Questa NON è una testata giornalistica

Translate

Cerca nel blog

helvete selv har: satt dets institusjoner: i dette: tredimensjonal verden

@ IsraelNationalTV - I: virkeligheten: den: helvete selv: den har: satt sin: Fasiliteter: og: institusjoner: i: dette: tredimensjonal verden av: menn: takk: til: jødene: av Talmud og Kabbalah : dvs: Kakam Illuminati: som er:: bankfolk: av: IMF eller World Bank! det: eneste mål med denne: 3. WW kjernefysiske: is: å: redusere: drastisk, det: antall: av alle mennesker: på: den: planeten! her er: hvorfor: hver hær må snappe: sin: samme: plan: som: begynner: å fornærme: annet: Nation: og må skyte dem ned, ECC ..! men: virkelige problemet: er:: United States: fordi:: de farligste: våpen, er: klarte bare: av satanister! med: referanse: på: min legitimitet: hvordan kan: være:: min autoritet, den: one: eneste universelle loven? Dette: gjør: ikke komme: fra en: religion, "fordi: gjøre: godt for alle, og unngå den? Onde i det hele tatt", dvs.: Ti: bud: Moses:? Det er: noe som ateister: vet allerede: fra: dagene: Adams! Derfor, mine universell autoritet: det er: eneste rasjonelle! Her er: hvorfor: Gud tenker: at jeg er: viktigste mann: av: Hele: ​​menneskehetens historie! i: referanse: til: effekt: det er: finnes i: dette: min tjeneste of Unius: REI? det er:: rettferdighet: at: is: i: mitt hjerte: at: make: umulige: for: meg.for å lagre: din: liv: uten din: hjelp: for: den: enkle: grunn: at: du har: forrådt Gud og hans følelser: av: Justice: og: love:. Derfor: dere fortjener alle: å dø! og i: Faktisk, min rettferdighet: is: større: enn: elsker min: for: dere alle! i: faktisk: ministre: og regjeringer: fra hele: verden: de ikke har: en: håp: eller: en: sjanse! De vil være: tvunget av hendelser: å resitere: dette skriptet, at det er: allerede vært: forberedt for: dem! å gå til: eneste mulige: retning: det vil si mot: den: invetabile: 3 ° WW kjernefysiske: her er: hvorfor: Jeg bestilte: til alle: militær av alle: verden: å opprettholde: den: posisjon: av forsvar, og ikke utføre: enhver ordre: å angripe: Derfor er jeg som skapning, at Gud (som da er Gud: gjort: i: selv disse:? er: hans! business) har: hevet meg: ovenfor: på: alle: hele: av hans skaperverk. stund, fra et politisk synspunkt: du kan ikke unngå: 3 ° WW kjernefysiske: uten meg. fordi: Kakam satanister: har: allerede gjort: én: kun verdensregjering (forrædere: dommere, generaler, frimurerne): uten: kunnskap: deres: egen: regjeringer! av: unikhet: av "Unius" alle kan være: lett forstås: som: "Unius: REI" er "den: King of Kings: og:. Lord of Lords" fordi: det: tittel, som: var: feilaktig tilskrevet Gud?egentlig er: en: fornærmelse mot Gud og hans hellighet: Siden: Gud er:: Creator: (dynamisk) Allmektige: for: hvis Gud vil skape: i: modus: kontinuerlig! hvis ikke?alt ville ende i: ingenting! vil du bli: nysgjerrig: å vite: "Who is: Unius:? Rei" og: "hva: 'han: kunne gjøre': i: i: menneskehetens historie: siden: at: min tjeneste er: Ikke bare: teologisk, men det er: alltid: og likevel: et politisk mandat: av Gud JHWH ? "Jeg hater: Gud tvinger at: meg: å skrive: alle disse: artikler! Selv ville jeg ha: mye: å gjøre for: meg selv! Men hvis jeg ikke skrive: disse: artikler? der: kunne ikke lenger: være: et siste håp: for: alle mennesker bare Gud kan! si, "Jeg er: første og den: eneste": "Jeg er: vei / på: forstand: av alle ting ! "Det er: også sant: at vi: er: i: i: verden, mange menn: (uansett religion) som: er: bedre: enn: meg, så jeg er ikke skyldig: hvis metafysikk: har: valgt: meg: for: å være: og for: å gjøre Rei Unius
===============================
