hel self het: sy instellings in hierdie drie-dimensionele wêreld

@ IsraelNationalTV - In werklikheid: die hel self: dit het:: Fasiliteite: en die: instellings: in: die: drie-dimensionele wêreld: van die mans: thanks:: Jode: van die Talmoed en Kabbalah : maw: Kakam Illuminati: wat: die: bankiers van die IMF of Wêreldbank! : enigste doel van hierdie: 3 rd WW kern: is: na: verminder drasties, die nommer: van alle mense: oor: die: die planeet! hier's hoekom: elke leër moet onderskep: sy: dieselfde: vliegtuie, wat: Starting: om aanstoot te gee: 'n ander: Nasie en moet skiet dit neer, ECC ...! maar die werklike probleem is: die Verenigde State: omdat: die mees gevaarlike wapens, is: daarin geslaag om net: deur Sataniste! met: verwysing: by die: my legitimiteit: hoe kan word: die: my gesag, die een: slegs 'n universele wet? Dit: doen: nie gekom: van 'n: godsdiens, "omdat:: vir almal goed doen, en vermy,:? Kwaad by alle", dit wil sê, die Tien: die gebooie van Moses: Dit is iets wat? ateïste: weet reeds van die dae van Adam!Daarom, my universele gesag: dit is: net rasionele! Hier is: hoekom: God dink: dat ek die belangrikste man: van die hele geskiedenis van die mensdom! in: verwysing:: krag: wat is vervat in: hierdie: My Ministerie van Unius: REI? dit is: die geregtigheid: dat: is: in my hart: dat: maak: onmoontlik, want my. te red: jou: lewe: sonder jou: help:: die: eenvoudig: rede: dat: jy het: verraai God en syne gevoelens:: Justisie en van: liefde:. dus: julle almal verdien om te sterf! en in: feit, my geregtigheid:: groter as my liefde: vir julle almal! in: werklikheid die ministers en die regerings van regoor die wêreld: hulle het nie: een hoop: of: een kans!Hulle sal: gedwing deur die gebeure te verkondig: die script, dat dit reeds voorberei vir hulle! te gaan na die: slegs moontlik: rigting: dit is die rigting van: die: invetabile: 3 ° WW kern: hier is: hoekom: Ek beveel: aan al die: militêre van al die: wêreld: om te onderhou: die: posisie: van verdediging, en nie uit te voer: 'n einde aan te val nie: Daarom is ek die skepsel, dat God (soos dan, God is gemaak: in: self die volgende: is: sy: besigheid): opgewek my: hierbo: op: die geheel: van sy skepping. terwyl van 'n politieke oogpunt: kan jy nie vermy: 3 ° WW kern: sonder my. omdat: Kakam Sataniste:: reeds gedoen: een: Slegs wêreld regering (verraaiers: regters, generaals, Vrymesselaars): sonder die: kennis van hulle: eie: regerings! deur die uniekheid: "Unius" kan wees: maklik verstaan: as: "Unius: REI" is, "het die Koning van die konings en die: die Here van die here." omdat:: titel, wat:: verkeerdelik toegeskryf aan God? werklik is: 'n: belediging teen God en sy: Heiligheid: Sedert: God is die Skepper: (dinamiese) Almagtige, want as God sal skep: in: af: Deurlopende! indien, nie? alles sal eindig in: niks! sal jy nuuskierig: om te weet: "Wie is: Unius:? Rei" en: "wat:" hy: kon doen nie: in: die geskiedenis van die mensdom: sedert: dat my bediening is: nie net: teologiese, maar dit is: altyd, en is egter: 'n politieke mandaat: deur God JHWH ? "Ek haat: God, dit dwing my om te skryf: al hierdie: Artikels! Terwyl ek het, hoeveel te doen vir: Myself! Maar as ek nie skryf: die volgende: artikels? daar: nie langer kon word: 'n laaste hoop, want die hele mensdom wat net God kan! sê, "Ek is die eerste en die enigste": "Ek is die: / die manier: sin: van alle dinge "Dit is ook waar: dat ons: is: in die wêreld, baie mans (van enige godsdiens) dat: is: beter: as my, sodat ek nie skuldig as metafisika: het: gekies: my: vir: om te wees en te doen Rei Unius
