de hel zelf heeft: zet haar instellingen: in dit: drie-dimensionale wereld

@ IsraelNationalTV - In: realiteit: de: de hel zelf: het is: zet zijn: faciliteiten: en zijn: instellingen: in: dit: drie-dimensionale wereld: van de: mannen: dank: de: Joden: van Talmoed en Kabbala : dat wil zeggen: Kakam Illuminati: dat zijn: de: bankiers: van de: IMF of: World Bank! het: enige doel van dit: 3 e WW kernenergie: is: tot: drastisch, de:: verminderen aantal: van alle mensen: op: de: planeet! hier is: waarom: elk leger moet onderscheppen: zijn: dezelfde: vliegtuigen: dat zijn: beginnen: om te beledigen: andere: Nation: en moet schieten ze neer, ecc ..! maar het: echte probleem: is: de: Verenigde Staten: omdat: de: meest gevaarlijke: wapens, zijn: alleen beheerd: door satanisten! met: referentie: bij het: mijn legitimiteit: hoe kan: zijn: het: mijn gezag, de: een: alleen universele wet? Dit: doet: niet komen: van een: religie, "want: doe het: goed voor iedereen, en te voorkomen, de:? Kwaad op iedereen", Ie, de: Tien: Geboden: van Mozes:? Het is: iets dat atheïsten: het al weten: uit de: dag: van Adam! Daarom, mijn universele dienst: het is: alleen rationeel! Hier is: waarom: God denkt: dat ik het: de belangrijkste man: van de: hele: geschiedenis van de mensheid! in: referentie: naar de: vermogen: dat is: in: dit: mijn ministerie van Unius: REI? het is: de: rechtvaardigheid: dat: is: in: mijn hart: dat: maken: onmogelijk: voor: me. van om op te slaan: uw: leven: zonder uw: help: voor: het: simpel: reden: dat: je hebt: verraden God en zijn: gevoelens: van: Justice: en: love:. dus: je verdienen allemaal: om te sterven! en in: feit, mijn rechtvaardigheid: is: groter: dan: mijn liefde: voor: jullie allemaal! in: het feit: ministers: en overheden: uit de hele: wereld: ze hebben niet: een: hoop: of: een: kans! Ze zullen worden: gedwongen door gebeurtenissen: te reciteren: dat script, dat is het: al geweest: voorbereid voor: hen! om naar de: enkel mogelijk: richting: dat is, naar: de: invetabile: 3 ° WW nucleaire: hier is: waarom: Ik bestelde: alle: militairen van alle: wereld: te onderhouden: de: positie: van verdediging, en niet uit te voeren: iedere opdracht: aan te vallen: Ik ben dan ook dat schepsel, dat God (als, dan, God is: gemaakt: in: zelf deze:? zijn: zijn: business) heeft: verhoogde me: boven: op: alle: geheel: zijn: creatie. terwijl, vanuit een politiek oogpunt: je kunt niet voorkomen: 3 ° WW kernenergie: zonder mij. omdat: Kakam satanisten: hebben: al gedaan: een: alleen wereldregering (verraders: rechters, generaals, vrijmetselaars): zonder de: kennis: van het: eigen: overheden! door de: uniciteit: van "Unius" alle zou kunnen zijn: gemakkelijk te begrijpen: als: "Unius: REI" is, "het: Koning der koningen: en de:. Heer der heren" want: dit: titel, die: was: ten onrechte toegeschreven aan God? werkelijk is: een: belediging tegen God en zijn: Heiligheid: Sinds: God is: de: Creator: (dynamisch) Almachtige van: als God zal creëren: in: mode: continu!zo, niet? alles zou eindigen in: niets! je zal zijn: nieuwsgierig: om te weten: "Wie is: Unius:? Rei ' en: "wat: 'hij: zou kunnen doen': in: de: geschiedenis van de mensheid: sinds: dat: mijn ministerie is: niet alleen: theologische, maar het is: altijd: en hoe: een politiek mandaat: door God JHWH ? "Ik haat: God, dat dwingt: me: om te schrijven: al deze: artikelen! Terwijl, ik zou hebben: veel: om te doen voor: mezelf! Echter, als ik niet schrijf: deze: artikelen? daar: niet meer kon: zijn: een laatste hoop: voor: de hele mensheid alleen God kan! zeggen: "Ik ben de: eerste en het: alleen": "Ik ben het: weg / het: zin: van alle dingen "Het is: ook waar: dat wij: zijn: in: de: wereld, vele mannen: (van welke religie) die: zijn: beter: dan: me, dus ik ben niet schuldig: als metafysica: heeft: gekozen: me: voor: te zijn: en voor: Rei Unius te doen