@ Benjamin Netanyahu: Hva: av så dårlig: alt: rabbinere, av: verden, har: tenkt mot meg: "Guds: minister", hvis ingen: av dem (i: alle disse: år) har: aldri: ville snakke med meg: abount av bank seigniorage? Selvfølgelig: vil territoriell enhet i Israel være: bevares, men du er: villig til å tape: til: Siste: alle: soldatene? å holde seg fortsatt med: en håndfull fluer: i: din: hånd? er: klart: du er: villig til å lekke din: folk: hvordan Auswitz: Holocaust: ECC .. for: bevare: den: effekt: av: opplyste 666 IMF rabbiner Kakam som drikker det: blod av Christian: barn! Men, da du selv at du vil drepe din: egen: people! Hvis vi: kan: være: en hellig forsamling? Jeg vet ikke hvordan. men jeg tror: at: Herren Gud skal gi uttrykk for sin: herlige: nærvær: til oss: som: det gjorde med: vår: fedre og hele: verden kan ha: et nytt skilt: av tro!Hvis det jeg sa er:: Guds vilje? vil overvinne: alle hindringer! Shalom min venn.det: andre gruppen vil være: for: menn: av alle religioner: mens: den: tredje gruppen er: for: politikere: og journalister. fordi:: Hele: ​​verden må se: som: ikke der: er: rasisme eller: mobbing: eller: overlegenhet i: noen av oss! som: å være i: de: nærvær: Guds betyr: å være: livredd for enhver: stolthet, forfengelighet, egoisme: eller: det onde! så: i: modus: representerer: hele: human: rase: Jeg vil gjøre tre: grupper: (campingvogner): avstand: av 2 kilometer: fra hverandre: annet, i: den: første gruppen: kun: jødene: ( fordi: det er: bare: for: dette: prestetjeneste: universelle at de er:: valgt: mennesker: nemlig å lære alle menn: å vite: og tjene: Gud med: kjærlighet:) tror jeg, at Gud er : vært: veldig fornærmet selv: av meg: for: mitt syndige liv! så med: alle dem: som har: min egen: følelser av skam: de kan komme: med: meg: å gråte alle: synder: menneskehetens: fra Abel, den: "rettferdige", inntil: siste martyr: hver dag: myrdet: i: de: navn: en: absurd intoleranse: politikk: eller: religion! Så: Jeg ville ta: under: min varetekt: den: Ark: Covenant: vi: ville gå alt:: ekte Mount Sinai, som er: i Saudi-Arabia: å gråte: 40 dager: å gjøre bot : faste og bønn: og for å forstå: hvem er: han: at: Herren Gud skal velge: for: å være:: høy: prest i: Israel. Jeg har: fått en politisk departementet: Universal og teologiske: Jeg er i: den: Kingdom of Gud:: Metafysikk: Unius: REI, for, som: der: is: kun en: Gud, så det: is: kun én : king: på: den: helhet:: human: rase: det er: hvorfor er jeg også: King of Israel: i: i henhold til: rekkefølgen: Melkisedeks: at: Father: Abraham gi: til ham tiende: i: bytte: for: en enkelt: velsignelse! Jeg er en sionistisk: for: at: rike Israel. Jeg vet om dine: tro, og at det blir: dyrebare: når: det er: vært: renset i: de: smerter: for mange ganger: for eksempel: det var: for: us! På: samme: tid: tro: is: ikke aldri: skjønner: selv: i: hat: hvordan de ønsker: noen: perverse: crazy religiøse. men, tro: skjønner: selv bare i: den: håp: shalom min bror. mitt hjerte er: fylt med: takknemlighet: til deg: å være: gis til meg: din: hospitality: dette: site: det er: "the: Israels land". men, i: slå min.Jeg var: ikke flyttet meg selv: fra min egen: personlig behov. men jeg er blitt: transport, fra min kjærlighet: for: at: fordelen av hele menneskeheten
=======================================
@ IsraelNationalTV - når en fariseer: det var: en venn av Jesus: spurte ham: "Hvem er: min neste?" allerede: av dette: spørsmålet: er: åpenbar: den: ondskap Talmud .. det er: hvorfor Jesus: sier: den: lignelsen: av: "Good Samaritan".Hvorfor, bare han: var: vært: medfølende: å fortelle deg, liker, det: beste av alt, var: en mann, med rette ansett som en kjetter. Men, i mellomtiden, var: vært: han: alene: å gjøre: de: Guds: vil: det er: å redde: de: dyrebare: opprettelse: Guds dømt til døden: av røvere. være: failed: alle: representanter: av: offisielle religion! og når: Jesus: sier: "du er: akkurat som: den: Samaritan!" .. Han: fordømte: Talmud!Men, for: å fordømme: den? Talmud, ville det ikke: nok en profet! men, er: også nok: et barn er: hvorfor Jesus sa, "hvis du er: ikke liker? barn du ikke kommer inn: den: Guds rike". selv: om det: er: av: sekundære varianter: imidlertid alle: menn: og: religioner: Tror: overalt: i: verden: at Gud er: ONE: og at