helvete selv har: satt dets institusjoner: i dette: tredimensjonal verden

@ IsraelNationalTV - I: virkeligheten: den: helvete selv: den har: satt sin: Fasiliteter: og: institusjoner: i: dette: tredimensjonal verden av: menn: takk: til: jødene: av Talmud og Kabbalah : dvs: Kakam Illuminati: som er:: bankfolk: av: IMF eller World Bank! det: eneste mål med denne: 3. WW kjernefysiske: is: å: redusere: drastisk, det: antall: av alle mennesker: på: den: planeten! her er: hvorfor: hver hær må snappe: sin: samme: plan: som: begynner: å fornærme: annet: Nation: og må skyte dem ned, ECC ..! men: virkelige problemet: er:: United States: fordi:: de farligste: våpen, er: klarte bare: av satanister! med: referanse: på: min legitimitet: hvordan kan: være:: min autoritet, den: one: eneste universelle loven? Dette: gjør: ikke komme: fra en: religion, "fordi: gjøre: godt for alle, og unngå den? Onde i det hele tatt", dvs.: Ti: bud: Moses:? Det er: noe som ateister: vet allerede: fra: dagene: Adams! Derfor, mine universell autoritet: det er: eneste rasjonelle! Her er: hvorfor: Gud tenker: at jeg er: viktigste mann: av: Hele: ​​menneskehetens historie! i: referanse: til: effekt: det er: finnes i: dette: min tjeneste of Unius: REI? det er:: rettferdighet: at: is: i: mitt hjerte: at: make: umulige: for: meg.for å lagre: din: liv: uten din: hjelp: for: den: enkle: grunn: at: du har: forrådt Gud og hans følelser: av: Justice: og: love:. Derfor: dere fortjener alle: å dø! og i: Faktisk, min rettferdighet: is: større: enn: elsker min: for: dere alle! i: faktisk: ministre: og regjeringer: fra hele: verden: de ikke har: en: håp: eller: en: sjanse! De vil være: tvunget av hendelser: å resitere: dette skriptet, at det er: allerede vært: forberedt for: dem! å gå til: eneste mulige: retning: det vil si mot: den: invetabile: 3 ° WW kjernefysiske: her er: hvorfor: Jeg bestilte: til alle: militær av alle: verden: å opprettholde: den: posisjon: av forsvar, og ikke utføre: enhver ordre: å angripe: Derfor er jeg som skapning, at Gud (som da er Gud: gjort: i: selv disse:? er: hans! business) har: hevet meg: ovenfor: på: alle: hele: av hans skaperverk. stund, fra et politisk synspunkt: du kan ikke unngå: 3 ° WW kjernefysiske: uten meg. fordi: Kakam satanister: har: allerede gjort: én: kun verdensregjering (forrædere: dommere, generaler, frimurerne): uten: kunnskap: deres: egen: regjeringer! av: unikhet: av "Unius" alle kan være: lett forstås: som: "Unius: REI" er "den: King of Kings: og:. Lord of Lords" fordi: det: tittel, som: var: feilaktig tilskrevet Gud?egentlig er: en: fornærmelse mot Gud og hans hellighet: Siden: Gud er:: Creator: (dynamisk) Allmektige: for: hvis Gud vil skape: i: modus: kontinuerlig! hvis ikke?alt ville ende i: ingenting! vil du bli: nysgjerrig: å vite: "Who is: Unius:? Rei" og: "hva: 'han: kunne gjøre': i: i: menneskehetens historie: siden: at: min tjeneste er: Ikke bare: teologisk, men det er: alltid: og likevel: et politisk mandat: av Gud JHWH ? "Jeg hater: Gud tvinger at: meg: å skrive: alle disse: artikler! Selv ville jeg ha: mye: å gjøre for: meg selv! Men hvis jeg ikke skrive: disse: artikler? der: kunne ikke lenger: være: et siste håp: for: alle mennesker bare Gud kan! si, "Jeg er: første og den: eneste": "Jeg er: vei / på: forstand: av alle ting ! "Det er: også sant: at vi: er: i: i: verden, mange menn: (uansett religion) som: er: bedre: enn: meg, så jeg er ikke skyldig: hvis metafysikk: har: valgt: meg: for: å være: og for: å gjøre Rei Unius
