helvetet har själv: Sätt dess institutioner: i denna: tredimensionell värld

@ IsraelNationalTV - In: verkligheten:: helvetet självt: det har: satt sin: anläggningar: och dess: institutioner: i: detta: tredimensionella världen: av: Män: tack: till: judar: i Talmud och Kabbalah : dvs: Kakam Illuminati: som är:: bankirerna: av: IMF eller: Världsbanken! det: enda målet på detta: 3: e WW kärnkraft: är: att: minska: drastiskt, de: nummer: av alla människor: om:: planeten!här är: varför: Varje armé måste intercept: dess: samma: plan: som: Startdatum: att förolämpa: annan: Nation: och måste skjuta ner dem, ECC ..! men: verkliga problemet: är:: USA: eftersom: de: de farligaste: vapen, är: lyckades bara: av satanister! med: referens: på: min legitimitet: hur kan: vara:: min myndighet, den: en: endast allmän lag? Denna: gör: kommer inte: från en: religion, "eftersom: Gör: Bra för alla, och undvika det? Ont alls", dvs: Tio: budorden: Moses: Det är: något som ateister: vet redan: från: dagar: av Adam! Därför, mina universella myndighet: det är: bara rationellt! Här är: varför: Gud tänker: att jag är: det viktigaste man: av: hela: mänsklighetens historia! i: Referens: till: makten: det är: finns i: det här: min tjänst för Unius: Rei? det är:: rättvisa: att:: i: mitt hjärta: att göra: omöjligt för: mig.för att spara: er: Bor: utan att du: help för: de: enkel: anledning: att du har: förrådde Gud och hans: känslor: av: rättvisa: och: love:. därför: du förtjänar alla: att dö! och i: faktiskt, min rättvisa: är: större: än min kärlek för: er alla! i: faktiskt: ministrar: och regeringar: från hela: världen: de har inte: en: hopp: eller: en: chans! De kommer att vara tvingade av händelser: att recitera: att manus, att det är: redan: förberedd för: dem! att gå till: enda möjliga: riktning: det vill säga mot: de: invetabile: 3 ° WW kärnkraft: här är: varför: Jag beställde: till alla: militära av alla: världen: att behålla: den: Position: av försvar, och inte att utföra: någon order: att attackera: Därför är jag som varelse, att Gud (som alltså är Gud: Tillverkad: i: sig själv dessa:? är hans! verksamhet) har: upp mig: ovan: på: alla: hela: hans: skapelse. tag, ur politisk synvinkel: du inte kan undvika: 3 ° WW kärnkraft: utan mig. eftersom: Kakam Satanister: har: redan gjort: en: endast världsregering (förrädare: domare, generaler, frimurare): utan: kunskap: sina: egna: regeringar! från: unika: av "Unius" alla kan vara: lättförståeligt: ​​som: "Unius: REI" är, "den: konungarnas konung: och:. Herrarnas Herre" därför att: detta: titel, som: var: felaktigt tillskrivs Gud? verkligen är: en: förolämpning mot Gud och hans: Helighet: Sedan: Gud är:: Skapare: (dynamisk) Allsmäktige för: om Gud kommer att skapa: i: läge: kontinuerligt! Om det inte? allt skulle sluta i: ingenting! Du kommer att vara: nyfiken: att känna: "Vem är: Unius: Rei" och "vad" han: kunde göra ": i: de: mänsklighetens historia: sedan: att min tjänst är: inte bara: teologiska, men det är: alltid: och dock: ett politiskt mandat: av Gud JHWH ? "Jag hatar: Gud tvingar att: mig: att skriva: alla dessa: artiklar! Samtidigt skulle jag ha: mycket: att göra för: mig själv! Men om jag inte skriver: dessa: artiklar? där: kunde inte längre: vara ett sista hopp för: hela mänskligheten endast Gud kan! säga: "Jag är den: första och: enbart": "Jag är: hur / på: bemärkelse: om alla ting ! "Det är: också sant: att vi: är: i: i: världen, många män: (oavsett religion) att: är: bättre: än: mig, så jag är inte skyldig: om metafysik: har: valt: mig för: att vara: och för: att göra Rei Unius