han: is: "hellig"!"Hellig"! "Hellig"!. Nå, den: bare kategori: hellighet? Kan: være: å være: 1.Allmektige, 2. uendelig rettferdig, og, 3. uendelig: godhet! Nå å tro at Gud ønsket: Rasisme: for: en forskjell: om: religion: eller: rase, eller: at han: har: skapt dyrene: i: human: form (Talmud)? Dette: is: Satanisme! Dette: er:: real blasfemi blasfemi.og: frafall! Dette: is: en vanhelligelse: klar: mot: den: første bud. Siden: det: begrepet: guddommelige: natur: i: i: Christian: is: ikke overlegenhet: "fordi: den: størst av alt er:: en: hvem tjener: while:" Hvert menneske: er : min bror "jeg sier, noe som er:. helt innlysende, derfor hver: person: i: i: verden akkurat nå: vet du, med: matematisk sikkerhet: Hvis han: is: fordømt allerede: av Gud for: være: allerede: utvist fra hans! rike Fordi: selv: den: enkleste tingene de er:? nektet til alle dem: hvem var: dømt til et helvete for ødeleggelse I:. Faktisk noen: tror: å være: overlegen: til en annen: mann (rasisme) bare fordi: han: har: et stykke (av tøy) på: hans hode eller, fordi:? han: har: a splash: farge: mellom: det: øyne eller? han: har: en bestemt bok osv. .. Men dette:? er: avgudsdyrkelse In: Faktisk er: er største av alle synder,: som tenker dårlig og uærlig ting: mot: vår: vanlige: Creator: det er: å gå mot: 1. bud [[men: Talmud er: den? Guds ord]]! "å oppsøke det som var: Mistet .." Vi: presentere dette: informasjon: som: en tjeneste: å vår: lesere: .. Dens: inkludering, Burde ikke være: tolkes som:: Forfattere: 'eller: de: Relays' anbefaling, av vår: Tro ... eller: som: vår: godkjenning av deres: .. The : Truth: vil stå på: det er: egen:. Merit kunne motstå, på et analysere: historisk-kritisk: alt dette: anklager: mot Jesus, og hans? mor En person: vanæret: han kunne ha: gjort: de : Rabbi Beskyldninger: om: integriteten til hans mor, hvis kjent, ikke ville ha: vært: sa og rapportert: av hans samtidige?
================================================== =
TheTime4solutions: sa: Med: den: primære våpen: opplyste dissengagement en kritisk masse: menneskeheten gikk ut av: Rothschild false: gjeldsslaveri (åger) system kort tid etterpå: det: Resten av menneskeheten fulgte. De er: 250. Vi: er: 7 milliarder. Evil ut av balanse: vil kollapse: for: det er: en selvmotsigelse.Menneskeheten er: om å skrive: annet: golden: era mens: ondskapen receeds: i: shawdows: for: det: i nærheten av: fremtid. Dens: et løp. På: en: side: den: ultimate: ondskap som kan: utryddet menneskeheten og mesteparten av livet: på: planet jorden: kanskje: alle. På:: Annet: side: 7000000000: suveren: enkelte mennesker: som ønsker: å overleve. Dens: en: individuelt ansvar i: a lederløse: ReLOVElution: til dissengage. Snart: en kritisk masse: vil skje: og vi: vil være: gratis.
En dekadent Rothschild-familien Cary lengter unconciously: for: selv destruksjon, låst inn i posisjoner: egosentrisk og schizofrene warping ute av kontroll i: desperatation: kjøre: extiction: deres: egen: spiecies. Jeg tar: ingen kreditt for: din: ord. Jeg har: sett:: samme: som: du ser: med: klarhet for noen: flere år. Den: penger skapt ut av tynn: luft: i: hemmelig eierskap skjult: trodde flere bedrifter: lag: å skape falske: statsgjeld: som:: verktøy for å håndheve: den: umoralske presset tyveri kalles skattesystemet. Den: kontrollsystemet tvinge menneskeheten til umoralske handlinger: av feighet: til løgnere: tyver: og mord. Opplyst utkobling.THe: krigshisserne: finn krig: så attraktiv: og fremme: det så godt: folkemengden Cheers: krig. Likevel er disse: jublende hvor mange som har: sett:: dead barn: og gråt familier: Etter: en krig: fly: drops: bomber, hvor mange vil skyte gjennom: den: hode eller: hjerte annet: menneske. War: is: ikke noen: film: krig: is: mord: masse: mord. War: is: blod på: din: soul, en evig eturnal nitmare: av skyld. Sovereign: mennesker: Ikke prosicute: krig: i: i: navn: av falske: regjeringer: NOR: for: bankgangsters. War: er: onde.