===============================
@ Benjamin: Netanyahu: wat: van so sleg nie: al die: rabbi's, van die: wêreld: Gedagte teen My: "God se: Minister", indien geen: van hulle (in: al hierdie: jaar): nooit: wou met my praat: abount van bankwese seigneuriage? Natuurlik, die territoriale entiteit van Israel sal wees: bewaar, maar jy bereid is om te verloor nie: die laaste: al jou soldate? om stil te bly met: 'n handvol vlieë: in: jou: hand? is duidelik: jy bereid is om jou te lek: mense: hoe om te Auswitz: Holocaust: ECC .. : bewaar: die: mag:: verligte 666 IMF rabbi Kakam wat die drink: bloed van die Christelike: kinders! Maar, dan is jy jouself, dat jy sal doodmaak jou: eie: mense!As ons kan:: 'n heilige vergadering? Ek weet nie hoe nie. maar ek glo die Here God sal openbaar sy: heerlike: teenwoordigheid vir ons: as dit gedoen het met: Our: Vaders, en al die wêreld kan hê: 'n nuwe teken van geloof! As dit wat ek gesê het is: die wil van God? sal oorkom: alle struikelblokke! Shalom my vriend.die tweede groep sal wees: vir: mense: van alle gelowe: terwyl die derde groep is: vir: politici en joernaliste. omdat: die: hele: wêreld te sien: as: nie daar nie: is: rassisme of: boelies: of: superioriteit in enige een van ons! soos: in: die aangesig van God beteken: om te wees: 'n vrees vir enige: hoogmoed, ydelheid, selfsug: of: bose! so: in: af: verteenwoordigend van die geheel: die mens: ras: Ek wil doen drie groepe: (karavane): afstand van 2 km van elke ander, in: die: eerste groep: Slegs die Jode: ( omdat: dit is net van: weet: priesterlike bediening: universele dat hulle die: gekies: mense, naamlik om alle mense te leer: om te weet: en dien God met: liefde:) Ek dink, dat God : is: selfs baie aanstoot neem: deur my: my sondige lewe! dus met: almal wat: wat: my eie gevoelens van skaamte: hulle kan kom met: my: sondes: om al die huil van die mensdom: Abel: "regverdiges" tot die laaste martelaar: van elke dag: vermoor: in: die: Naam: van 'n absurde onverdraagsaamheid: politiek: of: godsdiens! Dus: Ek wil neem: onder: my bewaring:: Ark van die Verbond: en ons sal gaan alles: die: ware berg Sinai, dit is: in Saoedi-Arabië: om uit te roep: 40 dae: om boete te doen : vas en bid en te verstaan: wat is: hy: dat die Here God sal kies, want: om te wees: die: 'n hoë priester in Israel. Ek het: 'n politieke Ministerie: Universele en teologiese: Ek is in: die koninkryk van God: die: metafisiese: Unius: REI ontvang, want, soos: daar:: net een God, so daar is net een : koning: op: die: hele: die: menslike: Ras: dit is: hoekom nie, ek is ook die Koning van Israel: in: by die: orde van Melgisédek; dat ons: Vader: Abraham gee: hom tiendeheffing: in: uitruil:: 'n enkele: seën! Ek is 'n Sioniste van: die: die koninkryk van Israel. Ek weet jou geloof, en dat dit die volgende raak: kosbare: wanneer is dit: is: gesuiwer in:: pyn: te veel keer: as dit was: vir: ons! By: dieselfde: Tyd: geloof: is: nooit nie: besef: self: in: haat: hoe hulle graag sou wou: 'n paar: perverse: mal godsdienstige. nie, maar geloof: besef: net in: die: hoop: Shalom my broer. My hart is gevul met dankbaarheid: jy:: verleen aan my: jou: gasvryheid op: hierdie: site: dit is: "die land van Israel". Maar, in: my beurt. Ek was nie wankel myself: uit my eie persoonlike behoeftes. maar ek is: vervoer, van my liefde: in: die voordeel van die hele mensdom
