ferri vetë ka: vënë institucionet e tij: në këtë: tre-dimensional botës

@ IsraelNationalTV - Në: realitet:: ferr vetë: ajo është: t'i e saj: objektet: e saj: institucione: në: ky: tre-dimensional botës: të: meshkuj: sajë: në: Judenjve: e Talmudit dhe Kabala : dmth: Kakam Illuminati: që janë:: bankierët: nga: Banka Botërore: FMN apo! të: qëllimi i vetëm i këtij: 3 rd WW bërthamore: është: të: reduktuar: në mënyrë drastike, të: numri: të gjithë njerëzit: në:: planetit! këtu është: pse: çdo ushtri duhet të ndërpres: e saj: të njëjtë: aeroplanë: që janë: fillimi: për të fyer: një tjetër: Kombi: dhe duhet të xhiruar ato, ecc ..! por: problemi i vërtetë: është:: Shtetet e Bashkuara, sepse: e: më të rrezikshme: të armëve, janë: menaxhohen vetëm: nga Satanists! me: reference: në: legjitimitetit tim: si mund të: të:: vetja ime,: një: vetëm ligj universal? Këtë: nuk: nuk vjen: nga një: feja, "sepse: a: e mirë për të gjithë, dhe për të shmangur, të:? Keq fare", dmth: Dhjetë: urdhërimet: e Moisiut? Kjo është: diçka që ateistët: e di tashmë: nga: ditë: e Ademit! Prandaj, autoritetin tim universal: ajo është: vetëm racional! Ja: pse: Perëndia mendon: që unë jam: njeriu më i rëndësishëm: të: tërë: historinë e njerëzimit! në: reference: të: pushtet: që është: përmbajtura në: kete: Ministria e mia të Unius: REI? ajo është:: e drejtësisë: se: është: në: zemra ime: se: të bëjë: të pamundur: për: mua. për të shpëtuar: jetën:: tuaj pa tuaj: Ndihmë: për:: arsyen:: thjeshtë se: ju keni: Zoti tradhtuar dhe të tij: ndjenjat: e: drejtësisë: dhe e: dashuri:.pra: ju të gjithë e meritojnë: që të vdesin! dhe në: fakt, drejtësia ime: është: më i madh: se: dashuria ime: për: ju të gjithë! në: fakt: ministrat: dhe qeveritë: nga e gjithë: bota: ato nuk kanë: një: shpresë: apo: nje: shans! Ata do të jenë: të detyruar nga ngjarjet: të recitojë: atë dorëshkrim, që është: është tashmë: përgatitur për: ata! për të shkuar në: vetëm të mundshëm: drejtim: kjo është, në drejtim: e: invetabile: 3 ° WW bërthamore: këtu e: pse: I urdhëruar: të gjitha: ushtarake të të gjithë: bota: për të mbajtur: e: Pozicioni: i mbrojtjes, dhe jo për të ekzekutuar: çdo mënyrë: për të sulmuar: Prandaj, unë jam krijesa, që Perëndia (si, pra, Perëndia është: bëhet: në: vetë këto:? janë: tij:! biznesit) ka: ngritur mua: më sipër: në: të gjitha: të gjithë: të tij: krijimit. ndërsa, nga një këndvështrim politik: ju nuk mund të shmangen: 3 ° WW bërthamore: pa mua. sepse: Satanists Kakam: kanë: bërë tashmë: një: qeveria vetëm botërore (tradhtarë: gjyqtarët, gjeneralë, Fytyra): pa: njohuritë: e tyre: vet: Qeveritë! nga: unike: të "Unius" të gjithë mund të jenë: kuptohet lehtë: si: "Unius: REI" është, "të: Mbreti i mbretërve: dhe:. Zoti i Zotërve"sepse: kjo: title, e cila: ishte: gabimisht atribuohet Perëndisë? të vërtetë është: një: fyerje kundër Perëndisë dhe të tij: Shenjtërisë: Që nga: Perëndia është:: Krijuesi: (dinamike) Plotfuqishëm: për: në qoftë se Perëndia do të krijojë: në: mode: të vazhdueshme! nëse jo,? gjithçka do të përfundonte në: asgjë! ju do të: kurioz: të dinë: "Kush është: Unius:? Rei" dhe: "çka:" ai: mund të bëjë ': në:: historinë e njerëzimit: prej: se: ministria ime është: jo vetëm: teologjike, por është: gjithmonë: e megjithatë: një mandati politik: nga Zoti JHWH ? "Unë i urrej: Perëndia, që e detyron: unë: të shkruaj: të gjitha këto: nene! Ndërsa, unë do të: shumë: për të bërë për: veten time! Megjithatë, në qoftë se unë nuk shkruaj: këto: nene? nuk: nuk mund: të jetë: një shpresë të fundit: për: të gjithë njerëzimin vetëm Perëndia mund të:! thotë, "Unë jam: së pari dhe: vetëm": "Unë jam: rruga / e: kuptimin: të gjitha gjërat ! "Ajo është: gjithashtu e vërtetë: se ne: janë: në:: bota, shumë njerëz: (të çfarëdo feje) se: janë: më mirë: se: unë, kështu që unë nuk jam fajtor: nëse metafizika: ka: zgjedhur: më: për: të jetë: dhe: të bëjë Rei Unius