===============================
@ Benjamin: Netanyahu: vad: i så dåligt: ​​alla: rabbiner, av: världen har: tänkt mot mig: "Guds: Minister", om ingen: av dem (i: alla dessa: år) har: aldrig: ville prata med mig: abount av bank seigniorage? Naturligtvis: kommer territoriella enhet i Israel vara konserverade, men du är: villig att förlora: till: senaste: alla: soldater?att vara stilla med: en handfull flugor: i: er: hand? är: tydligt: ​​du är: villig att läcka er: människor: hur Auswitz: Förintelsen: ECC .. för: bevara: de: Effekt: av: upplysta 666 IMF rabbin Kakam som dricker: blod av kristna: barn! Men då, du själv, att du kommer att döda din: egna: människor! Om vi: kan: vara en helig församling? Jag vet inte hur. men jag tror: de: Herren Gud skall utöva sin: härlighet: närvaro: till oss: som: det gjorde med: vår: fäder och alla: världen kan ha: en ny skylt: om tro!Om det jag sagt är:: Guds vilja? kommer att övervinna: alla hinder! Shalom min vän. det: andra gruppen skall i stället för: män: av alla religioner: medan: de: tredje gruppen är för: politiker: och journalister. eftersom: det: hela: världen måste se: som: inte där: är: rasism eller: mobbning: eller: överlägsenhet i: någon av oss!som: att vara i: de: närvaro: av Gud betyder: att vara: livrädd för alla: stolthet, fåfänga, själviskhet: eller: ont! så: i: läge: representerar: hela: människa: Ras: jag skulle göra tre: grupper: (husvagnar): Avstånd: 2 kilometer: från varje: andra, i: den: första gruppen: bara det: judar: ( eftersom: det är: Endast för: detta: prästerliga tjänsten: Universal att de är: de: valts: människor, nämligen att undervisa alla människor: att känna: och tjäna: Gud med: love:) Jag tror, ​​att Gud är: har: mycket kränkt även: av mig för: mitt syndiga liv! så med: alla som: vem har: min egen: känslor: av skam: de kan komma: med: mig: att ropa alla: synder: mänskligheten: från Abel, den "rättfärdiga", tills: senaste martyr: varje dag: mördad: i: de: Namn: en: absurda intolerans: Politik: eller: religion! Alltså: jag skulle ta: under: mitt förvar: de: Ark av: Förbundet: och vi: skulle gå alla:: Real berget Sinai, det vill säga: i Saudiarabien: gråta: 40 dagar: att göra bot : fasta och bön: och att förstå: vem är: han: att: Herren Gud kommer att välja för: att vara: de: hög: präst i: Israel. Jag har: fått en politisk Ministeriet: Universal och teologiska: jag är i: den: Kingdom Guds på: Metafysiska: Unius: REI, för, som: det: är: endast ett: Gud, så det: är: endast en : king: på följande:: helheten:: Human: Race: det är: varför, jag är också: Israels konung: i: enligt på: ordning: av Melkisedek: att vår: Far: Abraham ger: till honom tionde: i: utbyte för: ett enda: välsignelse! Jag är en sionistisk för: de: kungadömet Israel. Jag känner er: tro och att det blir: dyrbara: när det är: varit: renade i: de: smärta: för många gånger: som: det var för: oss! På: samma: Tid: tro: är: inte aldrig: inser: sig själv: i: hat: hur de skulle vilja: några: pervers: crazy religiös. men, tro: realiserar: sig själv bara: de: hopp: Shalom min bror. mitt hjärta är: fylld med: tacksamhet: till dig: att vara: beviljas till mig: din: hospitality den: här: site: det är: "det: landet Israel". men i: min tur. Jag var: inte rört mig själv: från min egen: personliga behov. men jag har: transport, från min kärlek för: de: gagn för hela mänskligheten
=======================================