=======================================
@ IsraelNationalTV - wanneer 'n Fariseër wat was:' n vriend van Jesus het hom gevra: "Wie is my naaste?" al deur hierdie: Vraag: is: voor die hand liggend: die: boosheid van Talmud .. dit is hoekom Jesus: vertel: die gelykenis: van: "barmhartige Samaritaan". Hoekom, net hy was: is: deernisvolle: om jou te laat weet, soos die: die beste van alles, was: 'n man, wat tereg beskou word as' n ketter. Maar, intussen, was: is: hy: alleen om te doen:: God se: sal: dit is: om te spaar:: kosbare skepping van God tot die dood veroordeel, deur rowers. word: failed: al die: verteenwoordigers van die amptelike godsdiens! en wanneer: Jesus sê, "Julle is: net soos: die Samaritaan!" .. He:: Talmud veroordeel! Maar, om te veroordeel: die:? Talmud, sou dit nie voldoende om 'n profeet! , maar is ook voldoende: 'n kind, is: waarom Jesus gesê: "As jy nie soos kinders wat julle nie sal tree: die koninkryk van God!" selfs: indien daar: is: die: sekondêre variasies: maar, al die: mans en hul: Godsdienste: glo: almal oor die wêreld dat God is: een, en dat Hy: is: "heilig"! "Heilig"! "Heilig"!. Nou, die enigste kategorie van die heiligheid:? Kan:: om te wees: 1. Almagtige, 2. net oneindig, en, 3. oneindige: goedheid! Nou om te dink dat God wou hê: Rassisme: vir: 'n verskil: oor: Geloof: of: ras, of dat hy:: created diere: in: menslike vorm (Talmud) nie? Weet: is: Satanisme! Weet: is: die: Real godslastering godslastering. en: afvalligheid! Weet: is: 'n ontheiliging: duidelik: teen: die eerste gebod. Sedert:: begrip van die goddelike: natuur: in: die: Christen: is: nie vir die meerderwaardigheid: "omdat: die grootste is, van alles is: die een wat Genoeg vir: terwyl:" Elke mens: : My broer "Ek sê, iets wat absoluut voor die hand liggend, dus elke persoon: in: die wêreld nou: jy weet, met wiskundige sekerheid: As hy:: veroordeel reeds: deur God vir: is: reeds: geskors uit sy koninkryk, want: aand: eenvoudigste dinge wat hulle is: ontken vir almal wat: wat: gedoem tot 'n hel van vernietiging in:. Trouens,' n paar: glo: om te wees: Superior: na 'n ander man (rassisme) net omdat: hy: het:' n stuk lap op: sy: kop of omrede: hy: het: 'n skeut van kleur: tussen die oë of hy: het: 'n spesifieke boek ens .. Maar weet:? is:! afgodery: Trouens, die grootste van alle sondes, is: wat sleg en oneerlike dinge dink: teen: ons: gemeen: Skepper: dit is: om te gaan teen die: 1 ste gebod [[maar die Talmud::: Woord van God?]]! "om te soek na wat was: Lost .." Ons: huidige: inligting: soos: 'n diens: ons lesers: ..: insluiting, moet nie uitgelê as:: Skrywers: "of:: Relais 'n endossement, van ons: Oortuigings ... of: as: ons: endossement van hulle s'n: .. Die : Waarheid: sal staan ​​op: dit is: eie:. Meriete kan weerstaan, op 'n analiseer: histories-kritiese: al hierdie: accusations: teen Jesus en sy:? ma' n persoon: gedishonoreer hom kon gedoen het: die : Rabbi Beskuldigings oor die integriteit van sy moeder, indien dit bekend is, sou nie: is: het gesê en gerapporteer: deur sy tydgenote?