===============================
@ Benjamin: Netanyahu: çfarë: e kaq e keqe: të gjitha: rabinët, të: bota, janë: menduar kundër meje: "e Perëndisë: ministri", në qoftë se asnjë: prej tyre (në të: të gjitha këto: vjet) ka: nuk: dëshironin të bisedonin me mua: abount e drejtë e zoti bankare? Sigurisht,: entiteti territorial të Izraelit do të jenë: të ruhet, por ju jeni të: të gatshëm për të humbur: e: fundit: të gjitha tuaj: ushtarët? për të qëndruar ende me: një grusht e mizave: në: tuaj: dora? është: i qartë: ju janë: të gatshëm për rrjedhje tuaj: populli: si të Auswitz: Holokausti: ecc .. për: ruajtur:: fuqia: e: 666 ndriçuar FMN rabin Kakam që pijnë: gjakun e krishterë: fëmijët! Por, atëherë, ju vetë, që ju do të vrasin tuaj: vetë: njerëz! Nëse ne: mund: te: një asamble të shenjtë? Unë nuk e di se si. por unë besoj: e: Zoti, Perëndia do të shfaqë të tij: të lavdishme: Prania: na: si: ajo e bëri me: etërit:: tanë dhe të gjithë: bota mund të ketë: një shenjë të re: të besimit! Nëse ajo që kam thënë është:: vullnetin e Perëndisë? do të kapërcejë: të gjitha pengesat! Shalom miku im. : grupi i dytë do të jenë: për: meshkuj: të të gjitha feve: ndërsa:: Grupi i tretë është: për: politikanët: dhe gazetarët. sepse:: tërë: botës për të duhet të shohim: si: nuk ka: janë: racizmit ose: ngacmimi: ose: epërsi në: çdo prej nesh! si: të qenit në:: praninë: i Zotit do të thotë: të jetë: të tmerruar nga çdo:, krenaria kotësi, egoizmi: ose: keq! kështu: në: mode: përfaqëson: tërë: të njeriut: garë: Unë do të bëj tre: grupet: (karvanët): distancë: e 2 kilometra: nga njëri: të tjera, në:: Grupi i parë: vetëm: Judenjve: ( sepse: kjo është: vetëm: për: ky: Ministria meshtarake: universale se ata janë:: zgjedhur: populli: pra, për të mësuar të gjithë njerëzit: për të dini: dhe do të shërbejë: Perëndia me: dashuri:) Unë mendoj, se Perëndia është : qenë: ofenduar shume edhe: nga mua: për: jetën time mëkatare! aq me: të gjithë ata: që kanë: vet mi: ndjenjat: e turpit: ata mund të vijnë: me: me: me qaj te gjitha: mëkatet: të njerëzimit: nga Abel, të: "drejtët", deri në: dëshmorit fundit: të çdo dite: vrarë: në:: Emri: të: intolerance absurde: Politika: ose: feja! Kështu: unë do të marrë: sipas: kujdestari im: e: Arka e: Besëlidhjes: dhe ne: do të shkojnë të gjithë:: Real malin Sinai, që është: në Arabinë Saudite: të qajë: 40 ditë: për të bërë pendesë : agjërimi dhe lutjet: dhe për të kuptuar: që është: ai: se: Zoti, Perëndia do të zgjedhin: të: të jenë:: lartë: prift në: Izrael. Unë kam: marrë një Ministria politike: Universal dhe teologjike: Unë jam në:: Mbretëria e Perëndisë: të: Metafizik: Unius: REI, për të, si: nuk: është: vetëm një: Zoti, kështu që nuk: është: vetëm një : mbreti: mbi:: tërë: e: e njeriut: garë: se është: përse, unë jam edhe: Mbreti i Izraelit: në: sipas në: mënyrë: të Melkisedekut: se tonë: babai: Abrahami jepni: në të dhjetën: në: shkëmbim: për: një të vetme: bekim! Unë jam një Zionist: për:: mbretërinë e Izraelit. Unë e di tuaj: besimi, dhe që të bëhet: të çmuar: kur: ai është: qenë: pastruar në:: dhimbje: shumë herë: si: ajo ishte: për: ne! Në të: njëjtë: koha: besimi: është: jo kurrë: e kupton: vetë: në: urrejtja: se si ata do të donte: disa: pervers: çmendur fetare. por, besimi: e kupton: veten vetëm në:: shpresa: shalom vëllai im. zemra ime është: mbushur me: mirënjohje: për ju: të jetë: jepet për mua: tuaj: mikpritjen më: këtë: site: që është: ": tokën e Izraelit". por, në: radha ime. Unë kam qenë: Nuk lëvizi veten: nga vet e mia: nevojat personale. por unë jam qenë: transporti, nga dashuria ime: për:: mirën e të gjithë njerëzimit