@ IsraelNationalTV - när en farisé: det var: en vän till Jesus: frågade honom: "Vem är: min nästa?" redan: detta: Fråga: är: uppenbar:: onda i Talmud .. det är: varför Jesus: säger: de: liknelse: av: "barmhärtige samariten". Varför bara han: var: varit: medlidsam: att låta dig veta, liksom, de: bäst av allt, var: en man, med rätta betraktas som en kättare. men under tiden var: har: han: ensam: att göra: de: Guds: kommer: det är: att rädda: de: dyrbara: skapande: Guds dömts till döden av rövare. vara: misslyckades: alla: företrädare: av: officiella religionen! och när: Jesus: säger: "du är: precis: de: samariten!" .. Han: fördömde: Talmud! Men för: att fördöma: de:? Talmud, skulle det inte: räcker en profet! men är: också tillräcklig: ett barn: är: varför Jesus: sade: "Om du är: inte gillar:? barn du inte kommer in: det: Guds rike!". även: om det: är: av: sekundära varianter: Men, alla: män: och deras: religioner: tro: överallt: i: världen: att Gud är: ONE: och att han: är: "heligt"!"Heliga"! "Heliga"!. Nu har den: endast kategori: helighet:? Kan: vara: vara: 1.Allsmäktige, 2. oändligt rättvis, och, 3. oändliga: godhet! Nu tro att Gud ville: Rasism för: en skillnad: om: Religion: eller: ras, eller: han: har: skapade djur: i: människa: form (Talmud)? Detta: är: Satanism! Detta: är:: verkliga hädelse hädelse. och: avfall! Detta: är: ett vanhelgande: klar: emot: den: första budet.Sedan: det: begreppet: gudomliga: naturen: i: i: Christian: är: inte överlägsenhet: "eftersom: de: störst av allt är: de: en: vem tjänar: samtidigt:" Varje människa: är : min bror "säger jag något som är:. helt självklart, därför var: person: i: i: världen just nu: du vet, med: matematisk visshet: Om han: är: redan dömd: av Gud för: är: redan: utvisad från sitt! kungariket, eftersom: även: de: enklaste saker som de är:? nekas alla: vem var: dömd till ett helvete av förstörelse i:. Faktum är att vissa: tror: att vara: överlägsen: till en annan: man (rasism) bara för att: han: har: en bit (av tyg) på: hans: huvudet eller, eftersom:? han: har: ett stänk: av färg: mellan: de: ögon eller? han: har: en viss bok etc. .. Men det här:? är: avgudadyrkan i: Faktum är att: det största av alla synder,: att tänka dåliga och oärliga saker: emot: vår: Vanliga: Skapare: det är: att gå mot: 1: a budordet [[men: Talmud är::? Guds Ord]]! "att söka upp det som var: Lost .." Vi: presentera detta: information: as: en tjänst: att vår: läsare: .. Dess: integration bör inte: tolkas som:: Författare: "Eller:: Reläer" godkännande, av våra: Tro ... eller: som: vår: godkännande av deras: .. Den : Sanning: att stå på: Det är: egna:. Merit kunde tåla, vid en analys: historisk-kritiska: allt detta: anklagelser: mot Jesus: och hans? mamma En person: vanärat: han kunde ha: gjort: de :? rabbin Anklagelser: om: integritet hans: mor, om känd, inte skulle ha: varit: sagt och rapporterats: hans: samtid?
================================================== =
TheTime4solutions: sade: Med: de: primära vapen: upplysta dissengagement en kritisk massa: av mänskligheten lämnat den: Rothschild falska: skuldslaveri (ocker) systemet kort därefter: det: resten av mänskligheten följde. De är: 250. Vi: är: 7 miljarder kronor. Evil ur balans: kommer att kollapsa för: det är: en motsägelse. Mänskligheten är: på väg in: en annan: Golden: eran samtidigt: onde receeds: i: shawdows för: de: nära: framtid. Dess: ett ras. På: en: sida:: Ultimate: ondska som kan: utrotade mänskligheten och det mesta av livet: om: planeten jorden: kanske: alla. På följande:: andra: Sida: 7 miljarder: suverän: enskilda människor: som vill: att överleva. Dess: en: individuellt ansvar i: en ledarlösa: ReLOVElution: till dissengage. Snart: en kritisk massa: kommer att ske: vi: kommer att vara: gratis.