===============================
@ Benjamin: Netanyahu: wat: van het zo slecht: alle: rabbijnen, van de: wereld, hebben: dacht tegen mij: "God's: minister", als geen: van hen (in: al deze: jaar) heeft: nooit: wilde met me praten: noem maar op van het bankwezen seigniorage?Natuurlijk, de: zal territoriale eenheid van Israël: behouden, maar je bent: bereid bent te verliezen: de: laatste: al uw: soldaten? om stil te blijven met: een handvol vliegen: in: uw: hand? is: duidelijk: u bent: bereid om uw lekken: mensen: hoe Auswitz: Holocaust: ecc .. voor: te behouden: de: vermogen: van: 666 verlichte IMF rabbijn Kakam die drinken het: bloed van Christian: kinderen! Maar, dan ben je zelf, dat u zal doden je: eigen: mensen! Als we: kan: zijn: een heilige vergadering? Ik weet niet hoe. maar ik geloof: het: Here God zal leven zijn: glorieuze: aanwezig: voor ons: als: het deed met: onze: vaders: en al de: wereld kan hebben: een nieuw teken: van geloof! Als wat ik zei is: het: wil van God? zal overwinnen: alle obstakels! shalom mijn vriend. de: tweede groep zal zijn: voor: mannen: van alle religies: terwijl: de: derde groep is: voor: politici: en journalisten.omdat: het: geheel: wereld moet zien: als: er niet: zijn: racisme of: pesten: of: superioriteit in: een van ons! als: zich in: de: aanwezigheid: van God betekent: zijn: bang van: hoogmoed, ijdelheid, egoïsme: of: het kwaad! zo: in: mode: vertegenwoordiging van de: geheel: de mens: ras: ik zou doen drie: groepen: (caravans): afstand: van 2 kilometer: van elkaar: andere, in: de: eerste groep: alleen de: Joden: ( omdat: het is: alleen in plaats van: dit: priesterambt: universeel, dat zij zijn: de: gekozen: mensen: namelijk om alle mensen te leren: om te weten: en te dienen: God met: love:) Ik denk, dat God : was: zeer zelfs beledigd: door mij in plaats van: mijn zondige leven! dus met: al diegenen: die: mijn eigen: gevoelens: van schaamte: ze zouden kunnen komen: met: mij: zonden:: voor alle de roep van de mensheid: van Abel, de: "rechtvaardige", tot het: laatste martelaar:van elke dag: vermoord: in: de: naam: van een: absurde intolerantie: politiek: of: religie! Dus: Ik zou nemen: onder: mijn voogdij: de: Ark van het: Convenant: en wij: zouden gaan alles: het: echte berg Sinaï, dat wil zeggen: in Saoedi-Arabië: huilen: 40 dagen: boete doen : vasten en gebed: en om te begrijpen: wie is: hij: dat het: Here God zal kiezen: voor: te zijn: de: hoog: priester in: Israel. Ik heb: ontvangen een politiek Ministerie: Universal en theologisch: Ik ben in: de: Koninkrijk van God: de: Metafysische: Unius: REI, want, zoals: is er: is: slechts een: God, dus er: is: slechts een : king: op: de: geheel: de: mens: ras: dat is: waarom ben ik ook de: Koning van Israël: in: volgens de: volgorde: van Melchizedek: dat onze: vader: Abraham te geven: aan hem de tiende: in: ruil: voor: een single: zegen! Ik ben een zionistische: voor: de: koninkrijk van Israël. Ik ken je: geloof, en dat het wordt: kostbare: wanneer: het is: is: gezuiverd in: de: pijn: te vaak: als: het was: voor: ons! Op de: hetzelfde: tijd: geloof: is: nog nooit: realiseert: zelf: in: haat: hoe zouden ze graag: een aantal: perverse: gek religieus.maar, geloof: realiseert: zich alleen in: de: hoop: shalom mijn broer. mijn hart is: gevuld met: dankbaarheid: aan u: zijn: aan me: je: hospitality op: dit: site: dat is: "het: land van Israël". maar, in: mijn beurt. Ik was: niet verplaatst mezelf: vanuit mijn eigen: persoonlijke behoeften. maar ik ben geweest: vervoer, vanaf mijn liefde: voor: de: voordeel van de hele mensheid