=======================================
@ IsraelNationalTV - kur një farise: që ishte: një mik i Jezusit: e pyeti: "Kush është: i afërmi im?" tashmë: me këtë: pyetje: eshte: dukshëm:: evil e Talmudit ..kjo është: pse Jezusi: thotë:: shëmbëlltyrë: e: "Samaritani i mirë". Pse, vetëm ai: u: u: dhembshëm: të mos e dini, si,: më të mirë të të gjitha, ishte: një njeri, me të drejtë konsiderohet si një heretik. por, ndërkohë, ishte: janë: ai: vetëm: për të bërë: e: do:: Perëndisë që është: për të shpëtuar: e: të çmuar: krijimin: e Perëndisë dënuar me vdekje: nga grabitës. të jetë: dështoi: të gjitha: përfaqësuesit: i: feja zyrtare! dhe kur: Jezusi: thotë se, "ju jeni: ashtu si:: Samaritani!" .. Ai: dënoi: Talmud! Por, për: për të dënuar::? Talmudi, ajo nuk do të: mjafton një profet! por, po: edhe të mjaftueshëm: një fëmijë: është: përse Jezusi: tha: "nëse ju jeni: Mos u bëni si:? fëmijë Ju nuk do të hyjnë:: mbretërinë e Perëndisë!". edhe: nëse ka: janë: i: variacionet e mesme: Megjithatë, të gjithë: meshkuj: dhe e: feve: besoj: në të gjithë: e: bota: që Perëndia është: një, dhe se Ai: është: "shenjtë"! "Shenjtë"!"Shenjtë"!. Tani,: kategoria e vetme e: shenjtërisë:? Mund të: të: të jenë: 1.Plotfuqishëm, 2. pafundësisht të drejtë, dhe, 3. pafund: mirësi! Tani të mendojmë se Perëndia donte: Racizmit: për: një ndryshim: në lidhje me: fenë: ose: raca, apo: se ai: ka: kafshë krijuar: në: njeriut: formë (Talmud)? Këtë: është: Satanizmi! Këtë: është:: blasfeminë e vërtetë blasfemi. dhe: braktisje! Këtë: është: a përdhosjen: i qartë: kundër:: urdhërimi i parë. Që nga: e: koncepti i: Natyra:: hyjnore në:: Christian: është: mos të superioritetit: "sepse: e: më të madh, të të gjitha është: e: e: që shërben: ndërsa:" Çdo njeri: është : vëllai im "Unë them, diçka që është:. absolutisht e qartë, pra, secili: Personi: në:: bota tani: ju e dini, me: siguri matematikore: Nëse ai: është: dënuar tashmë: nga Perëndia për: po: tashmë: dëbuar nga tij: Sepse mbretëria: edhe:: gjërat e thjeshta ato janë:? mohuar të gjithë ata: që ishin: dënuar me një ferr të shkatërrimit Në:. fakt, disa: besoj: të jetë: superiore: në një tjetër: njeriu (racizmi) vetëm për shkak: se ai: ka: një pjesë (të leckë) në: kokë, ose, sepse:: vet? ai: ka: një spërkatje: e ngjyra: mes:: sytë apo:? ai: ka: një libër të veçantë etj .. Por kjo:?? është:! idhujtaria në: fakt,: më i madh i të gjitha mëkatet, është: që mendojnë se gjërat e këqija dhe të pandershëm: kundër: tonë: të përbashkët: Krijuesi: që është: të shkojnë në kundërshtim me: 1 urdhërimi St [[por: Talmudi është: e:? Fjalën e Perëndisë]]! "për të kërkuar nga ajo që ishte: Lost .." Ne: paraqesë këtë: informacione: si: një shërbimi, për ta lexuesit:: .. tanë saj: përfshirje, nuk duhet të jetë: interpretohet si:: Autorë: 'ose: relays: të "miratim, të tanë: Besimet ... ose: si: tona: miratimin e Tyre: .. The : Truth: do të qëndrojë në: kjo është: vet:. Meritës mund të rezistojë, në një të analizuar: historico-kritike: të gjithë këtë: akuzat: kundër Jezusit: dhe e:? Nëna Një person: çnderuar: ai mund të ketë: kryer: :? Rabbi Akuzat: në lidhje me: integritetin e tij: nëna, nëse dihet, nuk do të ketë: është: ka thënë dhe raportuar: by tij: bashkëkohësit?