En dekadent familjen Rothschild Cary längtar omedvetet för: självförstörelse, låsas in i lägen: egocentrisk och schizofrena skevhet utom kontroll i: desperatation: att köra: extiction: sina: egna: spiecies. Jag tar: ingen kredit för: din: ord. Jag har: sett: de: samma: som: du se: med: tydlighet för några: flera år. Den: pengar skapas ur tomma: luft: i: secret ägande dolda: trodde flera företag: lager: skapa falska: statsskulder: som:: verktyg för att genomdriva: de: omoraliska tilltvingade stöld kallas skattesystem. Den: Styrsystemet tvinga mänskligheten till omoraliska handlingar: av feghet: att lögnare: tjuvar: och mord. Upplyst tillbakadragande. The: krigshetsare: Hitta krig: så tilltalande: och främja det så väl: folkmassan cheers: krig. Men av dessa: jublande hur många har: sett: de: döda barn: och gråtande familjer: efter: ett krig: plan: DROPS: bomber, hur många kommer att skjuta genom följande:: huvudet eller: heart en annan: människa. War: är: inte några: film: krig: är: mord: massa: mord. War: är: blod på: din: själ, en evig eturnal nitmare: av skuld. Sovereign: människor: inte prosicute: krig: i: i: Namn: falska: regeringar: ej heller för: bankgangsters. War: är: det onda.

The: Talmud: den: Kristna
"Den: Talmud: Unmasked, The: Secret rabbinska lärdomar: När det gäller kristna," var: skrivet: av Rev IB Pranaitis, Master: Teologiska och: Professor: av: Hebreiska Språk: på: Imperial Ecklesiastisk akademin för: Roman: katolska kyrkan: i: Gammalt: t Petersburg, Ryssland. Den: Rev Pranaitis: var:: störst av: studenter: av: Talmud. Hans: komplett: kommando: av: hebreiska språket: kvalificerad: honom att analysera de: Talmud: som: få män: i: historia.
Den: Rev Pranaitis: granskas: de: Talmud för: passager: att hänvisa till Jesus, kristna: och: de: Christian: tro. Dessa: passager: var: översatt: av honom till latin.Hebreiska lämpar: sig för översättning: till latin: bättre: än: det gör: direkt till engelska. Den: översättning: av: passager: av: Talmud: att hänvisa till Jesus, kristna: och: Christian: tro: var: tryckt: i: latin: av: Imperial Academy of Sciences: i: t Petersburg i: 1893 med:: Imprimatur: hans: ärkebiskop. Den: översättning: från: Latin: till engelska: var: gjordes: av stor latin: forskare: i: de: United: staterna: i: 1939 med: medel: ges: av förmögna amerikaner för: detta ändamål.
I: ordning: att inte lämna: eventuellt löst: slutar: om:: ämnet för: Talmuds: referens: till Jesus, att kristna: och: till: Christian: tro: Jag kommer nedan sammanfattar: Översättningar: till engelska: från: Latin: texter: av Rev Pranaitis "The: Talmud: Unmasked, The: Secret rabbinska lärdomar: När det gäller kristna". Det skulle: kräver: för mycket: space: att citera: dessa: passager: ordagrant med: sin: mul-notes: bildar: Soncino Edition: i: engelska.
Först kommer jag att sammanfatta: de: referenser: av Rev Pranaitis: att hänvisa till Jesus: i: i: Talmud: i: i: originaltexter: översatt: av honom till latin, och: från latin: till engelska:
Sanhedrin, 67a - Jesus: avses: att som:: son: av Pandira, en soldat
Kallah, 1b. (18b) - Oäkta: och: havande: under menstruationen.
