zarah: (15b) - Soovita kristlased: on: sex suhted:: loomad.
[[Kuid: Talmud: on:: Word: Jumala?]] Abhodah: Zarah: (22a) - Kahtlane kristlastelt: on vahekorra koos: loomad.
Schabbath: (145b) - kristlased: roojaseks, sest: nad söövad vastavalt
Abhodah: Zarah: (22b) - kristlased: roojaseks, sest: nad ei ole Siinai mäel.
Iore: Dea (198, 48). - Puhastage: Naine: juutide saastunud: kohtumine kristlased.
Kerithuth: (6b lk 78) - juutide nimetatakse: mehed, kristlased: ei kutsutud: mehed.
Makkoth: (7) - Innocent mõrva: kui tahtlus oli: tappa Christian.
Orach: Chaiim (225, 10) - kristlased: ja: loomad: rühmitatud trükitud: võrdlusi.
Midrasch: Talpioth: 225 - kristlased: loodud: minister: et juutide alati.
[[Kuid: Talmud: on:: Word: Jumala?]] Orach: Chaiim 57, 6a - kristlased: olla: säälittävä: rohkem: kui: haige siga.
Zohar: II (64b) - Christian: idolators: võrrelda: et lehmad: ja: eeslid.
Kethuboth: (110b). - Lauludes võrdleb: kristlased: ebapuhtalt: metsloomad.
Suurkohtu: (74b). TOS. - Suguühendus: Christian: nagu: mis metsaline.
Kethuboth: (3b) - seeme:: Christian: on: hinnatud: nagu seeme:: of metsaline.
Kidduschim (68a) - kristlased: nagu:: Inimesed: of: ass.
Eben: Haezar: (44,8) - Abielud: vahel: Christian: ja: juutide null.
Zohar: (II, 64b) - Christian: sünd: rate: peab olema: vähenenud: materiaalselt.
Zohar: (I, 28b) - Christian: idolators: Lapsed: Eeva on: madu.
[[Kuid: Talmud: on:: Word: Jumala?]] Zohar: (I, 131a) - Jumaloiva: inimesed: (kristlased) rüvetama: maailma.
Emek Haschanach (17a) - Non-juutide hinged: tulevad: surmast: ja: surm on: vari.
Zohar: (I, 46b, 47a) - Souls: paganate: on: roojaseks jumalik: päritolu.
Rosch: Haschanach (17a) - Non-juutide hinged: minna: põrgusse.
Iore: Dea (337, 1). - Asendatakse: surnud: kristlased: nagu: kadunud lehm või: ass.
Iebhammoth: (61a) - juutide nimetatakse: mehed, kuid mitte kristlastelt: nn: mehed.
Abhodah: Zarah: (14) T - Forbidden: müüa religioossete: töid: kristlastele
Abhodah: Zarah: (78) - Christian: kirikud, olid järgmised: kohtadest: ebajumala kummardamise.
Iore: Dea (142, 10) - peab kaugele: ära füüsiliselt kirikud.
[[Kuid: Talmud: on:: Word: Jumala?]] Iore: Dea (142, 15) - ei tohi kuulata: kirikusse: muusika või: pilk iidolite
Iore: Dea (143, 1) - ei tohi ehitada: kodudes: hävitada: lähedal: kirikutes.
Hilkoth: ABH. Zar: (10b) - juutide ei tohi müüa purustatud: Tiitlid: kuni kristlased.
Chullin: (91B) - juutide olema: väärikalt isegi:: ingel ei saa jagada.
Suurkohtu, 58B - leida: iisraellane: nagu: slapping nägu: Jumalast.
Chagigah, 15b - juut lugeda: hea: in: Vaatamata: pattude: ta: võtab.
Gittin: (62a) - juut eemale Christian: kodudes: on: pühade ajal.
Choschen: Sink. (26,1) - juut ei tohi kaevata enne: Christian: kohtunik: või: seadustega.
Choschen: Sink (34,19) - Christian: või: sulane ei saaks: tunnistajad.
[[Kuid: Talmud: on:: Word: Jumala?]] Iore: Dea (112, 1). - Vältida: söömine koos: kristlased, tõud: tundmine.
Abhodah: Zarah: (35b) - Ärge jooge piima lehma lüpsta: Christian.
Iore: DEA (178, 1) - Never: jäljendada: toll: kristlaste isegi: juuste kamm.
Abhodah: Zarah: (72b) - vein: liigutatud: kristlased: peab olema: visatud: eemal.