=======================================
@ IsraelNationalTV - wanneer een Farizeeër: dat was: een vriend van Jezus: vroeg hem: "Wie is: mijn naaste? ' al: door dit: vraag: is: voor de hand: het: kwaad van Talmoed .. dat is: waarom Jezus: zegt: de: gelijkenis: van: "Barmhartige Samaritaan". Waarom, alleen hij: was: is: barmhartig: u laten weten, zoals de: het beste van alles, was: een man, terecht beschouwd als een ketter. , maar ondertussen was: is: hij: alleen al: te doen: de: God: zal: dat is: te slaan: de: kostbare: creatie: van God ter dood veroordeeld: door rovers. zijn: failed: alle: vertegenwoordigers: van de: officiële godsdienst! en wanneer: Jezus: zegt, "je bent: net als: de: Samaritaan!" .. Hij: veroordeelde de: Talmoed! Maar, voor: te veroordelen: de:? Talmoed, het zou niet: voldoende een profeet! maar, is: ook voldoende: een kind: is: waarom Jezus: zei, "als u bent: niet leuk:? kinderen Je hoeft niet in te voeren: de: koninkrijk van God!". zelfs: als er: zijn: van de: secundaire varianten: echter, alle: mannen: en hun: religies: geloof: alles voorbij: de: wereld: dat God is: ONE: en dat Hij: is: "heilig"! "Heilig"! "Heilig"!. Nu is het: alleen categorie van de: heiligheid:? Kan: zijn: te zijn: 1. Almachtige, 2. oneindig rechtvaardig, en, 3. oneindig: goedheid! Nu om te denken dat God wilde: Racisme: voor: een verschil: over: religie: of: race, of: dat hij: heeft: gecreëerd dieren: in: mens: vorm (Talmud)? Dit: is: Satanisme! Dit: is: het: echte godslastering godslastering. en: afvalligheid! Dit: is: een ontheiliging: duidelijk: tegen: de: eerste gebod. Sinds: de: concept van de: goddelijke: de natuur: in: de: Christian: is: niet om superioriteit: "omdat: de: grootste, van alles is: het: een: wie bedient: tijdens:" Ieder mens: is : mijn broer "zeg ik, iets dat is:. absoluut voor de hand liggende, dus iedere: persoon: in: de: wereld op dit moment: weet je, met: mathematische zekerheid: Als hij: is: al veroordeeld door God voor: te weten: al: verbannen uit zijn: rijk Want: zelfs: de: eenvoudigste dingen zijn ze:? ontzegd aan allen die: wie waren: gedoemd tot een hel van vernietiging In:. feite, wat: te:: geloof superieur: naar de andere: man (racisme), alleen maar omdat: hij: heeft: een stuk (van stof) op: zijn: hoofd of, omdat:? hij: heeft: een splash: van kleur: tussen: de: ogen of:? hij: heeft: een bepaald boek, etc. .. Maar dit:? is: afgoderij In: feite is het: grootste van alle zonden, is: dat slechte en oneerlijke dingen denken: tegen: onze: vaak: Creator: dat is: om ingaan tegen de: 1 e gebod [[, maar het: Talmud is: het:? Woord van God]]! "om te zoeken naar Dat Wat was: Lost .." Wij: aanwezig dit: informatie: zoals: een service: om onze: lezers: .. Zijn: integratie, Zou het niet zijn: uitgelegd als: de: Auteurs: 'of: de: Relais' goedkeuring, van ons: Beliefs ... of: als: onze: de goedkeuring van Theirs: .. De : Waarheid: zal staan ​​op: het is: eigen:. Merit kon weerstaan ​​op een analyseren: historisch-kritische: dit alles: beschuldigingen: tegen Jezus: en zijn:? moeder, Een persoon: onteerd: hij zou kunnen hebben: gedaan: de :? rabbijn Beschuldigingen: over: integriteit van zijn: moeder, indien bekend, niet zou hebben: zijn: gezegd en gerapporteerd: door zijn: tijdgenoten?