================================================== =
TheTime4solutions: tha: me:: arma kryesore: e dissengagement shkolluar një masë kritike: të njerëzimit doli e: Rothschild rreme: Sistemi skllavëri borxhit (kamatën) menjëherë pas kësaj: e: pjesën tjetër të njerëzimit ndjekur. Ata janë: 250. Ne: janë: 7 miliard. Nga keqe të bilancit: do të rrënohen, sepse: ai është: një kontradiktë. Njerëzimit është: rreth për të hyrë: një tjetër: artë: ndërsa epokë: receeds keq: në: shawdows: për:: afërt: të ardhmen. E saj: një garë. Nga: një: anë:: përfundimtar: të keqen që mund të: njerëzimin zhdukur dhe më e jetës: në: planetin tokë: ndoshta: të gjithë. Më:: tjera: ana: 7 miliardë: sovran: njerëzit individuale: që dëshirojnë: për të mbijetuar. E tij: një: përgjegjësinë individuale në: a leaderless: ReLOVElution: të dissengage. Së shpejti: një masë kritike: do të ndodhë: dhe ne: do të jetë: të lirë.
Një dekadente familjes Rothschild Cary unconciously jua ngrohë: për: shkatërrimin e vetë, mbyllur në pozicionet: warping egocentrik dhe skizofrenike jashtë kontrollit në: desperatation: ekzekutimin: extiction: e tyre: vet: spiecies. Unë përfitoj nga: asnjë kredi per: tuaj: fjalë. Unë kam: parë:: njëjtë: si: ju shikoni: me: qartësi për disa: disa vjet. Në: paratë e krijuar nga i hollë: e ajrit: në: sekret pronësisë fshehur: disa mendonin korporatave: shtresa: krijimi i rreme: borxhet kombëtare: si:: mjet për të zbatuar: e: imorale dhunë quhet vjedhje sistemin e taksave. : Sistemi i kontrollit i detyruar njerëzimit në akte imorale: të frikës: në gënjeshtarët: hajdutë: dhe vrasjet. Mosangazhim shkolluar. : Warmongers: gjeni luftës: në mënyrë atraktive: dhe për të promovuar: ajo aq mirë: cheers turmës: luftës. Megjithatë, nga këto: brohorisnin sa duhet: parë:: fëmijëve të vdekur: dhe familjet duke qarë: pas: një luftë: aeroplan: pika: bomba, sa do ik:: koka ose: zemra tjetër: të njeriut. Luftës: është: jo disa: movie: lufta: është: vrasje: në masë: vrasje. Luftës: është: gjaku në: tuaj: shpirti, një nitmare përhershëm eturnal: e fajit.Sovrane: njerëzit: nuk prosicute: lufte: në:: Emri: të rreme: qeveritë: as: për: bankgangsters. Luftës: është: evil.
==============================
: Talmudi: on: krishterët
": Talmudi: demaskua,: Sekret Mësimet Rabbinical: Përsa i përket krishterëve," ishte: shkruar: nga Rev IB Pranaitis, Master: i teologjisë dhe i: Profesor: i: gjuhën hebraike: në: Akademinë Imperial kishtar i: Roman: Kisha Katolike: në: Old: St Petersburg, Rusi. E: Rev Pranaitis: ishte:: më e madhe e: studentëve: të: Talmudit.Komandën:: tij: të plotë të: gjuhën hebraike: kualifikuar: atë për të analizuar:: Talmudi: si: pak njerëz: në: histori.
E: Rev Pranaitis: shqyrtuan: e: Talmudi: për: pasazhe: duke iu referuar Jezusit, të krishterët: dhe: e: Christian: besimi. Këto: fragmente: ishin: përkthyer: prej tij në latinisht. Hebraisht jep: vetë për përkthim: në latinisht: më mirë: se: ajo ka: direkt në gjuhën angleze. Në: përkthim: i: pasazheve: i: Talmudit: duke iu referuar Jezusit, të krishterët: dhe: Christian: besimi: ishin: shtypura: në: Latin: me: Imperial Akademia e Shkencave: në: St Petersburg në: 1893 me:: sanksionim: të tij: Kryepeshkopi. Në: përkthim: nga: latinisht: në anglisht: u: bërë: by madhe Latin: studiues: në:: United: Shtetet: në: 1.939 me: Fondet: me kusht që: nga amerikanët e pasur: per: këtë qëllim.
Në: Për: të mos lënë: çdo lirshme: përfundon: mbi:: Subjekti i: reference:: Talmudi për Jezusin, për të krishterët: dhe: te: Christian: besimi: unë do të poshtë përmbledhim: Përkthime: në gjuhën angleze: nga: tekste:: latine e ": Talmudi: demaskua, The: Mësimet Sekret Rabbinical: Lidhur me të krishterët" Rev Pranaitis '. Ajo do të: të kërkonte: shumë: Hapësira: të japin kuotën: këto: pasazhe: fjalë për fjalë me: tyre: këmbë-shënime: formë: Soncino Edition: ne: anglisht.