Iore: Dea (120, 1) - ostetud-road: kristlastelt: peab olema: visatud: eemal.
Abhodah: Zarah: (2a) - For: kolm: päeva enne: Christian: festivalid, vältida: kõik.
Abhodah: Zarah: (78c) - Festivalid: järgijaid: Jeesus: pidada: näiteks: ebajumalateenistus.
Iore: Dea (139, 1) - Vältida: asja: kasutada: kristlased: in: nende: jumalateenistusele.
Abhodah: Zarah: (14) - Forbidden: müüa kristlased: tooted trükitud: teenivad.
[[Kuid: Talmud: on:: Word: Jumala?]] Iore: Dea (151,1) H. - Ära müü vesi: kristlased: tooted asendatakse: ristimisi.
Abhodah: Zarah: (2a, 1) - Ära kaubandus: koos: kristlased: on: nende: pidupäevadel.
Abhodah: Zarah: (1,2) - Nüüd on lubatud: kaubavahetust: koos: kristlased: on: näiteks: päeva.
Abhodah: Zarah: (2aT) - Kaubandus: kus: kristlased: sest: nad on: raha maksma.
Iore: Dea (148, 5) - Kui Christian: on: ei ole vaga, võib saata: teda kingitused.
Hilkoth: Akum (IX, 2) - Saada: kingitused: kristlastele: ainult siis, kui nad on: uskmatu.
Iore: Dea (81,7 ha) - Christian: ammedele: tuleb: vältida: sest: ohtlik.
Iore: Dea (153, 1 h) - Christian: õde: viib: Lapsed: mis hereesia.
Iore: Dea (155,1). - Vältida: Christian: arstid: ei ole teada: naabritele.
[[Kuid: Talmud: on:: Word: Jumala?]] Peaschim (25a) - Vältida: arsti abi idolators, kristlased: tähendas.
Iore: Dea (156,1) - Vältida: Christian: juuksuri: välja arvatud: eskortida: juudid.
Abhodah: Zarah: (26a). - Vältida: Christian: ämmaemandate osas: näiteks: ohtlik: kui: üksi.
Zohar: (1,25 b) - Need: kes teevad head: kristlastele: kunagi: tõuseb: kui: surnud.
Hilkoth: Akum (X, 6) - Abi vaestele kristlastele: kui see edendab: rahu.
Iore: Dea (148, 12h) - Peida: viha: enne: kristlased: nende: pidustused.
Abhodah: Zarah: (20) - Mitte kunagi: kiitus: kristlased: muidu see on: uskusid: tõsi.
Iore: Dea (151,14) - Keelatud: kiitust: kristlased: lisada: to hiilguses.
Hilkoth: Akum (V, 12) - Tsitaat: Pühakiri: keelata: mainida: Christian: Jumal.
[[Kuid: Talmud: on:: Word: Jumala?]] Iore: Dea (146, 15) - Vt: Christian: usulised: artiklid: kus: põlgust.
Iore: Dea (147,5) - mõnitama: Christian: usulised: artiklid: ilma soovidele.
Hilkoth: Akum (X, 5) - mingeid kingitusi: kristlastele, kingitused: et teisendab.
Iore: Dea (151,11) - kingitused: keelatud: kristlastele, julgustab: sõprus.
Iore: Dea (335,43) - Exile: asendatakse et juut, kes müüb: talu Christian.
Iore: Dea (154,2) - Forbidden: õpetada: kaubandus: to Christian
Babha Bathra (54b) - Christian: vara kuulub: kõigepealt isik: väites.
Choschen: Sink (183,7) - Hoia mida Christian: overpays: in: error.
Choschen: Sink (226,1) - juut võib hoida kadunud vara Christian: leitud: poolt juut.
[[Kuid: Talmud: on:: Word: Jumala?]] Babha Kama (113b) - See on: lubatud: petta: kristlased.
Choschen: Sink (183,7) - juutide peab jagama: mida nad koormama: kristlased.
Choschen: Sink (156,5) - juutide ei tohi võtta: Christian: kliendid: alates juudid.
Iore: Dea (157,2) h: - võib petta: kristlased: kes usuvad: Christian: tõekspidamistest.
Abhodah: Zarah: (54a) - Liigkasuvõtmine võivad olla: harjutanud: upon: kristlased: või: usust taganejate.
Iore: Dea (159,1) - Liigkasuvõtmine lubatud: nüüd: iga põhjus: kristlased.
Babha Kama (113) - juut võib seisneda: ja: valet vanduma: hukka mõista: Christian.