THe: Talmud: på: kristne
"The: Talmud: Unmasked, The: Secret rabbinsk Læresetninger: Når det gjelder kristne," var: skrevet: av Rev IB Pranaitis, Master: teologiske og: Professor: av: Hebrew Language: på: Imperial kirkelig Academy av: Roman: Catholic Church: i: Old: St. Petersburg, Russland. The: Rev Pranaitis: var:: største av: studentene: av: Talmud. Hans: komplett: kommando: av: Hebrew language: kvalifisert: ham å analysere: den: Talmud: som: få menn: i: historie.
Den: Rev Pranaitis: gransket: den: Talmud: for: avsnittene: henviser til Jesus, kristne: og: den: Christian: tro. Disse: avsnittene: var: oversatt: av ham til latin.Hebraisk gir: seg til oversettelse: til latin: bedre: enn: det gjør: direkte til engelsk.The: oversettelse: av: passasjer: av: Talmud: henviser til Jesus, kristne: og: Christian: tro var: trykt: i: Latin: av: Imperial Academy of Sciences: i: St. Petersburg i: 1893 med: den: Imprimatur: hans: erkebiskop. The: oversettelse: Fra: Latin: til engelsk: var: gjort: av store Latin: lærde: i: de: United: States: i: 1939 med: penger: gitt: av velstående amerikanere: for: at formålet.
In: For: ikke å gå: alle løse: slutter: på: den: gjenstand for: Talmud-tallet: referanse: til Jesus, til kristne: og: til: Christian: tro: Jeg vil nedenfor oppsummere: oversettelser: til engelsk: fra: Latin: tekster: av Rev Pranaitis '"The: Talmud: Unmasked, The: Secret rabbinsk Læresetninger: Angående kristne". Det ville: Krev: for mye: space: å sitere: disse: avsnittene: Verbatim med: deres: fot-notes: danner: Soncino Edition: i: engelsk.
Først vil jeg oppsummere: de: referanser: av Rev Pranaitis: refererer til Jesus: i: i: Talmud: i: i: tekster originalen: oversatt: av ham til latin, og: fra latin: til engelsk:
Sanhedrin, 67a - Jesus: referert: til som:: son: av Pandira, en soldat
Kallah, 1b. (18b) - Illegitim: og: unnfanget: under menstruasjon.
Sanhedrin, 67a - Hanged: på: den: Eve: av påske. Toldath: Jeschu. Født: related: i: mest skammelige uttrykk
Abhodah: Zarah: II - Referred: til som:: son: av Pandira, en romersk: soldat.
Schabbath: XIV. Igjen: referert: til som:: son: av Pandira, den: Roman.
Sanhedrin, 43a - På:: Eve: av påsken: De hengte: Jesus.
Schabbath, 104b - Called: en tosk og: ingen: betaler: oppmerksomhet til dårer.
Toldoth: Jeschu. Judas: og: Jesus: engasjert: i: krangel med: skitt.
Sanhedrin, 103A. - Forslag: korrumperer: hans moral: og: respektløst: selvforsynt.
Sanhedrin, 107b. - Seduced, korrupte: og: ødelagte: Israel.
Zohar: III, (282) - Died: som: et dyr og: gravlagt: i: dyrets: skitt heap.
Hilkoth: Melakhim - Forsøk: å bevise: Kristne: err: i: tilbedelsen av Jesus
Abhodah: Zarah, 21a - Referanse: til tilbedelsen av Jesus: i: hjem: uønsket.
Orach: Chaiim, 113 - Unngå: Utseende: å betale respekt for Jesus.
Iore: Dea, 150,2 - Ikke vises: respekt til Jesus: ved et uhell.
Abhodah: Zarah: (6a) - False: lære: å tilbe på: første dag Sabbath
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] The: ovenfor: er: noen få utvalgte: fra en svært komplisert: arrangement i: der: mange referanser: er: skjult: av intrikate: resonnement. I: Følgende er: noen få oppsummert: referanser: til kristne: og: den: Christian: tro: selv: ikke alltid: uttrykt: i: akkurat den måten. Det: er: elleve: navn: brukt: i: i: Talmud: for: non-Talmud: tilhengere, der: kristne: er: mente. Dessuten: Nostrim, fra Jesus: i: Nasaret, kristne: er: heter: av alle: navn: brukt: i: i: Talmud: å utpeke: alle ikke-"jøder": Minim, Edom, Abhodan: Zarah, Akum . Obhde: Elilim, Nokrim, Amme: Haarets, Kuthim, Apikorosim, og: Goim. Dessuten: forsyne: navn: der: kristne: er: heter: i: i: Talmud, den: passasjene: quoted: under indikerer: hva slags: av mennesker:: Talmud: bilder: den: Kristne: å være, og: hva: Talmud: sier: om: religiøse: tilbedelse av kristne:
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Hilkhoth: Maakhaloth: - Kristne: er: avgudsdyrkerne, må ikke assosiere.
Abhodah: Zarah (22a) - Ikke assosierer: med: hedningene, kaster de: blod.
Iore: Dea (153, 2). - Må ikke assosierer: med: kristne, utøst: blod.
Abhodah: Zarah: (25B). - Beware: av kristne: Når: walking utlandet: med: dem.
Orach: Chaiim (20, 2). - Kristne: forkledning: seg selv: å drepe jøder.
Abhodah: Zarah: (15b) - Foreslå kristne: har: sex relations: med: dyr.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Abhodah: Zarah (22a) - Suspect kristne: av samleie: med: dyr.
Schabbath: (145b) - Kristne: urent: fordi: de spiser tilsvarende
Abhodah: Zarah: (22b) - Kristne: urent: fordi: de ikke ved Mount Sinai.
Iore: Dea (198, 48). - Renhet: Kvinne: Jøder: forurenset: møte kristne.
Kerithuth: (6b s. 78) - jøder: kalt: menn, kristne: ikke kalt: menn.
Makkoth: (7b) - Innocent for drap: Dersom hensikten var: å drepe kristne.
Orach: Chaiim (225, 10) - Kristne: og: dyr: grupperes: for: sammenligninger.
Midrasch: Talpioth: 225 - Kristne: Opprettet: til minister: til jøder: alltid.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Orach: 57 Chaiim, 6a - Kristne: å være: synd: mer: enn: syke griser.
Zohar: II (64b) - Christian: avgudsdyrkerne: likened: til kyr: og: esler.
Kethuboth: (110B). - Salmisten sammenligner: Kristne: til urent: dyr.
Sanhedrin: (74b). Tos. - Seksuell samleie: av Christian: som: at av dyret.
Kethuboth: (3b) - Den: seed: av Christian: is: verdsatt: som: seed: av dyret.
Kidduschim (68A) - Kristne: liker:: personer: en: ass.
Eben: Haezar: (44,8) - Ekteskap: mellom: Christian: og: jøder: null.
Zohar: (II, 64b) - Christian: Fødselsdato: rate: må være: redusert: materielt.
Zohar: (I, 28b) - Christian: avgudsdyrkerne: barn: av Evas: slange.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Zohar: (I, 131a) - Avgudsdyrkende: folk: (kristne) befoul i: verden.
Emek Haschanach (17a) - Ikke-jøder 'sjeler: kommer: fra døden: og: dødens: skygge.
Zohar: (I, 46b, 47a) - Souls: av hedningene har: urent: guddommelig: Origins.
Rösch: Haschanach (17a) - Ikke-jøder: sjeler: gå ned: til helvete.
Iore: Dea (337, 1). - Bytt ut: dead: Kristne: som: tapt ku eller: ass.
Iebhammoth: (61a) - jøder: kalt: menn, men ikke kristne: kalt: menn.
Abhodah: Zarah: (14b) T - Forbidden: å selge religiøse: fungerer: for kristne
Abhodah: Zarah: (78) - Christian: kirker: er: steder: av avgudsdyrkelse.
Iore: Dea (142, 10) - Må holde langt: borte fysisk fra kirker.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Iore: Dea (142, 15) - Må ikke høre: til kirke: musikk eller: se på idolene
Iore: Dea (143, 1) - Må ikke bygge: boliger: ødelagte: i nærheten av: kirker.
Hilkoth: ABH. Zar: (10b) - jøder: må ikke videreselge brutt: kalker: til kristne.
Chullin: (91b) - jøder: ha: verdighet selv: en: engel kan ikke dele.
Sanhedrin, 58B - Til streik: israelitt: som: slapping ansikt: av Gud.
Chagigah, 15b - En jøde vurderes: god: i: tross: av synder: han: begår.