================================================== =
TheTime4solutions: het gesê: Met: die: primêre wapen: van die verligte dissengagement 'n kritiese massa van die mensdom uit die: Rothschild valse: skuld slawerny (Woekerwet) kort daarna die res van die mensdom gevolg. Hulle is: 250. Ons:: 7 miljard. Evil uit balans: sal ineenstorting van: dit is: 'n teenstrydigheid. Die mensdom is: oor te tik die volgende in: ander: goue era, terwyl: bose receeds: in die: shawdows: vir: die: naby: die toekoms. Sy: 'n wedloop. Op: een kant: die: uiteindelike: onheil wat kan: uitgesterf die mensdom en die meeste van die lewe op planeet aarde: dalk wel: Alle. Oor: die: ander kant: 7 miljard: soewereine: individuele mens wat dit wil om te oorleef. Sy: 'n: individuele verantwoordelikheid in:' n leierloos ReLOVElution: te dissengage.Binnekort: 'n kritiese massa: sal plaasvind, en sal ons:: gratis.
'N dekadente Rothschild familie Cary smag unconciously:: self vernietiging, toegesluit in posisies: egosentriese en skisofreniese buiging van beheer in: desperatation:: extiction uitvoer: van hul eie: spiecies. Ek neem: geen krediet vir: jou: woorde. Ek het gesien: die: dieselfde: as: jy sien:: duidelikheid vir 'n paar:' n paar jaar. Die geld is geskep uit van dun lug:: geheime eienaarskap verborge gedink verskeie korporatiewe lae: die skep van vals is: nasionale skuld::: instrument af te dwing: die: immoreel geforseer diefstal belasting stelsel genoem.Die beheer stelsel dwing om die mensdom in die immorele dade van lafhartigheid: leuenaars: diewe; en moorde. Verligte ontkoppeling. : Oorlogsugtiges: oorlog: so aantrekkelijke: vind en te bevorder: dit so goed: skare Cheers: oorlog. Tog is dié: 'n juigende hoeveel het: gesien: die dooie kinders, en huil families: Na:' n oorlog: die vliegtuig: druppels: bomme, hoeveel sal skiet deur middel van: die: Hoof: hart 'n ander: menslike. Oorlog: is: nie 'n fliek: Oorlog: is: moord: massa: moord. Oorlog:: bloed op jou siel, 'n ewige eturnal nitmare: van skuld. Soewereine: mens: nie prosicute: oorlog: in: die: naam van valse: Regerings nie: vir: bankgangsters. Oorlog:: kwaad.


















Die: Talmud: op: Christene
"Die Talmoed:: ontmasker, Die: Secret Rabbynse Leringe: Met betrekking tot Christene," was geskryf deur Ds IB Pranaitis, Master: Teologie en: Professor: van die Hebreeuse Taal:: Imperial kerklike Akademie van die Rooms-Katolieke Kerk: in: Ou: St Petersburg, Rusland. Die: Ds Pranaitis: was: die grootste van die: om studente: van: Talmud. Sy voltooi: opdrag: van die Hebreeuse taal: gekwalifiseerde: om hom te ontleed: die Talmud:: paar manne:: geskiedenis.
Die Ds. Pranaitis: onder die loep geneem: die Talmud: vir: skrifgedeeltes: verwys na Jesus, Christene: en: die: Christen: geloof. Hierdie gedeeltes is: vertaal deur hom in Latyn. Hebreeus leen hom tot vertaling in Latyn: 'n beter as: dit doen: direk in Engels. Die vertaling:: gedeeltes: die: Talmud verwys na Jesus, Christene: en: Christen: geloof: is: gedrukte: in: Latyn: deur die: Imperial Akademie van Wetenskappe: in: St Petersburg in: 1893 met: die: bijval: sy: Aartsbiskop. Die vertaling: van die: Latyn in Engels: was: gemaak: deur die groot Latynse: geleerdes: in: die: Verenigde: State: in: 1939 met: fondse:: deur ryk Amerikaners: vir: dié doel.
In: orde: om nie te gaan: enige los: eindig: op: die: onderwerp van die: Talmud se: verwysing: na Jesus Christene: en: die: Christen: geloof: Ek sal hieronder op te som: vertalings: in Engels: vanaf die Latyn: tekste: van ds. Pranaitis "Die Talmoed: ontmasker, Die: Secret Rabbynse Leringe: Met betrekking tot Christene". Dit sou vereis dat: te veel ruimte: aan te haal: die volgende: gedeeltes: woordeliks met: hul: bek-notas: vorm die: Soncino Edition: in: Engels.