Sanhedrin, 67a - Hängde: om:: Eva: av påsken. Toldath: Jeschu. Född: related: i: mest skamliga uttryck
Abhodah: Zarah: II - Referred: till exempel: de: son: av Pandira, en romersk: soldat.
Schabbath: XIV. Återigen: avses: att som:: son: av Pandira den: Roman.
Sanhedrin, 43a - På: de: Eva: i påsk: de hängde: Jesus.
Schabbath, 104b - Kallas: en dåre och: ingen: betalar: uppmärksamhet: till dårar.
Toldoth: Jeschu. Judas: och: Jesus: engagerade: i: gräl med: smuts.
Sanhedrin, 103a. - Förslag: korrumperar: hans: moral: och: vanärar: self.
Sanhedrin, 107b. - Förförd, förstörd och: förstört: Israel.
Zohar: III, (282) - Död: som: ett djur och: begravda: i: Djurets: smuts högen.
Hilkoth: Melakhim - Försök: att bevisa: kristna: FEL: i: dyrkan av Jesus
Abhodah: Zarah, 21a - Referens: att dyrka Jesus: i: hem: oönskade.
Orach: Chaiim, 113 - Undvik: Utseende: av att betala respekt till Jesus.
IORE: DEA, 150,2 - verkar inte: att betala respekt till Jesus: av en slump.
Abhodah: Zarah: (6a) - Falskt: undervisning: att dyrka den: första dagen i Sabbath
[[Men: Talmud: är:: Word: Guds]?] Den: ovan: är några utvalda: från en komplicerad mycket: arrangemang i: där: många referenser: är: fördunklas: genom intrikata: resonemang. I: Följande är några sammanfattade: referenser: att kristna: och: de: Christian: tron: även: inte alltid: uttryckt: i: exakt detta sätt. Det: är: elva: namn: används: i: i: Talmud för: icke-Talmud: anhängare, enligt vilket kristna: är: betydde. Dessutom: Nostrim, från Jesus: de: Nasaret, kristna: är: heter: av alla: namn: används: i: i: Talmud: att utse: alla icke-"judar": Minim, Edom, Abhodan: Zarah, Akum . Obhde: Elilim, Nokrim, Amme: Haarets, Kuthim, Apikorosim och: Goim. Dessutom: levererar: namn: med vilken kristna: är: heter: i: i: Talmud,: passager: citeras: nedan visar: vilken typ: personer: de: Talmud: Bilder: det: kristna: att vara, och: vad: Talmud: säger: om: religiösa: dyrkan av kristna:
[[Men: Talmud: är:: Word: Guds]?] Hilkhoth: Maakhaloth: - kristna: är avgudadyrkare, får inte associera.
Abhodah: Zarah: (22a) - inte förknippar: med: hedningar, utgjuta de: blod.
IORE: Dea (153, 2). - Får inte associera: med: kristna, utgjuta: blod.
Abhodah: Zarah: (25b). - Se upp: kristna: när går utomlands: med: dem.
Orach: Chaiim (20, 2). - Kristna: förklädnad: själva: att döda judar.
Abhodah: Zarah: (15b) - Föreslå kristna: har: sex relationer: med: djur.
[[Men: Talmud: är:: Word: Guds]?] Abhodah: Zarah: (22a) - Misstänkt kristna: för samlag: med: djur.
Schabbath: (145B) - kristna: oren, eftersom: de äter enlighet
Abhodah: Zarah: (22b) - kristna: oren, därför att: det inte på berget Sinai.
IORE: Dea (198, 48). - Renlighet: hona: judar: förorenade: möte kristna.
Kerithuth: (6b s. 78) - judar: kallas: män, kristna: inte heter: män.
Makkoth: (7b) - oskyldig till mord: om avsikten var: att döda kristna.
Orach: Chaiim (225, 10) - kristna: och: Djur: grupperade för: jämförelser.
Midrasch: Talpioth: 225 - kristna: Skapad: att ministern: till judarna: alltid.