===============================
@ Benjamin Netanyahu: Hva: av så dårlig: alt: rabbinere, av: verden, har: tenkt mot meg: "Guds: minister", hvis ingen: av dem (i: alle disse: år) har: aldri: ville snakke med meg: abount av bank seigniorage? Selvfølgelig: vil territoriell enhet i Israel være: bevares, men du er: villig til å tape: til: Siste: alle: soldatene? å holde seg fortsatt med: en håndfull fluer: i: din: hånd? er: klart: du er: villig til å lekke din: folk: hvordan Auswitz: Holocaust: ECC .. for: bevare: den: effekt: av: opplyste 666 IMF rabbiner Kakam som drikker det: blod av Christian: barn! Men, da du selv at du vil drepe din: egen: people! Hvis vi: kan: være: en hellig forsamling? Jeg vet ikke hvordan. men jeg tror: at: Herren Gud skal gi uttrykk for sin: herlige: nærvær: til oss: som: det gjorde med: vår: fedre og hele: verden kan ha: et nytt skilt: av tro!Hvis det jeg sa er:: Guds vilje? vil overvinne: alle hindringer! Shalom min venn.det: andre gruppen vil være: for: menn: av alle religioner: mens: den: tredje gruppen er: for: politikere: og journalister. fordi:: Hele: ​​verden må se: som: ikke der: er: rasisme eller: mobbing: eller: overlegenhet i: noen av oss! som: å være i: de: nærvær: Guds betyr: å være: livredd for enhver: stolthet, forfengelighet, egoisme: eller: det onde! så: i: modus: representerer: hele: human: rase: Jeg vil gjøre tre: grupper: (campingvogner): avstand: av 2 kilometer: fra hverandre: annet, i: den: første gruppen: kun: jødene: ( fordi: det er: bare: for: dette: prestetjeneste: universelle at de er:: valgt: mennesker: nemlig å lære alle menn: å vite: og tjene: Gud med: kjærlighet:) tror jeg, at Gud er : vært: veldig fornærmet selv: av meg: for: mitt syndige liv! så med: alle dem: som har: min egen: følelser av skam: de kan komme: med: meg: å gråte alle: synder: menneskehetens: fra Abel, den: "rettferdige", inntil: siste martyr: hver dag: myrdet: i: de: navn: en: absurd intoleranse: politikk: eller: religion! Så: Jeg ville ta: under: min varetekt: den: Ark: Covenant: vi: ville gå alt:: ekte Mount Sinai, som er: i Saudi-Arabia: å gråte: 40 dager: å gjøre bot : faste og bønn: og for å forstå: hvem er: han: at: Herren Gud skal velge: for: å være:: høy: prest i: Israel. Jeg har: fått en politisk departementet: Universal og teologiske: Jeg er i: den: Kingdom of Gud:: Metafysikk: Unius: REI, for, som: der: is: kun en: Gud, så det: is: kun én : king: på: den: helhet:: human: rase: det er: hvorfor er jeg også: King of Israel: i: i henhold til: rekkefølgen: Melkisedeks: at: Father: Abraham gi: til ham tiende: i: bytte: for: en enkelt: velsignelse! Jeg er en sionistisk: for: at: rike Israel. Jeg vet om dine: tro, og at det blir: dyrebare: når: det er: vært: renset i: de: smerter: for mange ganger: for eksempel: det var: for: us! På: samme: tid: tro: is: ikke aldri: skjønner: selv: i: hat: hvordan de ønsker: noen: perverse: crazy religiøse. men, tro: skjønner: selv bare i: den: håp: shalom min bror. mitt hjerte er: fylt med: takknemlighet: til deg: å være: gis til meg: din: hospitality: dette: site: det er: "the: Israels land". men, i: slå min.Jeg var: ikke flyttet meg selv: fra min egen: personlig behov. men jeg er blitt: transport, fra min kjærlighet: for: at: fordelen av hele menneskeheten