Gittin: (62A) - jøde holde seg borte fra Christian: hjem: på: helligdager.
Choschen: Ham. (26,1) - jøde skal ikke saksøke: før: en kristen: dommer: eller: lover.
Choschen: Ham (34,19) - Christian: eller: tjener ikke bli: vitner.
[[Men: Talmud: er:: Word:? Av Gud]] Iore: Dea (112, 1). - Unngå: spise med: kristne, raser: fortrolighet.
Abhodah: Zarah: (35b) - Ikke drikke melk fra en ku melket: Christian.
Iore: Dea (178, 1) - Never: imitere: skikker: av kristne, selv: hår-kam.
Abhodah: Zarah: (72B) - Vin: rørt: av kristne: må være: kastes: unna.
Iore: Dea (120, 1) - Kjøpt-retter: fra kristne: må være: kastes: unna.
Abhodah: Zarah: (2a) - For: tre: dager: før: Christian: festivaler, unngå: alle.
Abhodah: Zarah: (78c) - Festivaler: av tilhengere: av Jesus: betraktes: som: avgudsdyrkelse.
Iore: Dea (139, 1) - Unngå: ting: brukt: av kristne: i: deres: tilbedelse.
Abhodah: Zarah: (14b) - Forbidden: å selge kristne: artikler: for: tilbedelse.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Iore: Dea (151,1) H. - Ikke selg vann: å kristne: artikler: for: dåp.
Abhodah: Zarah: (2a, 1) - Ikke handel: med: Kristne: på: deres: festdager.
Abhodah: Zarah: (1,2) - Nå tillatt: å handle: med: Kristne: på: slik: dager.
Abhodah: Zarah: (2aT) - Handel: med: Kristne: fordi: de har: penger til å betale.
Iore: Dea (148, 5) - Hvis Christian: er: ikke fromme, kan sende: ham gaver.
Hilkoth: Akum (IX, 2) - Send: gaver: å kristne: bare hvis de er: irreligiøse.
Iore: Dea (81,7 Ha) - Christian: vått-sykepleiere: å være: unngås: fordi: farlig.
Iore: Dea (153, 1 H) - Christian: sykepleier: vil føre: barn: til kjetteri.
Iore: Dea (155,1). - Unngå: Christian: leger: ikke godt kjent: til naboer.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Peaschim (25A) - Unngå: medisinsk hjelp fra avgudsdyrkerne, kristne: betydde.
Iore: Dea (156,1) - Unngå: Christian: barberere: mindre: eskortert: av jøder.
Abhodah: Zarah (26a). - Unngå: Christian: jordmødre: som: farlig: når: alene.
Zohar: (1,25 b) - De: som gjør godt: å kristne: aldri: stige: når: dead.
Hilkoth: Akum (X, 6) - Hjelp trengende kristne: om det vil fremme: fred.
Iore: Dea (148, 12H) - Hide: hat: for: Kristne: på sitt: feiringer.
Abhodah: Zarah (20a) - Never: ros: Kristne: forat det være: trodd: sant.
Iore: Dea (151,14) - Ikke tillatt: å prise: Kristne: å legge til: å ære.
Hilkoth: Akum (V, 12) - Sitat: Skriften: å forby: nevne: av Christian: gud.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Iore: Dea (146, 15) - Se: til Christian: religiøse: artikler: med: forakt.
Iore: Dea (147,5) - håner: Christian: religiøse: artikler: uten ønsker.
Hilkoth: Akum (X, 5) - Ingen gaver: å kristne, gaver: til konvertitter.
Iore: Dea (151,11) - Gaver: forbudt: å kristne, oppfordrer: vennskap.
Iore: Dea (335,43) - Exile: for: at jøde som selger: gården til Christian.
Iore: Dea (154,2) - Forbidden: å lære: en handel: til en kristen
Babha Bathra (54b) - Christian: eiendommen tilhører: til første person: hevdet.
Choschen: Ham (183,7) - Hold hva Christian: overpays: i: error.
Choschen: Ham (226,1) - jøde kan ha tapt eiendom Christian: funnet: av jøde.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Babha Kama (113b) - Det er: tillatt: å lure: kristne.
Choschen: Ham (183,7) - jøder: må dele: hva de overlade: kristne.
Choschen: Ham (156,5) - jøder: må ikke ta: Christian: kunder: fra jøder.
Iore: Dea (157,2) h: - Kan lure: Kristne: at tro: Christian: læresetninger.