Së pari unë do të përmbledh: e: referencat: nga Rev Pranaitis: duke iu referuar Jezusit: në:: Talmudi: në:: tekstet origjinale: përkthyer: prej tij në latinisht, dhe: nga latinishtja: në anglisht:
Sanhedrin, 67a - Jezusi: referuara: si:: djali: i Pandira, një ushtar
Kallah, 1b. (18b) - jo legjitim: dhe: ngjiz: gjatë menstruacioneve.
Sanhedrin, 67a - vari: on:: Eva: e Pashkëve. Toldath: Jeschu. Lindjes: lidhur: me: shprehjet më të turpshme
Abhodah: Zarah: II - iu Referuan: si:: djali: i Pandira, një Roman: ushtar.
Schabbath: XIV. Përsëri: referuara: si:: djali: i Pandira,: Roman.
Sanhedrin, 43a - Në:: Eva: e Pashkëve: ata i varnin: Jezusin.
Schabbath, 104b - Quajtur: një budalla dhe: askush: kushton: kujdes: për të budallenjve.
Toldoth: Jeschu. Juda: dhe: Jezusi: angazhuar: në: grindje me: ndyrësi.
Sanhedrin, 103a. - Sugjeruara: korrupton: moralin:: e tij dhe: turpëron: vetë.
Sanhedrin, 107b. - Joshi, të korruptuar: dhe: shkatërruar: Izraeli.
Zohar: III, (282) - vdekjes: si: kafshë një dhe: varrosën: në: tog dirt: kafshëve.
Hilkoth: Melakhim - Tentativat: të provojë: krishterët: gabojë: në: adhurimin e Jezusit
Abhodah: Zarah, 21a - Referenca: në adhurimin e Jezusit: në: shtëpi: padëshiruar.
Orach: Chaiim, 113 - Shmangni: pamja: i paguar në lidhje me Jezusin.
Iore: dea, 150,2 - Mos duket: për të paguar në lidhje me Jezusin: nga aksident.
Abhodah: Zarah: (6a) - False: mësimet: për të adhuruar në: ditën e parë të shtunë
[[Por: Talmudi: është:: Word: e Perëndisë]?] E: lart: janë: a përzgjedhur disa prej tyre: nga një shumë e komplikuar: marrëveshje në: cilat: shumë referenca: janë: pengohet: by ndërlikuar: arsyetimin. E: mëposhtme janë: disa përmbledhur: referencat: të krishterët: dhe:: Christian: besimi: pse: jo gjithmonë: shpreh: në: pikërisht atë mënyrë. Ka: janë: njëmbëdhjetë: emrat: përdorura: në:: Talmudi: per: jo-Talmudit: pasuesit, nga të cilat: të krishterët: janë: qëllim. Përveç kësaj: Nostrim, nga Jezusi: e: Nazareas, të krishterët: janë: quhet: nga të gjitha: emrat: përdorura: në:: Talmudi: për të caktuar: të gjithë jo-"hebrenjtë": minim, Edomit, Abhodan: Zarah, Akum . Obhde: Elilim, Nokrim, Amme: Haarets, Kuthim, Apikorosim, dhe: Goim. Përveç: furnizimin: emrat: përmes të cilit: të krishterët: janë: quhet: në:: Talmudi,: pasazhe: citon: nën tregojnë: çfarë lloj: të njerëzve:: Talmudi: foto:: krishterët: të jetë, dhe: çka: Talmudi: thotë: në lidhje me: fetare: adhurimin e të krishterëve:
[[Por: Talmudi: është:: Word: e Perëndisë]?] Hilkhoth: Maakhaloth: - Të krishterët: janë: idhujtarët, nuk duhet të shoqërojnë.
Abhodah: Zarah: (22a) - Mos shoqërojnë: me: johebrenjtë, ata derdhur gjak.
Iore: Dea (153, 2). - Nuk duhet të shoqërojnë: me: krishterët derdhur,: gjak.
Abhodah: Zarah: (25b). - Kujdes: të të krishterëve: kur: në këmbë jashtë: me: ta.
Orach: Chaiim (20, 2). - Të krishterët: maskuar: vetë: për të vrarë hebrenjtë.
Abhodah: Zarah: (15b) - Sugjeroni krishterët: kanë: Marrëdhëniet seksuale: me: kafshë.
[[Por: Talmudi: është:: Word: e Perëndisë]?] Abhodah: Zarah: (22a) - krishterët dyshuari: e marrëdhënieve: me: kafshë.
Schabbath: (145b) - Të krishterët: papastër, sepse: ata hanë në përputhje me rrethanat
Abhodah: Zarah: (22b) - Të krishterët: papastër, sepse: nuk janë në malin Sinai.