=======================================
@ IsraelNationalTV - når en fariseer: det var: en venn av Jesus: spurte ham: "Hvem er: min neste?" allerede: av dette: spørsmålet: er: åpenbar: den: ondskap Talmud .. det er: hvorfor Jesus: sier: den: lignelsen: av: "Good Samaritan".Hvorfor, bare han: var: vært: medfølende: å fortelle deg, liker, det: beste av alt, var: en mann, med rette ansett som en kjetter. Men, i mellomtiden, var: vært: han: alene: å gjøre: de: Guds: vil: det er: å redde: de: dyrebare: opprettelse: Guds dømt til døden: av røvere. være: failed: alle: representanter: av: offisielle religion! og når: Jesus: sier: "du er: akkurat som: den: Samaritan!" .. Han: fordømte: Talmud!Men, for: å fordømme: den? Talmud, ville det ikke: nok en profet! men, er: også nok: et barn er: hvorfor Jesus sa, "hvis du er: ikke liker? barn du ikke kommer inn: den: Guds rike". selv: om det: er: av: sekundære varianter: imidlertid alle: menn: og: religioner: Tror: overalt: i: verden: at Gud er: ONE: og at han: is: "hellig"!"Hellig"! "Hellig"!. Nå, den: bare kategori: hellighet? Kan: være: å være: 1.Allmektige, 2. uendelig rettferdig, og, 3. uendelig: godhet! Nå å tro at Gud ønsket: Rasisme: for: en forskjell: om: religion: eller: rase, eller: at han: har: skapt dyrene: i: human: form (Talmud)? Dette: is: Satanisme! Dette: er:: real blasfemi blasfemi.og: frafall! Dette: is: en vanhelligelse: klar: mot: den: første bud. Siden: det: begrepet: guddommelige: natur: i: i: Christian: is: ikke overlegenhet: "fordi: den: størst av alt er:: en: hvem tjener: while:" Hvert menneske: er : min bror "jeg sier, noe som er:. helt innlysende, derfor hver: person: i: i: verden akkurat nå: vet du, med: matematisk sikkerhet: Hvis han: is: fordømt allerede: av Gud for: være: allerede: utvist fra hans! rike Fordi: selv: den: enkleste tingene de er:? nektet til alle dem: hvem var: dømt til et helvete for ødeleggelse I:. Faktisk noen: tror: å være: overlegen: til en annen: mann (rasisme) bare fordi: han: har: et stykke (av tøy) på: hans hode eller, fordi:? han: har: a splash: farge: mellom: det: øyne eller? han: har: en bestemt bok osv. .. Men dette:? er: avgudsdyrkelse In: Faktisk er: er største av alle synder,: som tenker dårlig og uærlig ting: mot: vår: vanlige: Creator: det er: å gå mot: 1. bud [[men: Talmud er: den? Guds ord]]! "å oppsøke det som var: Mistet .." Vi: presentere dette: informasjon: som: en tjeneste: å vår: lesere: .. Dens: inkludering, Burde ikke være: tolkes som:: Forfattere: 'eller: de: Relays' anbefaling, av vår: Tro ... eller: som: vår: godkjenning av deres: .. The : Truth: vil stå på: det er: egen:. Merit kunne motstå, på et analysere: historisk-kritisk: alt dette: anklager: mot Jesus, og hans? mor En person: vanæret: han kunne ha: gjort: de : Rabbi Beskyldninger: om: integriteten til hans mor, hvis kjent, ikke ville ha: vært: sa og rapportert: av hans samtidige?
