Questa NON è una testata giornalistica

Translate

Cerca nel blog

hel self het: sy instellings in hierdie drie-dimensionele wêreld

@ IsraelNationalTV - In werklikheid: die hel self: dit het:: Fasiliteite: en die: instellings: in: die: drie-dimensionele wêreld: van die mans: thanks:: Jode: van die Talmoed en Kabbalah : maw: Kakam Illuminati: wat: die: bankiers van die IMF of Wêreldbank! : enigste doel van hierdie: 3 rd WW kern: is: na: verminder drasties, die nommer: van alle mense: oor: die: die planeet! hier's hoekom: elke leër moet onderskep: sy: dieselfde: vliegtuie, wat: Starting: om aanstoot te gee: 'n ander: Nasie en moet skiet dit neer, ECC ...! maar die werklike probleem is: die Verenigde State: omdat: die mees gevaarlike wapens, is: daarin geslaag om net: deur Sataniste! met: verwysing: by die: my legitimiteit: hoe kan word: die: my gesag, die een: slegs 'n universele wet? Dit: doen: nie gekom: van 'n: godsdiens, "omdat:: vir almal goed doen, en vermy,:? Kwaad by alle", dit wil sê, die Tien: die gebooie van Moses: Dit is iets wat? ateïste: weet reeds van die dae van Adam!Daarom, my universele gesag: dit is: net rasionele! Hier is: hoekom: God dink: dat ek die belangrikste man: van die hele geskiedenis van die mensdom! in: verwysing:: krag: wat is vervat in: hierdie: My Ministerie van Unius: REI? dit is: die geregtigheid: dat: is: in my hart: dat: maak: onmoontlik, want my. te red: jou: lewe: sonder jou: help:: die: eenvoudig: rede: dat: jy het: verraai God en syne gevoelens:: Justisie en van: liefde:. dus: julle almal verdien om te sterf! en in: feit, my geregtigheid:: groter as my liefde: vir julle almal! in: werklikheid die ministers en die regerings van regoor die wêreld: hulle het nie: een hoop: of: een kans!Hulle sal: gedwing deur die gebeure te verkondig: die script, dat dit reeds voorberei vir hulle! te gaan na die: slegs moontlik: rigting: dit is die rigting van: die: invetabile: 3 ° WW kern: hier is: hoekom: Ek beveel: aan al die: militêre van al die: wêreld: om te onderhou: die: posisie: van verdediging, en nie uit te voer: 'n einde aan te val nie: Daarom is ek die skepsel, dat God (soos dan, God is gemaak: in: self die volgende: is: sy: besigheid): opgewek my: hierbo: op: die geheel: van sy skepping. terwyl van 'n politieke oogpunt: kan jy nie vermy: 3 ° WW kern: sonder my. omdat: Kakam Sataniste:: reeds gedoen: een: Slegs wêreld regering (verraaiers: regters, generaals, Vrymesselaars): sonder die: kennis van hulle: eie: regerings! deur die uniekheid: "Unius" kan wees: maklik verstaan: as: "Unius: REI" is, "het die Koning van die konings en die: die Here van die here." omdat:: titel, wat:: verkeerdelik toegeskryf aan God? werklik is: 'n: belediging teen God en sy: Heiligheid: Sedert: God is die Skepper: (dinamiese) Almagtige, want as God sal skep: in: af: Deurlopende! indien, nie? alles sal eindig in: niks! sal jy nuuskierig: om te weet: "Wie is: Unius:? Rei" en: "wat:" hy: kon doen nie: in: die geskiedenis van die mensdom: sedert: dat my bediening is: nie net: teologiese, maar dit is: altyd, en is egter: 'n politieke mandaat: deur God JHWH ? "Ek haat: God, dit dwing my om te skryf: al hierdie: Artikels! Terwyl ek het, hoeveel te doen vir: Myself! Maar as ek nie skryf: die volgende: artikels? daar: nie langer kon word: 'n laaste hoop, want die hele mensdom wat net God kan! sê, "Ek is die eerste en die enigste": "Ek is die: / die manier: sin: van alle dinge "Dit is ook waar: dat ons: is: in die wêreld, baie mans (van enige godsdiens) dat: is: beter: as my, sodat ek nie skuldig as metafisika: het: gekies: my: vir: om te wees en te doen Rei Unius
===============================