Iore: Dea (198, 48). - Clean: femra: Judenjve: kontaminuara: krishterët takim.
Kerithuth: (6b f. 78) - Judenjve: quhet: burra, të krishterët: nuk quhet: burrat.
Makkoth: (7b) - Innocent për vrasje: në qoftë se qëllimi është: për të vrarë të krishterë.
Orach: Chaiim (225, 10) - Të krishterët: kafshët:: dhe grupuar: për: krahasime.
Midrasch: Talpioth: 225 - të krishterëve: të krijuara: për t'i shërbyer: për hebrenjtë: gjithmonë.
[[Por: Talmudi: është:: Word: e Perëndisë]?] Orach: Chaiim 57, 6a - të krishterë: të jetë: mëshiruar: më shumë: se: derra të sëmurë.
Zohar: II (64b) - Christian: idhujtarët: krahasuar: me lopë: dhe: gomarët.
Kethuboth: (110b). - Krahason Psalmisti: kafshët: të krishterët: të papastër.
Sanhedrin: (74b). TOS. - Marrëdhënie seksuale: i krishterë: si: ajo e bishës.
Kethuboth: (3b) -: pasardhësit: të krishterë: është: me vlerë: si: farë: e kafshe.
Kidduschim (68a) - Të krishterët: si:: populli: të: gomar.
Eben: Haezar: (44,8) - Martesat: mes: Christian: dhe: Çifutët: null.
Zohar: (II, 64b) - Christian: lindjes: Rate: duhet të jenë: zvogëluar: materialisht.
Zohar: (I, 28b) - Christian: idhujtarët: fëmijëve: i Evës: gjarpri.
[[Por: Talmudi: është:: Word: e Perëndisë]?] Zohar: (I, 131a) - idhujtare: njerëzit: (të krishterët) bëj pis me: botës.
Emek Haschanach (17a) - shpirtrat jo-hebrenjve ': vijnë: nga vdekja: dhe: të vdekjes: hije.
Zohar: (I, 46b, 47a) - Souls: e johebrenjve: kanë: papastër: hyjnore: origjina.
Rosch: Haschanach (17a) - Non-çifutët: shpirtrat: të hyjë: në ferr.
Iore: Dea (337, 1). - Replace: vdekur: krishterët: si: lopë humbur apo: gomar.
Iebhammoth: (61a) - Judenjve: quhet: burrat, por jo të krishterët: quhet: burrat.
Abhodah: Zarah: (14b) T - Forbidden: për të shitur fetare: punon: për të krishterët
Abhodah: Zarah: (78) - Christian: kishave: janë: vende: e idhujtarisë.
Iore: Dea (142, 10) - duhet të mbani shumë: larg fizikisht nga kisha.
[[Por: Talmudi: është:: Word: e Perëndisë]?] Iore: Dea (142, 15) - duhet të mos dëgjojnë: në kishë: muzikë ose: shikoni në idhuj
Iore: Dea (143, 1) - nuk duhet të rindërtojnë: shtëpi: shkatërruar: afer: kishat.
Hilkoth: Abh. Zar: (10b) - hebrenjtë: nuk duhet të rishes thyer: chalices: të krishterët.
Chullin: (91b) - Judenjve: posedojnë: dinjitetin edhe: një: engjëll nuk mund të ndajnë.
Sanhedrin, 58b - Për të arritur: të bijve të Izraelit: si: përballen mrekullueshëm: të Perëndisë.
Chagigah, 15b - Një çifut parasysh: i mirë: në: pavarësisht: i mëkateve: Ai: kryen.
Gittin: (62a) - hebre të qëndrojnë larg nga Christian: shtëpi: në: pushime.
Choschen: Ham. (26,1) - çifut nuk duhet të padisë: para: një i krishterë: gjyqtari: ose: ligjet.
Choschen: Ham (34,19) - Christian: ose: Shërbëtori nuk mund të bëhet: dëshmitarë.
[[Por: Talmudi: është:: Word:? E Perëndisë]] Iore: Dea (112, 1). - Shmangni: hahet me: krishterët, ushqen: familjaritet.
Abhodah: Zarah: (35b) - Mos pini qumësht nga një lopë milked: nga Christian.
Iore: dea (178, 1) e - Asnjehere i: imitojë: doganore: e të krishterëve, edhe: flokë-krehër.
Abhodah: Zarah: (72b) - Wine: prekur: nga të krishterë: duhet të jenë: hidhet: larg.
Iore: Dea (120, 1) - Blerë-enët: nga të krishterë: duhet të jenë: hidhet: larg.
Abhodah: Zarah: (2a) - Për: tri: ditë: para: Christian: festivale, mos: të gjitha.
Abhodah: Zarah: (78c) - Festivalet: e ndjekësve: e Jezusit: konsiderohet: si: idhujtaria.