================================================== =
TheTime4solutions: sa: Med: den: primære våpen: opplyste dissengagement en kritisk masse: menneskeheten gikk ut av: Rothschild false: gjeldsslaveri (åger) system kort tid etterpå: det: Resten av menneskeheten fulgte. De er: 250. Vi: er: 7 milliarder. Evil ut av balanse: vil kollapse: for: det er: en selvmotsigelse.Menneskeheten er: om å skrive: annet: golden: era mens: ondskapen receeds: i: shawdows: for: det: i nærheten av: fremtid. Dens: et løp. På: en: side: den: ultimate: ondskap som kan: utryddet menneskeheten og mesteparten av livet: på: planet jorden: kanskje: alle. På:: Annet: side: 7000000000: suveren: enkelte mennesker: som ønsker: å overleve. Dens: en: individuelt ansvar i: a lederløse: ReLOVElution: til dissengage. Snart: en kritisk masse: vil skje: og vi: vil være: gratis.
En dekadent Rothschild-familien Cary lengter unconciously: for: selv destruksjon, låst inn i posisjoner: egosentrisk og schizofrene warping ute av kontroll i: desperatation: kjøre: extiction: deres: egen: spiecies. Jeg tar: ingen kreditt for: din: ord. Jeg har: sett:: samme: som: du ser: med: klarhet for noen: flere år. Den: penger skapt ut av tynn: luft: i: hemmelig eierskap skjult: trodde flere bedrifter: lag: å skape falske: statsgjeld: som:: verktøy for å håndheve: den: umoralske presset tyveri kalles skattesystemet. Den: kontrollsystemet tvinge menneskeheten til umoralske handlinger: av feighet: til løgnere: tyver: og mord. Opplyst utkobling.THe: krigshisserne: finn krig: så attraktiv: og fremme: det så godt: folkemengden Cheers: krig. Likevel er disse: jublende hvor mange som har: sett:: dead barn: og gråt familier: Etter: en krig: fly: drops: bomber, hvor mange vil skyte gjennom: den: hode eller: hjerte annet: menneske. War: is: ikke noen: film: krig: is: mord: masse: mord. War: is: blod på: din: soul, en evig eturnal nitmare: av skyld. Sovereign: mennesker: Ikke prosicute: krig: i: i: navn: av falske: regjeringer: NOR: for: bankgangsters. War: er: onde.

THe: Talmud: på: kristne
"The: Talmud: Unmasked, The: Secret rabbinsk Læresetninger: Når det gjelder kristne," var: skrevet: av Rev IB Pranaitis, Master: teologiske og: Professor: av: Hebrew Language: på: Imperial kirkelig Academy av: Roman: Catholic Church: i: Old: St. Petersburg, Russland. The: Rev Pranaitis: var:: største av: studentene: av: Talmud. Hans: komplett: kommando: av: Hebrew language: kvalifisert: ham å analysere: den: Talmud: som: få menn: i: historie.
Den: Rev Pranaitis: gransket: den: Talmud: for: avsnittene: henviser til Jesus, kristne: og: den: Christian: tro. Disse: avsnittene: var: oversatt: av ham til latin.Hebraisk gir: seg til oversettelse: til latin: bedre: enn: det gjør: direkte til engelsk.The: oversettelse: av: passasjer: av: Talmud: henviser til Jesus, kristne: og: Christian: tro var: trykt: i: Latin: av: Imperial Academy of Sciences: i: St. Petersburg i: 1893 med: den: Imprimatur: hans: erkebiskop. The: oversettelse: Fra: Latin: til engelsk: var: gjort: av store Latin: lærde: i: de: United: States: i: 1939 med: penger: gitt: av velstående amerikanere: for: at formålet.
In: For: ikke å gå: alle løse: slutter: på: den: gjenstand for: Talmud-tallet: referanse: til Jesus, til kristne: og: til: Christian: tro: Jeg vil nedenfor oppsummere: oversettelser: til engelsk: fra: Latin: tekster: av Rev Pranaitis '"The: Talmud: Unmasked, The: Secret rabbinsk Læresetninger: Angående kristne". Det ville: Krev: for mye: space: å sitere: disse: avsnittene: Verbatim med: deres: fot-notes: danner: Soncino Edition: i: engelsk.