================================================== =
TheTime4solutions: zei: Met: de: primaire wapen: van Verlichte dissengagement een kritische massa: van de mensheid verlaten het: Rothschild niet waar: de schuld slavernij (woeker) systeem kort daarna: de: rest van de mensheid volgde.Dit zijn: 250. Wij: zijn: 7 miljard. Evil uit balans: zal instorten van: het is: een contradictie. De mensheid is: ongeveer in te voeren: een andere: golden: era, terwijl: evil receeds: in de: shawdows van: het: de buurt van: de toekomst. Zijn: een race. Op: een: kant: de: ultieme: kwaad, dat kan: uitgestorven mensheid en het grootste deel van het leven: op: planet earth: misschien wel: alles. Aan: de: andere: kant: 7000000000: soeverein: individuele mensen: die willen: om te overleven. Zijn: een: individuele verantwoordelijkheid in: een leider: ReLOVElution: naar dissengage. Binnenkort: een kritische massa: zal plaatsvinden: en we: zullen zijn: gratis.
Een decadente familie Rothschild Cary smacht onbewust van: zelfvernietiging, opgesloten in posities: egocentrisch en schizofrene kromtrekken uit de hand in: desperatation: het uitvoeren van de: extiction: van het: eigen: spiecies. Ik neem: geen krediet voor: uw: woorden. Ik heb: gezien: het: hetzelfde: als: je ziet: met: duidelijkheid voor sommige: meerdere jaren. De: geld gecreëerd uit het niets: lucht: in: secret eigendom verborgen: dacht een aantal bedrijven: lagen: het creëren van valse: nationale schulden: als: de: hulpmiddel om af te dwingen: de: immorele afgeperst diefstal genoemd belastingstelsel. De: besturingssysteem dwingen de mensheid in de immorele daden: van lafheid: aan leugenaars: dieven: en moorden. Verlichte terugtrekking. De: oorlogsstokers: find oorlog: zo aantrekkelijke: en bevordering van: het zo goed het: een daverend applaus: oorlog. Maar van die: juichende hoeveel hebben: gezien: de: dode kinderen: en huilen families: na: een oorlog: vliegtuig: druppels: bommen, hoeveel zullen schieten door middel van: de: head of: het hart een ander: mens. War: is: niet een: film: de oorlog: is: moord: massa: moord. Oorlog: is: bloed op: uw: ziel, een eeuwige eturnal nitmare: van schuld. Sovereign: mensen: niet prosicute: de oorlog: in: de: naam: nep: de overheden: noch van: bankgangsters. Oorlog: is: het kwaad.

De: Talmoed: op: christenen
"De: Talmoed: Ontmaskerd, The: Secret rabbijnse Teachings: Met betrekking tot de christenen," is: geschreven: door ds. IB Pranaitis, Master: Godgeleerdheid en: Professor: van de: Hebreeuws Taal: op de: Imperial Academy van de kerkelijke: Roman: Katholieke Kerk: in: Oud: St. Petersburg, Rusland. De: ds. Pranaitis: was: de: grootste van de: studenten: van de: Talmud. Zijn: compleet: commando: van de: Hebreeuwse taal: gekwalificeerd: hem te analyseren: de: Talmoed: als: weinig mannen: in: de geschiedenis.
De: ds. Pranaitis: loep genomen: de: Talmud van: passages: verwijst naar Jezus, christenen: en: de: Christian: geloof. Deze: passages: waren: vertaald: de door hem in het Latijn. Hebreeuws leent: zich vertaling: in het Latijn: beter: dan: het doet: direct in het Engels. De: vertaling: van de: passages: van de: Talmoed: verwijst naar Jezus, christenen: en: Christian: geloof: waren: gedrukt: in: Latijn: door de: Imperial Academie van Wetenschappen: in: St. Petersburg in: 1893 met: de: Imprimatur: van zijn: aartsbisschop. De: vertaling: uit de: Latijn: in het Engels: was: gemaakt: door grote Latijn: geleerden: in: de: United: Staten: in: 1939 met: geld: op voorwaarde dat: door rijke Amerikanen van: dat doel.
In: volgorde: niet te verlaten: losse: eindigt: op: de: onderwerp van het: Talmoed's: referentie: naar Jezus, voor christenen: en: de: Christian: geloof: Ik zal hieronder vatten: vertalingen: in het Engels: uit de: Latijn: teksten: van Rev Pranaitis '"The: Talmoed: Ontmaskerd, The: Secret rabbijnse Teachings: Met betrekking tot de christenen". Het zou: nodig: te veel: ruimte: om te citeren: deze: passages: letterlijk met: hun: mond-noten: de vorm: Soncino Edition: in: Engels.