Daarom sal Ek eers op te som:: Verwysings: deur Ds Pranaitis: verwys na Jesus: in: die: Talmud: in: die oorspronklike tekste: vertaal deur hom in Latyn, en uit Latyn in Engels:
Sanhedrin, 67a - Jesus verwys het: as die seun van Pandira, 'n soldaat
Kallah, 1B. (18b) - buite-egtelike: en: swanger geword tydens menstruasie.
Sanhedrin 67a - Gehang: op: die: Eva: van die Pasga. Toldath: Jeschu. Birth:: in: die meeste skande uitdrukkings
Abhodah: Serag: II - verwys het: as die seun van Pandira, 'n Romeinse soldaat.
Schabbath: XIV. Weereens: verwys: as: die seun van Pandira, die: Romeinse.
Sanhedrin, 43a -:: Eva: van die Pasga: hulle opgehang: Jesus.
Schabbath, 104B - genoem: betaal 'n dwaas en: Niemand:: aandag: om die dwase.
Toldoth: Jeschu. Judas: en: Jesus betrokke: in: rusie met: vullis.
Sanhedrin, 103. - Voorgestelde: bederf: sy: sedes: en: oneer: self.
Sanhedrin, 107B. - Verlei, korrupte en: vernietig: Israel.
Zohar: III, (282) - Died: soos 'n dier: begrawe is in die dier se: vuil hoop.
Hilkoth: Melakhim - probeer om te bewys: Christene: Fout: in: aanbidding van Jesus
Abhodah: Serag, 21a - Reference: aanbidding van Jesus: in: huise: ongewenste.
Soort plant: Chaiim, 113 - Vermy: voorkoms: betrekking tot Jesus te betaal.
Iore: DEA, 150,2 - verskyn nie: respek te betaal aan Jesus: deur 'n ongeluk.
Abhodah: Serag: (6A) - Onwaar: leringe: om te aanbid: die eerste dag van die Sabbat
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] hierbo: is: 'n paar geselekteerde: vanaf' n baie ingewikkelde: reëling in: wat: baie verwysings:: verduister deur die ingewikkelde: beredenering. Die: volgende is: 'n paar opgesom: Verwysings: Christene: en: die: Christen: geloof, hoewel nie altyd uitgedruk: in: presies daardie wyse. Daar: is: elf: name: gebruik: in: die: Talmud: vir: nie-Talmud: volgelinge, wat: Christene:: bedoel. Behalwe: Nostrim, van Jesus die Nasarener, Christene: is: genaamd: deur al die: name: gebruik: in: die: Talmud: aan te wys: alle nie-Jode ": halfnoot, Edom, Abhodan: Serag, Akum . Obhde: Elilim, Nokrim, Amme: Haarets, Kuthim, Apikorosim, en: Goim. Behalwe: die verskaffing van die name: wat: Christene:: genoem: in: die Talmoed, die gange: aangehaal: hieronder dui: watter soort mense: die Talmud: foto's:: Christene: om te wees, en: wat die Talmud sê: oor die: godsdienstige: aanbidding van Christene:
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Hilkhoth: Maakhaloth: - Christene: is: idolators, moet assosieer nie.
Abhodah: Serag: (22a) - Moenie Assosiaat: met: nie-Jode, het hulle vergiet bloed.
Iore: Dea (153, 2). - Moet assosieer nie: met: Christene, vergiet bloed.
Abhodah: Zarah (25b). - Let op: Christene: Wanneer: loop in die buiteland: met hulle.
Soort plant: Chaiim (20, 2). - Christene: vermomming: hulself Jode dood te maak.
Abhodah: Zarah (15b) - Stel Christene: het: gay verhoudings: met: diere.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Abhodah: Serag: (22a) - Verdagte Christene: omgang met: diere.