Først vil jeg oppsummere: de: referanser: av Rev Pranaitis: refererer til Jesus: i: i: Talmud: i: i: tekster originalen: oversatt: av ham til latin, og: fra latin: til engelsk:
Sanhedrin, 67a - Jesus: referert: til som:: son: av Pandira, en soldat
Kallah, 1b. (18b) - Illegitim: og: unnfanget: under menstruasjon.
Sanhedrin, 67a - Hanged: på: den: Eve: av påske. Toldath: Jeschu. Født: related: i: mest skammelige uttrykk
Abhodah: Zarah: II - Referred: til som:: son: av Pandira, en romersk: soldat.
Schabbath: XIV. Igjen: referert: til som:: son: av Pandira, den: Roman.
Sanhedrin, 43a - På:: Eve: av påsken: De hengte: Jesus.
Schabbath, 104b - Called: en tosk og: ingen: betaler: oppmerksomhet til dårer.
Toldoth: Jeschu. Judas: og: Jesus: engasjert: i: krangel med: skitt.
Sanhedrin, 103A. - Forslag: korrumperer: hans moral: og: respektløst: selvforsynt.
Sanhedrin, 107b. - Seduced, korrupte: og: ødelagte: Israel.
Zohar: III, (282) - Died: som: et dyr og: gravlagt: i: dyrets: skitt heap.
Hilkoth: Melakhim - Forsøk: å bevise: Kristne: err: i: tilbedelsen av Jesus
Abhodah: Zarah, 21a - Referanse: til tilbedelsen av Jesus: i: hjem: uønsket.
Orach: Chaiim, 113 - Unngå: Utseende: å betale respekt for Jesus.
Iore: Dea, 150,2 - Ikke vises: respekt til Jesus: ved et uhell.
Abhodah: Zarah: (6a) - False: lære: å tilbe på: første dag Sabbath
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] The: ovenfor: er: noen få utvalgte: fra en svært komplisert: arrangement i: der: mange referanser: er: skjult: av intrikate: resonnement. I: Følgende er: noen få oppsummert: referanser: til kristne: og: den: Christian: tro: selv: ikke alltid: uttrykt: i: akkurat den måten. Det: er: elleve: navn: brukt: i: i: Talmud: for: non-Talmud: tilhengere, der: kristne: er: mente. Dessuten: Nostrim, fra Jesus: i: Nasaret, kristne: er: heter: av alle: navn: brukt: i: i: Talmud: å utpeke: alle ikke-"jøder": Minim, Edom, Abhodan: Zarah, Akum . Obhde: Elilim, Nokrim, Amme: Haarets, Kuthim, Apikorosim, og: Goim. Dessuten: forsyne: navn: der: kristne: er: heter: i: i: Talmud, den: passasjene: quoted: under indikerer: hva slags: av mennesker:: Talmud: bilder: den: Kristne: å være, og: hva: Talmud: sier: om: religiøse: tilbedelse av kristne:
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Hilkhoth: Maakhaloth: - Kristne: er: avgudsdyrkerne, må ikke assosiere.
Abhodah: Zarah (22a) - Ikke assosierer: med: hedningene, kaster de: blod.
Iore: Dea (153, 2). - Må ikke assosierer: med: kristne, utøst: blod.
Abhodah: Zarah: (25B). - Beware: av kristne: Når: walking utlandet: med: dem.
Orach: Chaiim (20, 2). - Kristne: forkledning: seg selv: å drepe jøder.
Abhodah: Zarah: (15b) - Foreslå kristne: har: sex relations: med: dyr.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Abhodah: Zarah (22a) - Suspect kristne: av samleie: med: dyr.
Schabbath: (145b) - Kristne: urent: fordi: de spiser tilsvarende
Abhodah: Zarah: (22b) - Kristne: urent: fordi: de ikke ved Mount Sinai.
Iore: Dea (198, 48). - Renhet: Kvinne: Jøder: forurenset: møte kristne.