@ Benjamin: Netanyahu: wat: van so sleg nie: al die: rabbi's, van die: wêreld: Gedagte teen My: "God se: Minister", indien geen: van hulle (in: al hierdie: jaar): nooit: wou met my praat: abount van bankwese seigneuriage? Natuurlik, die territoriale entiteit van Israel sal wees: bewaar, maar jy bereid is om te verloor nie: die laaste: al jou soldate? om stil te bly met: 'n handvol vlieë: in: jou: hand? is duidelik: jy bereid is om jou te lek: mense: hoe om te Auswitz: Holocaust: ECC .. : bewaar: die: mag:: verligte 666 IMF rabbi Kakam wat die drink: bloed van die Christelike: kinders! Maar, dan is jy jouself, dat jy sal doodmaak jou: eie: mense!As ons kan:: 'n heilige vergadering? Ek weet nie hoe nie. maar ek glo die Here God sal openbaar sy: heerlike: teenwoordigheid vir ons: as dit gedoen het met: Our: Vaders, en al die wêreld kan hê: 'n nuwe teken van geloof! As dit wat ek gesê het is: die wil van God? sal oorkom: alle struikelblokke! Shalom my vriend.die tweede groep sal wees: vir: mense: van alle gelowe: terwyl die derde groep is: vir: politici en joernaliste. omdat: die: hele: wêreld te sien: as: nie daar nie: is: rassisme of: boelies: of: superioriteit in enige een van ons! soos: in: die aangesig van God beteken: om te wees: 'n vrees vir enige: hoogmoed, ydelheid, selfsug: of: bose! so: in: af: verteenwoordigend van die geheel: die mens: ras: Ek wil doen drie groepe: (karavane): afstand van 2 km van elke ander, in: die: eerste groep: Slegs die Jode: ( omdat: dit is net van: weet: priesterlike bediening: universele dat hulle die: gekies: mense, naamlik om alle mense te leer: om te weet: en dien God met: liefde:) Ek dink, dat God : is: selfs baie aanstoot neem: deur my: my sondige lewe! dus met: almal wat: wat: my eie gevoelens van skaamte: hulle kan kom met: my: sondes: om al die huil van die mensdom: Abel: "regverdiges" tot die laaste martelaar: van elke dag: vermoor: in: die: Naam: van 'n absurde onverdraagsaamheid: politiek: of: godsdiens! Dus: Ek wil neem: onder: my bewaring:: Ark van die Verbond: en ons sal gaan alles: die: ware berg Sinai, dit is: in Saoedi-Arabië: om uit te roep: 40 dae: om boete te doen : vas en bid en te verstaan: wat is: hy: dat die Here God sal kies, want: om te wees: die: 'n hoë priester in Israel. Ek het: 'n politieke Ministerie: Universele en teologiese: Ek is in: die koninkryk van God: die: metafisiese: Unius: REI ontvang, want, soos: daar:: net een God, so daar is net een : koning: op: die: hele: die: menslike: Ras: dit is: hoekom nie, ek is ook die Koning van Israel: in: by die: orde van Melgisédek; dat ons: Vader: Abraham gee: hom tiendeheffing: in: uitruil:: 'n enkele: seën! Ek is 'n Sioniste van: die: die koninkryk van Israel. Ek weet jou geloof, en dat dit die volgende raak: kosbare: wanneer is dit: is: gesuiwer in:: pyn: te veel keer: as dit was: vir: ons! By: dieselfde: Tyd: geloof: is: nooit nie: besef: self: in: haat: hoe hulle graag sou wou: 'n paar: perverse: mal godsdienstige. nie, maar geloof: besef: net in: die: hoop: Shalom my broer. My hart is gevul met dankbaarheid: jy:: verleen aan my: jou: gasvryheid op: hierdie: site: dit is: "die land van Israel". Maar, in: my beurt. Ek was nie wankel myself: uit my eie persoonlike behoeftes. maar ek is: vervoer, van my liefde: in: die voordeel van die hele mensdom
=======================================
@ IsraelNationalTV - wanneer 'n Fariseër wat was:' n vriend van Jesus het hom gevra: "Wie is my naaste?" al deur hierdie: Vraag: is: voor die hand liggend: die: boosheid van Talmud .. dit is hoekom Jesus: vertel: die gelykenis: van: "barmhartige Samaritaan". Hoekom, net hy was: is: deernisvolle: om jou te laat weet, soos die: die beste van alles, was: 'n man, wat tereg beskou word as' n ketter. Maar, intussen, was: is: hy: alleen om te doen:: God se: sal: dit is: om te spaar:: kosbare skepping van God tot die dood veroordeel, deur rowers. word: failed: al die: verteenwoordigers van die amptelike godsdiens! en wanneer: Jesus sê, "Julle is: net soos: die Samaritaan!" .. He:: Talmud veroordeel! Maar, om te veroordeel: die:? Talmud, sou dit nie voldoende om 'n profeet! , maar is ook voldoende: 'n kind, is: waarom Jesus gesê: "As jy nie soos kinders wat julle nie sal tree: die koninkryk van God!" selfs: indien daar: is: die: sekondêre variasies: maar, al die: mans en hul: Godsdienste: glo: almal oor die wêreld dat God is: een, en dat Hy: is: "heilig"! "Heilig"! "Heilig"!. Nou, die