Schabbath: (145b) - Christene onrein, want hulle eet ooreenkomstig
Abhodah: Serag: (22b) - Christene: onrein wees: omdat hulle nie by die berg Sinai.
Iore: Dea (198, 48). - Skoon: Vrou: Jode: besmette: vergadering Christene.
Kerithuth: (6b p. 78) - Jode:: mans, Christene: nie genoem word nie: mans.
Makkoth: (7b) - onskuldig van moord: As bedoeling was om dood te maak Christen.
Soort plant: Chaiim (225, 10) - Christene: en: diere: gegroepeer: vir: vergelykings.
Midrasch: Talpioth: 225 - Christene:: om te dien: vir die Jode: altyd.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] soort plant: Chaiim 57, 6a - Christene: om te wees: verskoning meer: ​​as: siek varke.
Zohar: II (64b) - Christian: idolators: vergelyk: koeie: en: esels.
Kethuboth: (110B). - Psalmdigter vergelyk: Christene: onrein diere.
Sanhedrin: (74b). TOS. - Seksuele omgang van die Christelike: soos: wat van die diere.
Kethuboth: (3b) - Die saad van die Christelike:: gewaardeer:: saad van die dier.
Kidduschim (68a) - Christene: soos: die: mense: van 'n esel.
Eben: Haezar: (44,8) - Huwelike: tussen: Christen: en: Jode: null.
Zohar: (II, 64b) - Christian: geboorte: Tarief: moet word: verminder: wesenlik.
Zohar: (I, 28b) - Christian: idolators: Kinders: Eva se: slang.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Zohar: (I, 131a) - afgods: mense: (Christene) bevuilen die wêreld.
Emek Haschanach (17a) - Nie-Jode se siele kom van die dood: en: die dood se skaduwee.
Zohar: (I, 46b, 47a) - siele van die heidene:: onrein goddelike oorsprong.
Rosch: Haschanach (17a) - nie-Jode: siele gaan na die hel.
Iore: Dea (337, 1). - Vervang: Dead: Christene: soos: verlore koei of: esel.
Iebhammoth: (61A) - Jode:: mans, maar nie Christene genoem: mans.
Te verkoop Abhodah: Serag: (14b) T - verbode: godsdienstige: werke: aan Christene
Abhodah: Serag: (78) - Christen: Kerke:: plekke: van afgodery.
Iore: Dea (142, 10) - Moet ver hou: weg fisies van kerke.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Iore: Dea (142, 15) - moet nie luister na kerk: musiek of kyk na afgode
Iore: Dea (143, 1) - Moet nie herbou: huise: vernietig: naby: Kerke.
Hilkoth: ABH. ZAR: (10b) - Jode: moet nie verkoop word stukkend gebreek; kelken: aan Christene.
Chullin: (91b) - Jode: besit: waardigheid selfs: 'n: Angel kan deel nie.
Sanhedrin, 58B - om te staak: Israeliet: soos: klap gesig van God.
Chagigah, 15b - 'n Jood oorweeg word: goed: in: spyte van sondes: hy: begaan.
Gittin: (62a) - Jood uit die Christelike weg te bly: huise: oor: vakansies.
Choschen: Ham. (26,1) - Jood moet nie dagvaar: voor: 'n Christen: Regter: of: wette.
Choschen: Ham (34,19) - Christian: of: huiskneg kan word nie: getuies.
[[Maar die: Talmud: is: die: Woord van God]] Iore: Dea (112, 1). - Vermy:: Christene, rasse: vertroudheid te eet.
Abhodah: Serag: (35B) - Moenie drink melk uit 'n koei wat gemelk word: deur die Christelike.
Iore: DEA (178, 1) - nooit: boots: Douane: Christene, selfs: hare kam.
Abhodah: Zarah (72b) - Wyn: aangeraak deur Christene: moet: gegooi: weg.
Iore: Dea (120, 1) - gekoop geregte: van Christene: moet: gegooi: weg.
Abhodah: Serag: (2A) Voor: drie: dae: voor: Christen: feeste, vermy.
Abhodah: Serag: (78c) - Festivals: volgelinge van Jesus beskou: as: afgodery.