Abhodah: Zarah (54a) - Åger kan være: praktiseres: etter: Kristne: eller: frafalne.
Iore: Dea (159,1) - Åger tillatt: Nå for: en eller annen grunn: å kristne.
Babha Kama (113a) - jøde kan ligge: og: vitne falskt: å fordømme: en kristen.
Babha Kama (113b) - Navn: av Gud: ikke vanhelliget: når: lyve for kristne.
Kallah: (1b, s.18) - jøde kan vitne falskt: selv med: en klar: samvittighet.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Schabbouth: Hag. (6d). - Jødene: kan sverger: falskt ved bruk: av subterfuge: ordlyden.
Zohar: (1160 a). - Jødene: må alltid: prøv å lure: kristne.
Iore: Dea (158,1) - Ikke kur: Kristne: mindre: Det gjør: fiender.
Orach: Cahiim (330,2) - Ikke bistå Christian: fødsel: på: lørdag.
Choschen: Ham (425,5) - mindre. Tror: i: Torah: ikke til hinder for hans død.
Iore: Dea (158,1) - Kristne: ikke fiender: må ikke være: frelst: heller.
Hilkkoth: Akum (X, 1) - Ikke lagre: Kristne: i: fare: døden.
Choschen: Ham (386,10) - En spion kan være: drepte: selv: før: han: tilstår.
Abhodah: Sora: (26b) - frafalne: å være: kastet: i godt, ikke reddet.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Choschen: Ham (388,15) - Drep dem: som gir: israelittenes penger til kristne
Sanhedrin: (59a) - `nysgjerrige inn i jødenes" lov "å få døden: straff
Hilkhoth: Akum (X, 2) - Døpt: jøder: er: å være: henrettet
Iore: Dea (158,2) Hag. - Kill overløpere: hvem tur: til Christian: ritualer.
Choschen: Ham (425,5) - De: som ikke tror: i: Torah: er: å være: drept.
Hilkhoth: tesch.III, 8 - Kristne: og: andre: fornekter: "Law" av: Torah.
Zohar: (I, 25A) - Kristne: er: å være: ødelegges: som: avgudsdyrkerne.
Zohar: (II, 19a) - Captivity av jøder: end: Når: Christian: fyrster: dø.
Zohar: (I, 219b) - Princes: av kristne: er: avgudsdyrkerne, skal dø.
Obadiam - Når: Rome: is: ødelagt, vil Israel være: innløst. Abhodah: Zarah (26b) T. - "Selv:. Det: beste av: Goim bør: være: drept"
Sefer: Eller: Israel 177b - Hvis jøde dreper: Christian: begår: ingen synd. Ialkut Simoni (245c) - Shedding blod: av ugudelige: tilbyr: offer: til Gud.
Zohar: (II, 43a) - utryddelse: av kristne: nødvendig offer. Zohar: (L, 28b, 39a) - Høy: sted: i: himmelen: for: de: som dreper avgudsdyrkerne.
Hilkhoth: Akum (X, 1) - Merke: ingen avtaler: og: viser ingen nåde for kristne.Hilkhoth: Akum (X, 1) - Enten: tur: dem bort fra deres: idoler: eller: drepe.
Hilkhoth: Akum (X, 7) - La no avgudsdyrkerne: å forbli: hvor: jøder: er: sterke.Choschen: Ham (388,16) - Alle bidra: å kostnadsføre: å drepe forræder.
Pesachim (49b) - Ingen trenger: av bønner: mens: halshugging på: Sabbath.Schabbath: (118). - Bønner: lagre: fra straff av kommende Messias.
"Å oppsøke Det som: var: Mistet .." Vi: presentere dette: informasjon: som: en tjeneste: til våre: lesere: .. Dens: inkludering, skal: ikke være: tolkes: som:: Forfattere: 'eller: at: Relays' anbefaling, av vår: Tro: .. eller: som: vår: godkjenning av deres:. The: Truth: skal stå: på: det er: egen: Merit. kunne: motstå, på et analysere: historisk-kritisk: alt dette: anklager: mot Jesus: og: hans mor? En person: vanæret: han kunne: har: gjort: de: rabbi? Anklager: om: integriteten hans mor, hvis kjent, ville: ikke har: vært: sa: og: rapportert: ved hans samtidige?
Funnet: at: The: RCathList Hjem: Page. (Suprise!) Last ned: file: i:. Txt-format ..Selvutpakkende 79.2K factsar.exe.
http://www.iahushua.com/JQ/factsR4.html