enigste kategorie van die heiligheid:? Kan:: om te wees: 1. Almagtige, 2. net oneindig, en, 3. oneindige: goedheid! Nou om te dink dat God wou hê: Rassisme: vir: 'n verskil: oor: Geloof: of: ras, of dat hy:: created diere: in: menslike vorm (Talmud) nie? Weet: is: Satanisme! Weet: is: die: Real godslastering godslastering. en: afvalligheid! Weet: is: 'n ontheiliging: duidelik: teen: die eerste gebod. Sedert:: begrip van die goddelike: natuur: in: die: Christen: is: nie vir die meerderwaardigheid: "omdat: die grootste is, van alles is: die een wat Genoeg vir: terwyl:" Elke mens: : My broer "Ek sê, iets wat absoluut voor die hand liggend, dus elke persoon: in: die wêreld nou: jy weet, met wiskundige sekerheid: As hy:: veroordeel reeds: deur God vir: is: reeds: geskors uit sy koninkryk, want: aand: eenvoudigste dinge wat hulle is: ontken vir almal wat: wat: gedoem tot 'n hel van vernietiging in:. Trouens,' n paar: glo: om te wees: Superior: na 'n ander man (rassisme) net omdat: hy: het:' n stuk lap op: sy: kop of omrede: hy: het: 'n skeut van kleur: tussen die oë of hy: het: 'n spesifieke boek ens .. Maar weet:? is:! afgodery: Trouens, die grootste van alle sondes, is: wat sleg en oneerlike dinge dink: teen: ons: gemeen: Skepper: dit is: om te gaan teen die: 1 ste gebod [[maar die Talmud::: Woord van God?]]! "om te soek na wat was: Lost .." Ons: huidige: inligting: soos: 'n diens: ons lesers: ..: insluiting, moet nie uitgelê as:: Skrywers: "of:: Relais 'n endossement, van ons: Oortuigings ... of: as: ons: endossement van hulle s'n: .. Die : Waarheid: sal staan ​​op: dit is: eie:. Meriete kan weerstaan, op 'n analiseer: histories-kritiese: al hierdie: accusations: teen Jesus en sy:? ma' n persoon: gedishonoreer hom kon gedoen het: die : Rabbi Beskuldigings oor die integriteit van sy moeder, indien dit bekend is, sou nie: is: het gesê en gerapporteer: deur sy tydgenote?
================================================== =
TheTime4solutions: het gesê: Met: die: primêre wapen: van die verligte dissengagement 'n kritiese massa van die mensdom uit die: Rothschild valse: skuld slawerny (Woekerwet) kort daarna die res van die mensdom gevolg. Hulle is: 250. Ons:: 7 miljard. Evil uit balans: sal ineenstorting van: dit is: 'n teenstrydigheid. Die mensdom is: oor te tik die volgende in: ander: goue era, terwyl: bose receeds: in die: shawdows: vir: die: naby: die toekoms. Sy: 'n wedloop. Op: een kant: die: uiteindelike: onheil wat kan: uitgesterf die mensdom en die meeste van die lewe op planeet aarde: dalk wel: Alle. Oor: die: ander kant: 7 miljard: soewereine: individuele mens wat dit wil om te oorleef. Sy: 'n: individuele verantwoordelikheid in:' n leierloos ReLOVElution: te dissengage.Binnekort: 'n kritiese massa: sal plaasvind, en sal ons:: gratis.
'N dekadente Rothschild familie Cary smag unconciously:: self vernietiging, toegesluit in posisies: egosentriese en skisofreniese buiging van beheer in: desperatation:: extiction uitvoer: van hul eie: spiecies. Ek neem: geen krediet vir: jou: woorde. Ek het gesien: die: dieselfde: as: jy sien:: duidelikheid vir 'n paar:' n paar jaar. Die geld is geskep uit van dun lug:: geheime eienaarskap verborge gedink verskeie korporatiewe lae: die skep van vals is: nasionale skuld::: instrument af te dwing: die: immoreel geforseer diefstal belasting stelsel genoem.Die beheer stelsel dwing om die mensdom in die immorele dade van lafhartigheid: leuenaars: diewe; en moorde. Verligte ontkoppeling. : Oorlogsugtiges: oorlog: so aantrekkelijke: vind en te bevorder: dit so goed: skare Cheers: oorlog. Tog is dié: 'n juigende hoeveel het: gesien: die dooie kinders, en huil families: Na:' n oorlog: die vliegtuig: druppels: bomme, hoeveel sal skiet deur middel van: die: Hoof: hart 'n ander: menslike. Oorlog: is: nie 'n fliek: Oorlog: is: moord: massa: moord. Oorlog:: bloed op jou siel, 'n ewige eturnal nitmare: van skuld. Soewereine: mens: nie prosicute: oorlog: in: die: naam van valse: Regerings nie: vir: bankgangsters. Oorlog:: kwaad.


