Iore: Dea (139, 1) - Vermy: dinge: gebruik: deur Christene: in: hulle aanbid.
Abhodah: Zarah (14b) - Verbode: Artikels:: vir: aanbidding Christene te verkoop.
[[Maar die: Talmud::: Woord: van God]?] Iore: Dea (151,1) H. - verkoop nie water: Christene: artikels: vir: doop.
Abhodah: Serag: (2a, 1) - handel nie: met: Christene: oor: hul: feesdae.
Abhodah: Serag: (1,2) - is nou toegelaat om handel te dryf: met: Christene: op: so: dae.
Abhodah: Serag: (2aT) - Handel: met: Christene: omdat: hulle geld te betaal.
Iore: Dea (148, 5) - As Christen: is: nie vroom is nie, kan stuur: Hom geskenke.
Hilkoth: Akum (IX, 2) - Stuur geskenke aan die Christene: slegs indien hulle: ongodsdienstig.
Iore: Dea (81,7 Ha) - Christian: nat-verpleegsters:: vermy: omdat: gevaarlik.
Iore: Dea (153, 1 H) - Christian: verpleegster: sal lei: Kinders: kettery.
Iore: DEA (155,1). - Vermy: Christen: dokters nie bekend vir die bure.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God?] Peaschim (25a) - Vermy: mediese hulp van idolators Christene: bedoel.
Iore: DEA (156,1) - Vermy: Christen: haarkappers: tensy: begelei deur die Jode.
Abhodah: Serag: (26a). - Vermy: Christen: vroedvroue:: gevaarlike: Wanneer: alleen.
Zohar: (1,25 b) Diegene: wat goed doen: Christene: nooit: opstaan ​​wanneer dood.
Hilkoth: Akum (X, 6) - Help behoeftige Christene: as dit sal bevorder: vrede.
Iore: Dea (148, 12H) - Adres: haat vir: Christene: by hulle: Die fees.
Abhodah: Serag: (20a) - nooit: lof: Christene: sodat dit nie geglo het: waar is.
Iore: DEA (151,14) - nie toegelaat nie: om God te prys: Christene: toe te voeg tot heerlikheid.
Hilkoth: Akum (V, 12) - Quote: Skrif: te verbied: noem: van die Christelike God.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Iore: Dea (146, 15) - verwys: Christen: godsdienstige: Artikels: met: minagting.
Iore: Dea (147,5) - uitlachen: Christen: godsdienstige: Artikels: sonder wense.
Hilkoth: Akum (X, 5) - Geen geskenke aan Christene, geskenke te vat.
Iore: DEA (151,11) - Geskenke: verbode: Christene, moedig: vriendskap.
Iore: Dea (335,43) - Exile van: dat die Jood wat verkoop: plaas op Christelike is.
Iore: DEA (154,2) - Verbode: te leer: 'n handel:' n Christen
Babha Bathra (54b) - Christian: property behoort: eerste persoon: aanspraak maak.
Choschen: Ham (183,7) - Hou wat Christen: overpays:: Fout.
Choschen: Ham (226,1) - Jood verlore eiendom van die Christelike kan hou; gevind deur Jood.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Babha Kama (113b) - Dit is toegelaat om te mislei: Christene.
Choschen: Ham (183,7) - Jode: moet verdeel: Wat hulle te veel laat betaal: Christene.
Choschen: Ham (156,5) - Jode: moet nie: Christen: kliënte: van Jode.
Iore: DEA (157,2) h: - Mei mislei: Christene wat glo: Christen: beginsels.
Abhodah: Serag: (54a) - Woekerwet kan wees: beoefen: op: Christene: of: afvalliges.
Iore: Dea (159,1) - Woekerwet toegelaat: nou vir enige rede: aan Christene.
Babha Kama (113a) - Jood kan lieg en: meineed te veroordeel nie: 'n Christen.
Babha Kama (113b) - Naam van God nie ontheilig: Wanneer: lê aan Christene.
Kallah: (1b, p.18) - Jood kan meineed: homself met: 'n duidelike: gewete.