Iore: Dea (139, 1) - Shmangni: gjëra: e përdorura: nga të krishterët: në: adhurim: tyre.
Abhodah: Zarah: (14b) - Forbidden: për të shitur krishterët: nenet: për: adhurim.
[[Por: Talmudi: është:: Word: e Perëndisë]?] Iore: Dea (151,1) H. - nuk e shesin ujë: të krishterët: nenet: për: pagëzime.
Abhodah: Zarah: (2a, 1) - nuk e tregtisë: me: krishterët: on: ditët e festës: tyre.
Abhodah: Zarah: (1,2) - lejohet tani: të tregtisë: me: krishterët: on: të tilla: ditë.
Abhodah: Zarah: (2aT) - Tregtia: me: krishterët, sepse: ata kanë: të holla për të paguar.
Iore: Dea (148, 5) - Nëse krishterë: është: të mos i devotshëm, mund të dërgoni: atë dhurata.
Hilkoth: Akum (IX, 2) - Send: dhurata: të krishterët: vetëm nëse ato janë: jofetare.
Iore: Dea (81,7 ha) - Christian: patharë-infermiere: të jetë: shmanget, sepse: të rrezikshme.
Iore: Dea (153, 1 H) - Christian: infermiere: do të çojë: fëmijët: për herezi.
Iore: Dea (155,1). - Shmangni: Christian: mjekët: nuk dihet mirë: për fqinjët.
[[Por: Talmudi: është:: Word: e Perëndisë]?] Peaschim (25a) - Shmangni: ndihmë mjekësore nga idhujtarët, të krishterët: do të thotë.
Iore: Dea (156,1) - Shmangni: Christian: berberet: nëse: shoqëruar: nga hebrenjtë.
Abhodah: Zarah: (26a). - Shmangni: Christian: mami: si: të rrezikshme: kur: vetëm.
Zohar: (1,25 b) - Ata: që bëjnë mirë: të krishterët: kurrë: rritje: kur: vdekur.
Hilkoth: Akum (X, 6) - Ndihmë krishterët nevojtarët: në qoftë se ajo do të promovojë: paqen.
Iore: Dea (148, 12h) - Hide: urrejtje: për: krishterët: at e tyre: festimet.
Abhodah: Zarah: (20a) e - Asnjehere i: falënderim: krishterët: mos të jetë: besohet: e vërtetë.
Iore: Dea (151,14) - Nuk lejohet: për të lëvduar: krishterët: për të shtuar: në lavdi.
Hilkoth: Akum (V, 12) - Citim: Shkrimet: të ndalojnë: përmendim: të krishterë: Perëndia.
[[Por: Talmudi: është:: Word: e Perëndisë]?] Iore: Dea (146, 15) - Referojuni: të krishterë: fetare: artikuj: me: përbuzje.
Iore: Dea (147,5) - përqesh: Christian: fetare: artikuj: pa dëshiron.
Hilkoth: Akum (X, 5) - nuk ka dhurata: të krishterët, dhurata: të të konvertuarit.
Iore: Dea (151,11) - Dhuratat: ndaluar: të krishterët, inkurajon: miqësi.
Iore: Dea (335,43) - Mërgim: për: që hebre që shet: ferma në të krishterë.
Iore: Dea (154,2) - Forbidden: për të mësuar: një tregti të: për një të krishterë
Babha Bathra (54b) - Christian: e pronës i takon: për të personi i parë: duke pretenduar.
Choschen: Ham (183,7) - Mbajeni atë të krishterë: overpays: në: error.
Choschen: Ham (226,1) - çifut mund të mbajnë pasurinë e humbur të krishterë: gjetura: nga çifut.
[[Por: Talmudi: është:: Word: e Perëndisë]?] Babha Kama (113b) - Kjo është: lejohet: për të mashtruar: krishterët.
Choschen: Ham (183,7) - hebrenjtë: duhet të ndajë: atë që ata e mbingarkuar: krishterët.
Choschen: Ham (156,5) - hebrenjtë: nuk duhet të marrë: Christian: konsumatorët: nga hebrenjtë.
Iore: Dea (157,2) h: - Maj mashtruar: krishterët: se besoj: Christian: parimet.
Abhodah: Zarah: (54a) - kamatën mund të jenë: praktikohet: mbi: krishterët: ose: femohuesve.
Iore: Dea (159,1) - kamatën e lejuar: tani për: ndonjë arsye: për të krishterët.
Babha Kama (113a) - çifut mund të qëndrojnë: dhe: bëj dëshmi të rreme: për të dënuar: i krishterë.
Babha Kama (113b) - Emri: e Perëndisë: të mos përdhosej: kur: gënjyer për të krishterët.
Kallah: (1b, f.18) - çifut mund të bëj dëshmi të rreme: veten me: a të qartë: ndërgjegjes.