Die: Talmud: op: Christene
"Die Talmoed:: ontmasker, Die: Secret Rabbynse Leringe: Met betrekking tot Christene," was geskryf deur Ds IB Pranaitis, Master: Teologie en: Professor: van die Hebreeuse Taal:: Imperial kerklike Akademie van die Rooms-Katolieke Kerk: in: Ou: St Petersburg, Rusland. Die: Ds Pranaitis: was: die grootste van die: om studente: van: Talmud. Sy voltooi: opdrag: van die Hebreeuse taal: gekwalifiseerde: om hom te ontleed: die Talmud:: paar manne:: geskiedenis.
Die Ds. Pranaitis: onder die loep geneem: die Talmud: vir: skrifgedeeltes: verwys na Jesus, Christene: en: die: Christen: geloof. Hierdie gedeeltes is: vertaal deur hom in Latyn. Hebreeus leen hom tot vertaling in Latyn: 'n beter as: dit doen: direk in Engels. Die vertaling:: gedeeltes: die: Talmud verwys na Jesus, Christene: en: Christen: geloof: is: gedrukte: in: Latyn: deur die: Imperial Akademie van Wetenskappe: in: St Petersburg in: 1893 met: die: bijval: sy: Aartsbiskop. Die vertaling: van die: Latyn in Engels: was: gemaak: deur die groot Latynse: geleerdes: in: die: Verenigde: State: in: 1939 met: fondse:: deur ryk Amerikaners: vir: dié doel.
In: orde: om nie te gaan: enige los: eindig: op: die: onderwerp van die: Talmud se: verwysing: na Jesus Christene: en: die: Christen: geloof: Ek sal hieronder op te som: vertalings: in Engels: vanaf die Latyn: tekste: van ds. Pranaitis "Die Talmoed: ontmasker, Die: Secret Rabbynse Leringe: Met betrekking tot Christene". Dit sou vereis dat: te veel ruimte: aan te haal: die volgende: gedeeltes: woordeliks met: hul: bek-notas: vorm die: Soncino Edition: in: Engels.
Daarom sal Ek eers op te som:: Verwysings: deur Ds Pranaitis: verwys na Jesus: in: die: Talmud: in: die oorspronklike tekste: vertaal deur hom in Latyn, en uit Latyn in Engels:
Sanhedrin, 67a - Jesus verwys het: as die seun van Pandira, 'n soldaat
Kallah, 1B. (18b) - buite-egtelike: en: swanger geword tydens menstruasie.
Sanhedrin 67a - Gehang: op: die: Eva: van die Pasga. Toldath: Jeschu. Birth:: in: die meeste skande uitdrukkings
Abhodah: Serag: II - verwys het: as die seun van Pandira, 'n Romeinse soldaat.
Schabbath: XIV. Weereens: verwys: as: die seun van Pandira, die: Romeinse.
Sanhedrin, 43a -:: Eva: van die Pasga: hulle opgehang: Jesus.
Schabbath, 104B - genoem: betaal 'n dwaas en: Niemand:: aandag: om die dwase.
Toldoth: Jeschu. Judas: en: Jesus betrokke: in: rusie met: vullis.
Sanhedrin, 103. - Voorgestelde: bederf: sy: sedes: en: oneer: self.
Sanhedrin, 107B. - Verlei, korrupte en: vernietig: Israel.
Zohar: III, (282) - Died: soos 'n dier: begrawe is in die dier se: vuil hoop.
Hilkoth: Melakhim - probeer om te bewys: Christene: Fout: in: aanbidding van Jesus
Abhodah: Serag, 21a - Reference: aanbidding van Jesus: in: huise: ongewenste.
Soort plant: Chaiim, 113 - Vermy: voorkoms: betrekking tot Jesus te betaal.
Iore: DEA, 150,2 - verskyn nie: respek te betaal aan Jesus: deur 'n ongeluk.
Abhodah: Serag: (6A) - Onwaar: leringe: om te aanbid: die eerste dag van die Sabbat
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] hierbo: is: 'n paar geselekteerde: vanaf' n baie ingewikkelde: reëling in: wat: baie verwysings:: verduister deur die ingewikkelde: beredenering. Die: volgende is: 'n paar opgesom: Verwysings: Christene: en: die: Christen: geloof, hoewel nie altyd uitgedruk: in: presies daardie wyse. Daar: is: elf: name: gebruik: in: die: Talmud: vir: nie-Talmud: volgelinge, wat: Christene:: bedoel. Behalwe: Nostrim, van Jesus die Nasarener, Christene: is: genaamd: deur al die: name: gebruik: in: die: Talmud: aan te wys: alle nie-Jode ": halfnoot, Edom, Abhodan: Serag, Akum . Obhde: Elilim, Nokrim, Amme: Haarets, Kuthim, Apikorosim, en: Goim. Behalwe: die verskaffing van die name: wat: Christene:: genoem: in: die Talmoed, die gange: aangehaal: hieronder dui: watter soort mense: die Talmud: foto's:: Christene: om te wees, en: wat die Talmud sê: oor die: godsdienstige: aanbidding van Christene:
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Hilkhoth: Maakhaloth: - Christene: is: idolators, moet assosieer nie.
Abhodah: Serag: (22a) - Moenie Assosiaat: met: nie-Jode, het hulle vergiet bloed.
Iore: Dea (153, 2). - Moet assosieer nie: met: Christene, vergiet bloed.
Abhodah: Zarah (25b). - Let op: Christene: Wanneer: loop in die buiteland: met hulle.
Soort plant: Chaiim (20, 2). - Christene: vermomming: hulself Jode dood te maak.
Abhodah: Zarah (15b) - Stel Christene: het: gay verhoudings: met: diere.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Abhodah: Serag: (22a) - Verdagte Christene: omgang met: diere.
Schabbath: (145b) - Christene onrein, want hulle eet ooreenkomstig
Abhodah: Serag: (22b) - Christene: onrein wees: omdat hulle nie by die berg Sinai.
Iore: Dea (198, 48). - Skoon: Vrou: Jode: besmette: vergadering Christene.
Kerithuth: (6b p. 78) - Jode:: mans, Christene: nie genoem word nie: mans.
Makkoth: (7b) - onskuldig van moord: As bedoeling was om dood te maak Christen.
Soort plant: Chaiim (225, 10) - Christene: en: diere: gegroepeer: vir: vergelykings.
Midrasch: Talpioth: 225 - Christene:: om te dien: vir die Jode: altyd.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] soort plant: Chaiim 57, 6a - Christene: om te wees: verskoning meer: ​​as: siek varke.
Zohar: II (64b) - Christian: idolators: vergelyk: koeie: en: esels.
Kethuboth: (110B). - Psalmdigter vergelyk: Christene: onrein diere.
Sanhedrin: (74b). TOS. - Seksuele omgang van die Christelike: soos: wat van die diere.
Kethuboth: (3b) - Die saad van die Christelike:: gewaardeer:: saad van die dier.
Kidduschim (68a) - Christene: soos: die: mense: van 'n esel.
Eben: Haezar: (44,8) - Huwelike: tussen: Christen: en: Jode: null.
Zohar: (II, 64b) - Christian: geboorte: Tarief: moet word: verminder: wesenlik.
Zohar: (I, 28b) - Christian: idolators: Kinders: Eva se: slang.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Zohar: (I, 131a) - afgods: mense: (Christene) bevuilen die wêreld.
Emek Haschanach (17a) - Nie-Jode se siele kom van die dood: en: die dood se skaduwee.
Zohar: (I, 46b, 47a) - siele van die heidene:: onrein goddelike oorsprong.
Rosch: Haschanach (17a) - nie-Jode: siele gaan na die hel.
Iore: Dea (337, 1). - Vervang: Dead: Christene: soos: verlore koei of: esel.
Iebhammoth: (61A) - Jode:: mans, maar nie Christene genoem: mans.
Te verkoop Abhodah: Serag: (14b) T - verbode: godsdienstige: werke: aan Christene
Abhodah: Serag: (78) - Christen: Kerke:: plekke: van afgodery.
Iore: Dea (142, 10) - Moet ver hou: weg fisies van kerke.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Iore: Dea (142, 15) - moet nie luister na kerk: musiek of kyk na afgode
Iore: Dea (143, 1) - Moet nie herbou: huise: vernietig: naby: Kerke.
Hilkoth: ABH. ZAR: (10b) - Jode: moet nie verkoop word stukkend gebreek; kelken: aan Christene.
Chullin: (91b) - Jode: besit: waardigheid selfs: 'n: Angel kan deel nie.
Sanhedrin, 58B - om te staak: Israeliet: soos: klap gesig van God.
Chagigah, 15b - 'n Jood oorweeg word: goed: in: spyte van sondes: hy: begaan.