[[Maar die Talmud: is: die Woord van God]] Schabbouth: Hag. (6d). - Jode: sweer: valslik deur die gebruik: slenterslag: bewoording.
Zohar: (1160 a). - Jode: moet altyd: probeer om te bedrieg: Christene.
Iore: DEA (158,1) - genees nie: Christene: tensy: dit maak: vyande.
Soort plant: Cahiim (330,2) - help nie Christen se geboorte: op: Saterdag.
Choschen: Ham (425,5) - tensy: glo: in: Torah: verhoed nie syne dood.
Iore: DEA (158,1) - Christene: nie vyande: moet nie: gered: óf.
Hilkkoth: Akum (X, 1) - Moenie Slaan: Christene: in: die gevaar van die dood.
Choschen: Ham (386,10) - 'n spioen kan wees: gedood selfs: voor: hy: bely.
Abhodah: Sórea: (26b) - afvalliges: om te wees: gegooi in goed, nie gered.
[[Maar die Talmud: is: die: Woord van God]] Choschen: Ham (388,15) - Kill dié: wat gee: Israeliete se geld aan Christene
Sanhedrin: (59A) - `gierige in die Jode se" wet "dood te kry: straf
Hilkhoth: Akum (X 2) - gedoop: Jode: is: om te wees: die lewe te bring
Iore: Dea (158,2) Hag. - Kill Renegades: wat draai: Christelike rituele.
Choschen: Ham (425,5) - Diegene wat nie glo nie: in: Torah::: gedood.
Hilkhoth: tesch.III, 8 - Christene: en: ander: verloën die "wet" van die: Torah.
Zohar: (I, 25a) - Christene: is: om te wees: vernietig:: idolators.
Zohar: (II, 19a) - lot van die Jode: einde: toe: Christen: vorste: sterf.
Zohar: (I, 219b) - Princes: Christene:: idolators, moet sterf.
Obadiam - Wanneer: Rome: is: vernietig, Israel sal verlos. Abhodah: Zarah (26b) T. - "Selfs: die beste van die Goim moet:: doodgemaak."
Sefer: Of: Israel 177b - As Jood dood: Christen: begaan: geen sonde het nie.Ialkut Simoni (245c) - Shedding bloed van oortreders: bied aan: offer aan God.
Zohar: (II, 43a) - uitwissing: Christene: nodig offer. Zohar: (L, 28b, 39a) - Hoog: plek: in: die hemel gekom: vir: dié: wat idolators doodmaak.
Hilkhoth: Akum (X, 1) - Maak: Geen ooreenkomste en toon geen genade aan Christene. Hilkhoth: Akum (X, 1) - nie: draai hulle weg van hulle afgode, of: doodmaak.
Hilkhoth: Akum (X 7) - Laat geen idolators: om te bly: waar: Jode:: sterk.Choschen: Ham (388,16) - Alle dra: koste: van die moord op verraaier.
Pesachim (49B) - Jy hoef nie: gebede, terwyl: onthoofding op: Sabbat. Schabbath: (118 A). - Gebede te red van die straf van die komende Messias.
"Uit te soek wat:: Lost .." Ons: huidige: inligting: as 'n diens: Our: lesers: ... : Insluiting, behoort: nie: uitgelê: as:: Skrywers: "of:: Relais 'n endossement, Our: Oortuigings: .. of: as: ons: endossement van hulle: Die Waarheid: sal staan: op: dit is: eie: Meriete. kan weerstaan, op 'n analiseer: histories-kritiese:: beskuldigings teen Jesus, en: sy: ma? 'N persoon: gedishonoreer kan hom: het: done:: Rabbi?Beskuldigings oor die integriteit van sy moeder, indien dit bekend is, sou nie hê: is: het gesê: en: gerapporteer: deur sy tydgenote?
Gevind: op: die: RCathList Home:. (Suprise!) Download: lêer: in: txt-formaat ..Zelfextraherend 79.2K factsar.exe.
http://www.iahushua.com/JQ/factsR4.html
=======================
hel self het: sy instellings in hierdie drie-dimensionele wêreld