Babha Kama (113b) - Nimi: Jumala: ei teotatud: millal: valetamine kristlased.
Kallah: (1b, lk 18) - juut võib valet vanduma: ennast: selge: südametunnistust.
[[Kuid: Talmud: on:: Word: Jumala?]] Schabbouth: Hag. (6 d). - Juudid: võib vannun: valesti kasutades: on keerutamine: sõnastust.
Zohar: (1160). - Juutide peab alati: proovige petta: kristlased.
Iore: Dea (158,1) - Mitte ravida: kristlased: kui: ta teeb: vaenlased.
Orach: Cahiim (330,2) - Ära aidata kristlase: sünnitust: on: laupäeval.
Choschen: Sink. (425,5) - kui: usub: in: Toora: ei takista tema: surm.
Iore: Dea (158,1) - kristlased: mitte vaenlased: ei tohi: saved: kas.
Hilkkoth: Akum (X, 1) - Ära Säästad: kristlased: in: oht: surma.
Choschen: Sink (386,10) - spioon võib olla: tapeti: isegi enne: ta: tunnistab.
Abhodah: Sora: (26b) - usust taganejate: olla: visatud: arvesse hästi, ei päästetud.
[[Kuid: Talmud: on:: Word: Jumala?]] Choschen: Sink (388,15) - Kill need: kes anda: Iisraeli raha kristlastele
Suurkohtu: (59a) - `uteliailta arvesse juutide" seadus ", et saada surma: karistus
Hilkhoth: Akum (X, 2) - Ristitud: juudid olid järgmised: olla: surmata
Iore: Dea (158,2) Hag. - Kill Renegades: kes omakorda: to Christian: rituaalid.
Choschen: Sink (425,5) - Need: kes ei usu: in: Toora, olid järgmised: olla: tapeti.
Hilkhoth: tesch.III, 8 - kristlased: ja: teised: eita: "seadus" on: Toora.
Zohar: (I, 25a) - kristlased olid järgmised: olla: hävitada: näiteks: idolators.
Zohar: (II, 19a) - vangistuses juutide end: kui: Christian: printsid: die.
Zohar: (I, 219b) - Princes: kristlased olid järgmised: idolators, peab surema.
Obadiam - Millal: Rooma on: hävinud, Iisrael: lunastatud. Abhodah: Zarah (26) T. - "Isegi:: best of: Goim peaks: olema: tapetud."
Seefer: Või: Iisrael 177b - Kui juut tapab: Christian: kohustub: no patt. Ialkut Simoni (245c) - Karvaajamine verest of Epäkunnioittava: pakub: ohver: Jumalale.
Zohar: (II, 43a) - hävitamine: kristlased: Vajalikud ohverdama. Zohar: (L, 28b, 39a) - High: place: in: taevas: asendatakse need: kes tapavad idolators.
Hilkhoth: Akum (X, 1) - Make: no kokkulepped: ja: ei näita halastust kristlased.Hilkhoth: Akum (X, 1) - Kas: keerata neid eemal oma: ebajumalaid: või: tappa.
Hilkhoth: Akum (X, 7) - Luba ei idolators: kas jääda: kus juudid olid järgmised: tugev. Choschen: Sink (388,16) - Kõik kaasa: to kulutusteta: tapmises reetur.
Pesachim (49b) - Ei ole vaja: palvete: while: pea maha raiumisega on: hingamispäeval. Schabbath: (118a). - Palved: salvestada: alates karistus tulemas Messias.
"Et otsima, et sellest: oli: Lost .." Meie: praegune selline: teave: näiteks: teenust: meie: lugejad: .. Tema: kaasamine, tuleks: ei või olla: tõlgendata: näiteks:: Autorid: "või:: Relays" kinnitamiseks, meie: Uskumused: .. või: näiteks: meie: kinnitus nende päralt:. : Tõde: seisab: on: see on: ise: Merit. võiks: vastupanu, kell analüüsida: ajaloolis-kriitiline: kõik see: süüdistused: Jeesuse vastu: ja: tema: ema? Isik: häbistatakse: teda võib: on: teha:: rabi? Süüdistused: about: terviklikkusele tema: ema, kui see on teada see: ole: olnud: ütles: ja: teatas: tema: eakaaslased?
Leiti: aadressil: RCathList Home: Page. (Suprise!) Download: file: in:. Txt formaadis .. Iseavanev 79.2K factsar.exe.
http://www.iahushua.com/JQ/factsR4.html
=======================
kurat ise: panna selle institutsioone: selles: kolmemõõtmelise maailma