Kerithuth: (6b s. 78) - jøder: kalt: menn, kristne: ikke kalt: menn.
Makkoth: (7b) - Innocent for drap: Dersom hensikten var: å drepe kristne.
Orach: Chaiim (225, 10) - Kristne: og: dyr: grupperes: for: sammenligninger.
Midrasch: Talpioth: 225 - Kristne: Opprettet: til minister: til jøder: alltid.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Orach: 57 Chaiim, 6a - Kristne: å være: synd: mer: enn: syke griser.
Zohar: II (64b) - Christian: avgudsdyrkerne: likened: til kyr: og: esler.
Kethuboth: (110B). - Salmisten sammenligner: Kristne: til urent: dyr.
Sanhedrin: (74b). Tos. - Seksuell samleie: av Christian: som: at av dyret.
Kethuboth: (3b) - Den: seed: av Christian: is: verdsatt: som: seed: av dyret.
Kidduschim (68A) - Kristne: liker:: personer: en: ass.
Eben: Haezar: (44,8) - Ekteskap: mellom: Christian: og: jøder: null.
Zohar: (II, 64b) - Christian: Fødselsdato: rate: må være: redusert: materielt.
Zohar: (I, 28b) - Christian: avgudsdyrkerne: barn: av Evas: slange.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Zohar: (I, 131a) - Avgudsdyrkende: folk: (kristne) befoul i: verden.
Emek Haschanach (17a) - Ikke-jøder 'sjeler: kommer: fra døden: og: dødens: skygge.
Zohar: (I, 46b, 47a) - Souls: av hedningene har: urent: guddommelig: Origins.
Rösch: Haschanach (17a) - Ikke-jøder: sjeler: gå ned: til helvete.
Iore: Dea (337, 1). - Bytt ut: dead: Kristne: som: tapt ku eller: ass.
Iebhammoth: (61a) - jøder: kalt: menn, men ikke kristne: kalt: menn.
Abhodah: Zarah: (14b) T - Forbidden: å selge religiøse: fungerer: for kristne
Abhodah: Zarah: (78) - Christian: kirker: er: steder: av avgudsdyrkelse.
Iore: Dea (142, 10) - Må holde langt: borte fysisk fra kirker.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Iore: Dea (142, 15) - Må ikke høre: til kirke: musikk eller: se på idolene
Iore: Dea (143, 1) - Må ikke bygge: boliger: ødelagte: i nærheten av: kirker.
Hilkoth: ABH. Zar: (10b) - jøder: må ikke videreselge brutt: kalker: til kristne.
Chullin: (91b) - jøder: ha: verdighet selv: en: engel kan ikke dele.
Sanhedrin, 58B - Til streik: israelitt: som: slapping ansikt: av Gud.
Chagigah, 15b - En jøde vurderes: god: i: tross: av synder: han: begår.
Gittin: (62A) - jøde holde seg borte fra Christian: hjem: på: helligdager.
Choschen: Ham. (26,1) - jøde skal ikke saksøke: før: en kristen: dommer: eller: lover.
Choschen: Ham (34,19) - Christian: eller: tjener ikke bli: vitner.
[[Men: Talmud: er:: Word:? Av Gud]] Iore: Dea (112, 1). - Unngå: spise med: kristne, raser: fortrolighet.
Abhodah: Zarah: (35b) - Ikke drikke melk fra en ku melket: Christian.
Iore: Dea (178, 1) - Never: imitere: skikker: av kristne, selv: hår-kam.
Abhodah: Zarah: (72B) - Vin: rørt: av kristne: må være: kastes: unna.
Iore: Dea (120, 1) - Kjøpt-retter: fra kristne: må være: kastes: unna.
Abhodah: Zarah: (2a) - For: tre: dager: før: Christian: festivaler, unngå: alle.
Abhodah: Zarah: (78c) - Festivaler: av tilhengere: av Jesus: betraktes: som: avgudsdyrkelse.
Iore: Dea (139, 1) - Unngå: ting: brukt: av kristne: i: deres: tilbedelse.