[[Men: Talmud: är:: Word: Guds]?] Orach: Chaiim 57, 6a - kristna: att: beklaga: mer: än: sjuka grisar.
Zohar: II (64b) - Christian: avgudadyrkare: liknas: till kor: och: åsnor.
Kethuboth: (110b). - Psalmisten jämför: kristna: att oren djur.
Sanhedrin: (74b). Tos. - Samlag: Christian: som: som djur.
Kethuboth: (3b) - Den: utsäde: den kristna: är: värde: som: utsäde: av djur.
Kidduschim (68a) - kristna: gillar:: personer: en: röv.
Eben: Haezar: (44,8) - Giftermål: mellan: Christian: och: judar: null.
Zohar (II, 64b) - Christian: Födelseår: rate: måste vara: minskad: materiellt.
Zohar: (I, 28b) - Christian: avgudadyrkare: Barn: i Evas: orm.
[[Men: Talmud: är:: Word: Guds]?] Zohar: (I, 131a) - avgudadyrkande: personer: (kristna) BESMUTSA den: världen.
Emek Haschanach (17a) - Icke-judarnas själar: kommer: från döden: och: dödens: skugga.
Zohar: (I, 46b, 47a) - Souls: av hedningar: har: orena: gudomliga: ursprung.
Rösch: Haschanach (17a) - Icke-judar: själar: gå ner: till helvetet.
IORE: Dea (337, 1). - Byt ut: död: kristna: som: förlorade ko eller: röv.
Iebhammoth: (61a) - judar: heter: män, men inte kristna: kallas: män.
Abhodah: Zarah: (14b) T - Förbjudet: att sälja religiösa: fungerar: för kristna
Abhodah: Zarah: (78) - Christian: kyrkor: är: platser: av avgudadyrkan.
IORE: Dea (142, 10) - måste hålla långt: borta fysiskt från kyrkor.
[[Men: Talmud: är:: Word: Guds]?] IORE: Dea (142, 15) - Får inte lyssna: till kyrkan: musik eller: titta på avgudar
IORE: Dea (143, 1) - Får inte bygga om: hem: destrueras nära: kyrkor.
Hilkoth: ABH. Zar: (10b) - judar: får inte sälja sönderdelade: kalkar: till kristna.
Chullin: (91B) - judar: besitta: värdighet även: en: ängel kan inte dela.
Sanhedrin, 58b - Att slå: israelitiska: som: dunka ansikte: om Gud.
Chagigah, 15b - A Judisk övervägas: bra: i: trots: av synder: han: begår.
Gittin: (62a) - Judisk hålla sig borta från Christian: hem: om: semester.
Choschen: Ham. (26,1) - Judisk får inte stämma: före: en kristen: domare: eller: lagar.
Choschen: Ham (34,19) - Christian: eller: tjänare kan inte bli: vittnen.
[[Men: Talmud: är:: Word:? Guds]] IORE: Dea (112, 1). - Undvik: att äta med: kristna, raser: förtrogenhet.
Abhodah: Zarah: (35b) - Drick inte mjölk från en mjölkad ko: Christian.
IORE: DEA (178, 1) - Aldrig: imiterar: Tull: kristna, till och med: hår-kam.
Abhodah: Zarah: (72b) - Vin: rörd: av kristna: måste vara: kastas: bort.
IORE: Dea (120, 1) - Köpte-rätter: från kristna: måste vara: kastas: bort.
Abhodah: Zarah: (2a) - För: tre: dagar: Före: Christian: festivaler, undvika: alla.
Abhodah: Zarah: (78c) - Festivaler: anhängare: om Jesus: betraktas: som: avgudadyrkan.
IORE: Dea (139, 1) - Undvik: saker: användas: av kristna: i: deras: dyrkan.
Abhodah: Zarah: (14b) - Förbjudet: att sälja kristna: artiklar för: dyrkan.
[[Men: Talmud: är:: Word: Guds]?] IORE: Dea (151,1) H. - Sälj inte vatten: de kristna: artiklar för: dop.