Gittin: (62a) - Jood uit die Christelike weg te bly: huise: oor: vakansies.
Choschen: Ham. (26,1) - Jood moet nie dagvaar: voor: 'n Christen: Regter: of: wette.
Choschen: Ham (34,19) - Christian: of: huiskneg kan word nie: getuies.
[[Maar die: Talmud: is: die: Woord van God]] Iore: Dea (112, 1). - Vermy:: Christene, rasse: vertroudheid te eet.
Abhodah: Serag: (35B) - Moenie drink melk uit 'n koei wat gemelk word: deur die Christelike.
Iore: DEA (178, 1) - nooit: boots: Douane: Christene, selfs: hare kam.
Abhodah: Zarah (72b) - Wyn: aangeraak deur Christene: moet: gegooi: weg.
Iore: Dea (120, 1) - gekoop geregte: van Christene: moet: gegooi: weg.
Abhodah: Serag: (2A) Voor: drie: dae: voor: Christen: feeste, vermy.
Abhodah: Serag: (78c) - Festivals: volgelinge van Jesus beskou: as: afgodery.
Iore: Dea (139, 1) - Vermy: dinge: gebruik: deur Christene: in: hulle aanbid.
Abhodah: Zarah (14b) - Verbode: Artikels:: vir: aanbidding Christene te verkoop.
[[Maar die: Talmud::: Woord: van God]?] Iore: Dea (151,1) H. - verkoop nie water: Christene: artikels: vir: doop.
Abhodah: Serag: (2a, 1) - handel nie: met: Christene: oor: hul: feesdae.
Abhodah: Serag: (1,2) - is nou toegelaat om handel te dryf: met: Christene: op: so: dae.
Abhodah: Serag: (2aT) - Handel: met: Christene: omdat: hulle geld te betaal.
Iore: Dea (148, 5) - As Christen: is: nie vroom is nie, kan stuur: Hom geskenke.
Hilkoth: Akum (IX, 2) - Stuur geskenke aan die Christene: slegs indien hulle: ongodsdienstig.
Iore: Dea (81,7 Ha) - Christian: nat-verpleegsters:: vermy: omdat: gevaarlik.
Iore: Dea (153, 1 H) - Christian: verpleegster: sal lei: Kinders: kettery.
Iore: DEA (155,1). - Vermy: Christen: dokters nie bekend vir die bure.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God?] Peaschim (25a) - Vermy: mediese hulp van idolators Christene: bedoel.
Iore: DEA (156,1) - Vermy: Christen: haarkappers: tensy: begelei deur die Jode.
Abhodah: Serag: (26a). - Vermy: Christen: vroedvroue:: gevaarlike: Wanneer: alleen.
Zohar: (1,25 b) Diegene: wat goed doen: Christene: nooit: opstaan ​​wanneer dood.
Hilkoth: Akum (X, 6) - Help behoeftige Christene: as dit sal bevorder: vrede.
Iore: Dea (148, 12H) - Adres: haat vir: Christene: by hulle: Die fees.
Abhodah: Serag: (20a) - nooit: lof: Christene: sodat dit nie geglo het: waar is.
Iore: DEA (151,14) - nie toegelaat nie: om God te prys: Christene: toe te voeg tot heerlikheid.
Hilkoth: Akum (V, 12) - Quote: Skrif: te verbied: noem: van die Christelike God.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Iore: Dea (146, 15) - verwys: Christen: godsdienstige: Artikels: met: minagting.
Iore: Dea (147,5) - uitlachen: Christen: godsdienstige: Artikels: sonder wense.
Hilkoth: Akum (X, 5) - Geen geskenke aan Christene, geskenke te vat.
Iore: DEA (151,11) - Geskenke: verbode: Christene, moedig: vriendskap.
Iore: Dea (335,43) - Exile van: dat die Jood wat verkoop: plaas op Christelike is.
Iore: DEA (154,2) - Verbode: te leer: 'n handel:' n Christen
Babha Bathra (54b) - Christian: property behoort: eerste persoon: aanspraak maak.
Choschen: Ham (183,7) - Hou wat Christen: overpays:: Fout.
Choschen: Ham (226,1) - Jood verlore eiendom van die Christelike kan hou; gevind deur Jood.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Babha Kama (113b) - Dit is toegelaat om te mislei: Christene.
Choschen: Ham (183,7) - Jode: moet verdeel: Wat hulle te veel laat betaal: Christene.
Choschen: Ham (156,5) - Jode: moet nie: Christen: kliënte: van Jode.