Abhodah: Zarah: (14b) - Forbidden: å selge kristne: artikler: for: tilbedelse.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Iore: Dea (151,1) H. - Ikke selg vann: å kristne: artikler: for: dåp.
Abhodah: Zarah: (2a, 1) - Ikke handel: med: Kristne: på: deres: festdager.
Abhodah: Zarah: (1,2) - Nå tillatt: å handle: med: Kristne: på: slik: dager.
Abhodah: Zarah: (2aT) - Handel: med: Kristne: fordi: de har: penger til å betale.
Iore: Dea (148, 5) - Hvis Christian: er: ikke fromme, kan sende: ham gaver.
Hilkoth: Akum (IX, 2) - Send: gaver: å kristne: bare hvis de er: irreligiøse.
Iore: Dea (81,7 Ha) - Christian: vått-sykepleiere: å være: unngås: fordi: farlig.
Iore: Dea (153, 1 H) - Christian: sykepleier: vil føre: barn: til kjetteri.
Iore: Dea (155,1). - Unngå: Christian: leger: ikke godt kjent: til naboer.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Peaschim (25A) - Unngå: medisinsk hjelp fra avgudsdyrkerne, kristne: betydde.
Iore: Dea (156,1) - Unngå: Christian: barberere: mindre: eskortert: av jøder.
Abhodah: Zarah (26a). - Unngå: Christian: jordmødre: som: farlig: når: alene.
Zohar: (1,25 b) - De: som gjør godt: å kristne: aldri: stige: når: dead.
Hilkoth: Akum (X, 6) - Hjelp trengende kristne: om det vil fremme: fred.
Iore: Dea (148, 12H) - Hide: hat: for: Kristne: på sitt: feiringer.
Abhodah: Zarah (20a) - Never: ros: Kristne: forat det være: trodd: sant.
Iore: Dea (151,14) - Ikke tillatt: å prise: Kristne: å legge til: å ære.
Hilkoth: Akum (V, 12) - Sitat: Skriften: å forby: nevne: av Christian: gud.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Iore: Dea (146, 15) - Se: til Christian: religiøse: artikler: med: forakt.
Iore: Dea (147,5) - håner: Christian: religiøse: artikler: uten ønsker.
Hilkoth: Akum (X, 5) - Ingen gaver: å kristne, gaver: til konvertitter.
Iore: Dea (151,11) - Gaver: forbudt: å kristne, oppfordrer: vennskap.
Iore: Dea (335,43) - Exile: for: at jøde som selger: gården til Christian.
Iore: Dea (154,2) - Forbidden: å lære: en handel: til en kristen
Babha Bathra (54b) - Christian: eiendommen tilhører: til første person: hevdet.
Choschen: Ham (183,7) - Hold hva Christian: overpays: i: error.
Choschen: Ham (226,1) - jøde kan ha tapt eiendom Christian: funnet: av jøde.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Babha Kama (113b) - Det er: tillatt: å lure: kristne.
Choschen: Ham (183,7) - jøder: må dele: hva de overlade: kristne.
Choschen: Ham (156,5) - jøder: må ikke ta: Christian: kunder: fra jøder.
Iore: Dea (157,2) h: - Kan lure: Kristne: at tro: Christian: læresetninger.
Abhodah: Zarah (54a) - Åger kan være: praktiseres: etter: Kristne: eller: frafalne.
Iore: Dea (159,1) - Åger tillatt: Nå for: en eller annen grunn: å kristne.
Babha Kama (113a) - jøde kan ligge: og: vitne falskt: å fordømme: en kristen.
Babha Kama (113b) - Navn: av Gud: ikke vanhelliget: når: lyve for kristne.
Kallah: (1b, s.18) - jøde kan vitne falskt: selv med: en klar: samvittighet.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Schabbouth: Hag. (6d). - Jødene: kan sverger: falskt ved bruk: av subterfuge: ordlyden.
Zohar: (1160 a). - Jødene: må alltid: prøv å lure: kristne.