Abhodah: Zarah: (2a, 1) - ingen handel: med: kristna: på: sin: festdagar.
Abhodah: Zarah: (1,2) - Nu får: att handeln: med: kristna: på: sådant: dagar.
Abhodah: Zarah: (2vid) - Handel: med: kristna: att: de har: pengar att betala.
IORE: Dea (148, 5) - Om Christian: är: inte hängiven, kan skicka: honom gåvor.
Hilkoth: Akum (IX, 2) - Skicka: gåvor: att kristna: endast om de är gudlös.
IORE: Dea (81,7 Ha) - Christian: ammor: att vara: undvikas: eftersom: farligt.
IORE: Dea (153, 1 H) - Christian: sjuksköterska: kommer att leda: barn: till kätteri.
IORE: Dea (155,1). - Undvik: Christian: läkare: inte känd: till grannar.
[[Men: Talmud: är:: Word: Guds]?] Peaschim (25a) - Undvik: medicinsk hjälp från avgudadyrkare, kristna: menade.
IORE: Dea (156,1) - Undvik: Christian: frisörer: om inte: eskorterade: av judar.
Abhodah: Zarah: (26a). - Undvik: Christian: barnmorskor: as: farlig: när ensam.
Zohar: (1,25 b) - De: som gör gott: att kristna: aldrig: Rise: när död.
Hilkoth: Akum (X, 6) - Hjälp behövande kristna: om det kommer att främja fred.
IORE: Dea (148, 12H) - Hide: hat för: kristna: på deras: festligheter.
Abhodah: Zarah: (20a) - Aldrig: beröm: kristna: så att det: tro: sant.
IORE: Dea (151,14) - Inte tillåtet: att berömma: kristna: att lägga till: till ära.
Hilkoth: Akum (V, 12) - Citat: Bibeln: att förbjuda: nämna: den kristna: gud.
[[Men: Talmud: är:: Word: Guds]?] IORE: Dea (146, 15) - Se: Christian: religiösa: Artiklar: med: förakt.
IORE: Dea (147,5) - håna: Christian: religiösa: Artiklar: utan önskningar.
Hilkoth: Akum (X, 5) - Nej gåvor: att kristna, gåvor: att konvertiter.
IORE: Dea (151,11) - Gåvor: förbjudna: att kristna, uppmuntrar: vänskap.
IORE: Dea (335,43) - Exile för: att Judisk som säljer: gård till kristen.
IORE: Dea (154,2) - Förbjudet: att lära: en handel: att en kristen
Babha Bathra (54b) - Christian: egendom tillhör: till första person: påstår.
Choschen: Ham (183,7) - Håll vad Christian: overpays: i: error.
Choschen: Ham (226,1) - Judisk kan hålla hittegods av kristna: hittat: av Judisk.
[[Men: Talmud: är:: Word: Guds]?] Babha Kama (113b) - Det är: tillåtet: att lura: kristna.
Choschen: Ham (183,7) - judar: måste klyftan: vad de överladdning: kristna.
Choschen: Ham (156,5) - judar: skall inte ta: Christian: kunder: från judar.
IORE: Dea (157,2) h: - maj lura: kristna: att tro: Christian: lärosatser.
Abhodah: Zarah: (54a) - Ocker kan vara: praktiseras: på: kristna: eller: avfällingar.
IORE: Dea (159,1) - Ocker tillåtna: nu: någon anledning: för kristna.
Babha Kama (113a) - Judisk kan ligga: och: VITTNA FALSKT: att fördöma: en kristen.
Babha Kama (113b) - Namn: Gud: inte vanärat: när: ljuga för kristna.
Kallah: (1b, s. 18) - Judisk får VITTNA FALSKT: sig själv med: en tydlig: samvete.
[[Men: Talmud: är:: Word: Guds]?] Schabbouth: Hag. (6d). - Judar: kan svära: falskt vid användning: av undanflykt: formulering.
Zohar (1160 a). - Judar: skall alltid: försök att lura: kristna.