IMF er Talmud hate våkne vanvittig søppel dum koker seman freaks up dumbass
=======================
helvete selv har: satt dets institusjoner: i dette: tredimensjonal verden

Nessun commento:

Posta un commento

Chiedete ad Israele di costruire il 3° tempio ebraico a Gerusalemme: se ne è capace!!!
CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Questo luogo è sacro, io sto erigendo il Tempio per mio sommo sacerdote ebreo! questo impone la Vostra correttezza, un angelo è preposto alla osservanza del rispetto, della dignità e della verità di tutte queste vostre affermazioni. (la luce contro le tenebre)Nations have lost their sovereignty occult powers, bank seigniorage enlightened, Masons, Satanist are in control of history of people with Council of Foreign Relations, Bilderberg Group, Trilateral Commission!
(the light against darkness) Ask to Israel to build the 3rd Jewish Temple in Jerusalem, if he is capable!CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. This place is sacred, I'm erecting the temple for my High Priest jew! This forces your efficiency, an angel is responsible for the observance of respect, dignity and truth of all these your statements. Yes, I'm scared for you are mortal!

Questa NON è una testata giornalistica




Obama moderate terrorists Biden

Obama moderate terrorists Biden
Jihad Erdogan sharia ISIS UMMA

Questa NON è una testata giornalistica

Questa NON è una testata giornalistica

santo e scienziato: dott. prof. Giacinto Auriti

santo e scienziato: dott. prof. Giacinto Auriti
confondatore dell'università di Teramo, mancato premio nobel, ecc...

Avete preferito questo al Regno di Dio

Avete preferito questo al Regno di Dio
Ora preparatevi a subirne le conseguenze

Disse Gesù a P. Pio: "nessuno si perderà senza saperlo!"

Disse Gesù a P. Pio: "nessuno si perderà senza saperlo!"
"nessuno si perderà senza saperlo!"

Ecco finalmente il "666" di cui ha parlato dettagliatamente l'Apocalisse!

Ecco finalmente il "666" di cui ha parlato dettagliatamente l'Apocalisse!
è già stato testato su una famiglia americana: "preparati a prenderlo!"