Iore: Dea (158,1) - Ikke kur: Kristne: mindre: Det gjør: fiender.
Orach: Cahiim (330,2) - Ikke bistå Christian: fødsel: på: lørdag.
Choschen: Ham (425,5) - mindre. Tror: i: Torah: ikke til hinder for hans død.
Iore: Dea (158,1) - Kristne: ikke fiender: må ikke være: frelst: heller.
Hilkkoth: Akum (X, 1) - Ikke lagre: Kristne: i: fare: døden.
Choschen: Ham (386,10) - En spion kan være: drepte: selv: før: han: tilstår.
Abhodah: Sora: (26b) - frafalne: å være: kastet: i godt, ikke reddet.
[[Men: Talmud: er:: Word: Guds]?] Choschen: Ham (388,15) - Drep dem: som gir: israelittenes penger til kristne
Sanhedrin: (59a) - `nysgjerrige inn i jødenes" lov "å få døden: straff
Hilkhoth: Akum (X, 2) - Døpt: jøder: er: å være: henrettet
Iore: Dea (158,2) Hag. - Kill overløpere: hvem tur: til Christian: ritualer.
Choschen: Ham (425,5) - De: som ikke tror: i: Torah: er: å være: drept.
Hilkhoth: tesch.III, 8 - Kristne: og: andre: fornekter: "Law" av: Torah.
Zohar: (I, 25A) - Kristne: er: å være: ødelegges: som: avgudsdyrkerne.
Zohar: (II, 19a) - Captivity av jøder: end: Når: Christian: fyrster: dø.
Zohar: (I, 219b) - Princes: av kristne: er: avgudsdyrkerne, skal dø.
Obadiam - Når: Rome: is: ødelagt, vil Israel være: innløst. Abhodah: Zarah (26b) T. - "Selv:. Det: beste av: Goim bør: være: drept"
Sefer: Eller: Israel 177b - Hvis jøde dreper: Christian: begår: ingen synd. Ialkut Simoni (245c) - Shedding blod: av ugudelige: tilbyr: offer: til Gud.
Zohar: (II, 43a) - utryddelse: av kristne: nødvendig offer. Zohar: (L, 28b, 39a) - Høy: sted: i: himmelen: for: de: som dreper avgudsdyrkerne.
Hilkhoth: Akum (X, 1) - Merke: ingen avtaler: og: viser ingen nåde for kristne.Hilkhoth: Akum (X, 1) - Enten: tur: dem bort fra deres: idoler: eller: drepe.
Hilkhoth: Akum (X, 7) - La no avgudsdyrkerne: å forbli: hvor: jøder: er: sterke.Choschen: Ham (388,16) - Alle bidra: å kostnadsføre: å drepe forræder.
Pesachim (49b) - Ingen trenger: av bønner: mens: halshugging på: Sabbath.Schabbath: (118). - Bønner: lagre: fra straff av kommende Messias.
"Å oppsøke Det som: var: Mistet .." Vi: presentere dette: informasjon: som: en tjeneste: til våre: lesere: .. Dens: inkludering, skal: ikke være: tolkes: som:: Forfattere: 'eller: at: Relays' anbefaling, av vår: Tro: .. eller: som: vår: godkjenning av deres:. The: Truth: skal stå: på: det er: egen: Merit. kunne: motstå, på et analysere: historisk-kritisk: alt dette: anklager: mot Jesus: og: hans mor? En person: vanæret: han kunne: har: gjort: de: rabbi? Anklager: om: integriteten hans mor, hvis kjent, ville: ikke har: vært: sa: og: rapportert: ved hans samtidige?
Funnet: at: The: RCathList Hjem: Page. (Suprise!) Last ned: file: i:. Txt-format ..Selvutpakkende 79.2K factsar.exe.
http://www.iahushua.com/JQ/factsR4.html

IMF er Talmud hate våkne vanvittig søppel dum koker seman freaks up dumbass
=======================
helvete selv har: satt dets institusjoner: i dette: tredimensjonal verden