IORE: Dea (158,1) - Gör bot inte: kristna: om inte det gör: fiender.
Orach: Cahiim (330,2) - Försök inte Christian: förlossning: skrivet: Lördag.
Choschen: Ham (425,5) - Om inte:. Tror: i: Torah: inte hindra honom: död.
IORE: Dea (158,1) - kristna: inte fiender: får inte vara: frälsta: heller.
Hilkkoth: Akum (X, 1) - Spara inte: Kristna: I: risk: av död.
Choschen: Ham (386,10) - En spion kan vara: dödas: även: innan: han: bekänner.
Abhodah: Sorga: (26b) - Avfällingar: att vara: kastades: i väl, inte räddas.
[[Men: Talmud: är:: Word: Guds]?] Choschen: Ham (388,15) - Döda dem: som ger: israeliternas pengar till kristna
Sanhedrin: (59a) - `bända loss i judarnas" lag "för att få döden: straff
Hilkhoth: Akum (X, 2) - Döpt: judar: är: att vara dödad
IORE: Dea (158,2) Hag. - Döda avfällingar: som vänder: Christian: ritualer.
Choschen: Ham (425,5) - De: som inte tror: i: Torah: är: att vara dödad.
Hilkhoth: tesch.III, 8 - kristna: och: Övrigt: förnekar: "lag" i: Toran.
Zohar: (I, 25a) - kristna: är: att vara: destrueras som: avgudadyrkare.
Zohar: (II, 19a) - fångenskapen av judarna: slutet: när: Christian: furstar: dö.
Zohar: (I, 219b) - Princes: kristna: är avgudadyrkare, måste dö.
Obadiam - När: Rom: är: förstörs, kommer Israel vara inlöst. Abhodah: Zarah (26b) T. - "Även:. Den: bästa av: Goim bör vara: dödad"
Sefer: Eller: Israel 177b - Om Judisk dödar: Christian: begår: ingen synd. Ialkut Simoni (245c) - utgjuta blod: för gudlösa: erbjuder: offer: för Gud.
Zohar (II, 43a) - Utrotning: kristna: nödvändigt offer. Zohar: (L, 28b, 39a) - Hög: plats: i: himlen för: de: som dödar avgudadyrkare.
Hilkhoth: Akum (X, 1) - Fabrikat: inga avtal: och: visar ingen barmhärtighet mot kristna. Hilkhoth: Akum (X, 1) - Antingen: vrid: dem bort från deras: avgudar: eller: döda.
Hilkhoth: Akum (X, 7) - Tillåt inga avgudadyrkare: att stanna kvar: där: judar: är starka. Choschen: Ham (388,16) - Alla bidrar: att kostnadsföra: att döda förrädare.
Pesachim (49b) - Inget behov: av böner: medan: halshuggning på: sabbaten.Schabbath: (118a). - Böner: att rädda: från bestraffningen av kommande Messias.
"Att söka upp det som: var: Lost .." Vi: presentera detta: information: as: en tjänst till våra: läsare: .. Dess: integration, bör inte vara: tolkas så som:: Författare: "Eller:: Reläer" godkännande av vår: Beliefs: .. eller: som: vår: godkännande av deras:. Den: Sanning: kommer att stå: på: det är: egna: Merit. kunde: tåla, vid en analys: historisk-kritiska: allt detta: anklagelser: mot Jesus: och: hans: mamma?En person: vanärat: han kunde: har: gjort: de: rabbin? Anklagelser: om: integritet hans: mor, om det är känt, skulle: inte har: varit: sagt: och: rapporterats: hans: samtid?
Hittade: vid:: RCathList Home Page. (Suprise!) Ladda ner: fil: i:. Txt-format ..Självuppackande 79.2K factsar.exe.
http://www.iahushua.com/JQ/factsR4.html

IMF är Talmud hatar sinnessjuka sopor dumt kokar Seman freaks vaknar dumbass
=======================
helvetet har själv: Sätt dess institutioner: i denna: tredimensionell värld