[[Por: Talmudi: është:: Word: e Perëndisë]?] Schabbouth: shtrigë. (6D). - Çifutët: mund të betohen: në mënyrë të gabuar nga përdorimi: i rremë: formulim.
Zohar: (1160 a). - Hebrenjtë: duhet gjithmonë: të përpiqet të mashtrojë: krishterët.
Iore: Dea (158,1) - Mos kurë: krishterët: nëse: kjo e bën: armiq.
Orach: Cahiim (330,2) - Mos ndihmojnë të krishterë: lindjes: të: e shtunë.
Choschen: Ham (425,5) - Nëse:. Beson: në: Tora: nuk ndalojnë së tij: vdekjes.
Iore: Dea (158,1) - Të krishterët: armiqtë nuk: nuk duhet të: ruajtur: ose.
Hilkkoth: Akum (X, 1) - Mos kurseni: krishterët: në: rrezik: e vdekjes.
Choschen: Ham (386,10) - Një spiun mund të jetë: vrarë: edhe: para: ai: pranon.
Abhodah: Tsorahu: (26b) - femohuesve: të jetë: hedhur: në të mirë jo, shpëtuan.
[[Por: Talmudi: është:: Word: e Perëndisë]?] Choschen: Ham (388,15) - Kill ata: që japin: paratë e izraelitëve për të krishterët
Sanhedrin: (59a) - `prying në" ligjit "hebrenjtë" për të marrë me vdekje: Denimi
Hilkhoth: Akum (X, 2) - Pagëzuar: Çifutët: janë: të jetë: dënohet me vdekje
Iore: Dea (158,2) Hagës. - Kill renegatëve: që të kthehet: të krishterë: ritualeve.
Choschen: Ham (425,5) - Ata: që nuk besojnë: në: Tora: janë: të jetë: të vrarë.
Hilkhoth: tesch.III, 8 - të krishterët: dhe: të tjerët: të mohojë: "Ligji" i: Tora.
Zohar: (I, 25a) - të krishterë: janë: të jetë: shkatërruar: si: idhujtarët.
Zohar: (II, 19a) - robëri e hebrenjve: fund: kur: Christian: princat: vdesin.
Zohar: (I, 219b) - Princes: të krishterë: janë: idhujtarët, duhet të vdesin.
Obadiam - Kur: Romë: është: shkatërruar, o Izrael do të jetë: shpengohen.Abhodah: Zarah (26b) T. - "Edhe:.: Më të mirë të: Goim duhet: të: vrarë"
Sefer: Ose: Izraeli 177b - Nëse çifuti vret: Christian: kryen: asnjë mëkat. Ialkut Simoni (245c) - Derdhje gjaku: i paditur: ofron: flijime: ndaj Zotit.
Zohar: (II, 43a) - shfarosjen: e të krishterëve: sakrificë e nevojshme. Zohar: (L, 28b, 39a) - Lartë: vendi: në: qiej, sepse: ata: që vrasin idhujtarët.
Hilkhoth: Akum (X, 1) - Për të bërë: nuk ka marrëveshje: dhe: nuk tregojnë mëshirë ndaj të krishterëve. Hilkhoth: Akum (X, 1) - Ose: kthejnë: ata larg nga tyre: idhujt: ose: vrasin.
Hilkhoth: Akum (X, 7) - lejojë asnjë idhujtarët: të mbetet: ku: Çifutët: janë: të fortë.Choschen: Ham (388,16) - Të gjitha të kontribuojë: në kurriz: e vrasjes tradhtar.
Pesachim (49b) - Nuk ka nevojë: të namazit: duke: prerja e kokës në: shtunë.Schabbath: (118a). - Lutje: për të shpëtuar: nga dënimi i Mesisë që vijnë.
"Që të kërkojë nga ai që: ishte: Lost .." Ne: paraqesin këtë: informacione: si: një shërbim: për të tonë: lexuesit: .. Saj: përfshirja, duhet: mos: interpretohet: si:: Autorë: 'ose: relays: "miratim, të tanë: Besimet: .. ose: si: tona: miratimin të tyre:. : Truth: do të qëndrojë: on: ajo e: tyre: Merita. mund të: rezistojë, në një të analizuar: historico-kritike: të gjithë këtë: akuzat: kundër Jezusit: dhe: nëna: e tij? Një person: çnderuar: ai mund të: të ketë: kryer:: rabin? Akuzat: në lidhje me: integritetin e tij: nëna, nëse dihet, do: nuk: është: ka thënë: dhe: raportuara: sipas tij, bashkëkohësit?
Found: në:: Faqja RCathList: Faqe. (Suprise!) Download: file: në:. Format txt ..Vetë nxjerrjen factsar.exe 79.2K.
http://www.iahushua.com/JQ/factsR4.html
=======================
ferri vetë ka: vënë institucionet e tij: në këtë: tre-dimensional botës