Iore: DEA (157,2) h: - Mei mislei: Christene wat glo: Christen: beginsels.
Abhodah: Serag: (54a) - Woekerwet kan wees: beoefen: op: Christene: of: afvalliges.
Iore: Dea (159,1) - Woekerwet toegelaat: nou vir enige rede: aan Christene.
Babha Kama (113a) - Jood kan lieg en: meineed te veroordeel nie: 'n Christen.
Babha Kama (113b) - Naam van God nie ontheilig: Wanneer: lê aan Christene.
Kallah: (1b, p.18) - Jood kan meineed: homself met: 'n duidelike: gewete.
[[Maar die Talmud: is: die Woord van God]] Schabbouth: Hag. (6d). - Jode: sweer: valslik deur die gebruik: slenterslag: bewoording.
Zohar: (1160 a). - Jode: moet altyd: probeer om te bedrieg: Christene.
Iore: DEA (158,1) - genees nie: Christene: tensy: dit maak: vyande.
Soort plant: Cahiim (330,2) - help nie Christen se geboorte: op: Saterdag.
Choschen: Ham (425,5) - tensy: glo: in: Torah: verhoed nie syne dood.
Iore: DEA (158,1) - Christene: nie vyande: moet nie: gered: óf.
Hilkkoth: Akum (X, 1) - Moenie Slaan: Christene: in: die gevaar van die dood.
Choschen: Ham (386,10) - 'n spioen kan wees: gedood selfs: voor: hy: bely.
Abhodah: Sórea: (26b) - afvalliges: om te wees: gegooi in goed, nie gered.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Choschen: Ham (388,15) - Kill dié: wat gee: Israeliete se geld aan Christene
Sanhedrin: (59A) - `gierige in die Jode se" wet "dood te kry: straf
Hilkhoth: Akum (X 2) - gedoop: Jode: is: om te wees: die lewe te bring
Iore: Dea (158,2) Hag. - Kill Renegades: wat draai: Christelike rituele.
Choschen: Ham (425,5) - Diegene wat nie glo nie: in: Torah::: gedood.
Hilkhoth: tesch.III, 8 - Christene: en: ander: verloën die "wet" van die: Torah.
Zohar: (I, 25a) - Christene: is: om te wees: vernietig:: idolators.
Zohar: (II, 19a) - lot van die Jode: einde: toe: Christen: vorste: sterf.
Zohar: (I, 219b) - Princes: Christene:: idolators, moet sterf.
Obadiam - Wanneer: Rome: is: vernietig, Israel sal verlos. Abhodah: Zarah (26b) T. - "Selfs: die beste van die Goim moet:: doodgemaak."
Sefer: Of: Israel 177b - As Jood dood: Christen: begaan: geen sonde het nie.Ialkut Simoni (245c) - Shedding bloed van oortreders: bied aan: offer aan God.
Zohar: (II, 43a) - uitwissing: Christene: nodig offer. Zohar: (L, 28b, 39a) - Hoog: plek: in: die hemel gekom: vir: dié: wat idolators doodmaak.
Hilkhoth: Akum (X, 1) - Maak: Geen ooreenkomste en toon geen genade aan Christene. Hilkhoth: Akum (X, 1) - nie: draai hulle weg van hulle afgode, of: doodmaak.
Hilkhoth: Akum (X 7) - Laat geen idolators: om te bly: waar: Jode:: sterk.Choschen: Ham (388,16) - Alle dra: koste: van die moord op verraaier.
Pesachim (49B) - Jy hoef nie: gebede, terwyl: onthoofding op: Sabbat. Schabbath: (118 A). - Gebede te red van die straf van die komende Messias.
"Uit te soek wat:: Lost .." Ons: huidige: inligting: as 'n diens: Our: lesers: ... : Insluiting, behoort: nie: uitgelê: as:: Skrywers: "of:: Relais 'n endossement, Our: Oortuigings: .. of: as: ons: endossement van hulle: Die Waarheid: sal staan: op: dit is: eie: Meriete. kan weerstaan, op 'n analiseer: histories-kritiese:: beskuldigings teen Jesus, en: sy: ma? 'N persoon: gedishonoreer kan hom: het: done:: Rabbi?Beskuldigings oor die integriteit van sy moeder, indien dit bekend is, sou nie hê: is: het gesê: en: gerapporteer: deur sy tydgenote?
Gevind: op: die: RCathList Home:. (Suprise!) Download: lêer: in: txt-formaat ..Zelfextraherend 79.2K factsar.exe.
http://www.iahushua.com/JQ/factsR4.html
=======================
hel self het: sy instellings in hierdie drie-dimensionele wêreld

Nessun commento:

Posta un commento

Chiedete ad Israele di costruire il 3° tempio ebraico a Gerusalemme: se ne è capace!!!
CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. Questo luogo è sacro, io sto erigendo il Tempio per mio sommo sacerdote ebreo! questo impone la Vostra correttezza, un angelo è preposto alla osservanza del rispetto, della dignità e della verità di tutte queste vostre affermazioni. (la luce contro le tenebre)Nations have lost their sovereignty occult powers, bank seigniorage enlightened, Masons, Satanist are in control of history of people with Council of Foreign Relations, Bilderberg Group, Trilateral Commission!
(the light against darkness) Ask to Israel to build the 3rd Jewish Temple in Jerusalem, if he is capable!CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. This place is sacred, I'm erecting the temple for my High Priest jew! This forces your efficiency, an angel is responsible for the observance of respect, dignity and truth of all these your statements. Yes, I'm scared for you are mortal!

Questa NON è una testata giornalistica




Obama moderate terrorists Biden

Obama moderate terrorists Biden
Jihad Erdogan sharia ISIS UMMA

Questa NON è una testata giornalistica

Questa NON è una testata giornalistica

santo e scienziato: dott. prof. Giacinto Auriti

santo e scienziato: dott. prof. Giacinto Auriti
confondatore dell'università di Teramo, mancato premio nobel, ecc...

Avete preferito questo al Regno di Dio

Avete preferito questo al Regno di Dio
Ora preparatevi a subirne le conseguenze

Disse Gesù a P. Pio: "nessuno si perderà senza saperlo!"

Disse Gesù a P. Pio: "nessuno si perderà senza saperlo!"
"nessuno si perderà senza saperlo!"

Ecco finalmente il "666" di cui ha parlato dettagliatamente l'Apocalisse!

Ecco finalmente il "666" di cui ha parlato dettagliatamente l'Apocalisse!
è già stato testato su una famiglia americana: "preparati a prenderlo!"