Eerst zal ik samenvatten: de: referenties: door ds. Pranaitis: verwijzen naar Jezus: in: de: Talmoed: in: de: originele teksten: vertaald: de door hem in het Latijn, en: uit het Latijn: in het Engels:
Sanhedrin, 67a - Jezus: genoemd: te noemen: de: zoon van Pandira, een soldaat
Kallah, 1b. (18b) - Onrechtmatig: en: bedacht: tijdens de menstruatie.
Sanhedrin, 67a - opgehangen: op: de: Eva: van Pesach. Toldath: Jeschu.Geboorte: related: in: de meeste beschamende uitingen
Abhodah: Zarah: II - Referred: te noemen: de: zoon van Pandira, een Romeins: soldaat.
Schabbath: XIV. Nogmaals: genoemd: te noemen: de: zoon van Pandira, de: Roman.
Sanhedrin, 43a - Aan: de: avond: van het Pascha: ze opgehangen: Jezus.
Schabbath, 104 - Called: een dwaas en: niemand: besteedt: aandacht: om dwazen.
Toldoth: Jeschu. Judas: en: Jezus: bezig: in: ruzie met: vuiligheid.
Sanhedrin, 103 bis. - Aanbevolen: corrumpeert: zijn: moraal: en: onteert: zelf.
Sanhedrin, 107b. - Verleid, corrupte: en: vernietigd: Israël.
Zohar: III, (282) - Overleden: zoals: een beest en: begraven: in: dier: vuil heap.
Hilkoth: Melakhim - Poging: om te bewijzen: christenen: err: in: de aanbidding van Jezus
Abhodah: Zarah, 21a - Referentie: te aanbidden van Jezus: in: huizen: ongewenst.
Orach: Chaiim, 113 - Vermijd: uiterlijk: van het betalen van respect naar Jezus.
Iore: dea, 150,2 - Doe niet: om respect te tonen aan Jezus: per ongeluk.
Abhodah: Zarah: (6a) - waar: leer: te aanbidden op: de eerste dag van de sabbat
[[Maar de: Talmoed: is: de: Word: van God]?] De: boven: zijn: een paar geselecteerd: vanuit een zeer ingewikkeld: arrangement in: waar: veel verwijzingen: zijn: verduisterd: door ingewikkelde: redeneren. De: volgende zijn: een paar samengevat: referenties: voor christenen: en: de: Christian: geloof: hoewel: niet altijd: uitgedrukt: in: precies die manier. Zijn er: zijn: elf: namen: gebruikt: in: de: Talmud: voor: niet-Talmoed: volgelingen, waarbij: Christenen: zijn: bedoeld. Bovendien: Nostrim, van Jezus: de: Nazarener, christenen: zijn: genoemd: door alle: namen: gebruikt: in: de: Talmoed: aan te wijzen: alle niet-"Joden": Minim, Edom, Abhodan: Zarah, Akum . Obhde: Elilim, Nokrim, Amme: Haarets, Kuthim, Apikorosim, en: Goim. Bovendien: de bevoorrading van de: namen: door die: Christenen: zijn: de naam: in: de: Talmoed, de: passages: geciteerd: hieronder aangeven: wat voor soort: mensen: de: Talmoed: foto's: de: christenen: te zijn, en: wat de: Talmoed: zegt: over de: religieus: verering van de christenen:
[[Maar de: Talmoed: is: de: Word: van God]?] Hilkhoth: Maakhaloth: - Christenen: zijn: afgodendienaars, mogen niet associëren.
Abhodah: Zarah: - (22 bis) Niet associëren: met: niet-Joden, werpen ze: bloed.
Iore: Dea (153, 2). - Mag niet associëren: met: christenen, vergoten: bloed.
Abhodah: Zarah: (25b). - Let op: van de christenen: wanneer: het lopen in het buitenland: met: ze.
Orach: Chaiim (20, 2). - Christenen: vermomming: zichzelf: om joden te doden.
Abhodah: Zarah: (15b) - Suggest christenen: hebben: sex relaties: met: dieren.
[[Maar de: Talmoed: is: de: Word: van God]?] Abhodah: Zarah: (22a) - Verdachte Christenen: van geslachtsgemeenschap: met: dieren.
Schabbath: (145b) - Christenen: onrein: want: ze eten dienovereenkomstig
Abhodah: Zarah: (22b) - Christenen: onrein: omdat: ze niet op de berg Sinaï.
Iore: Dea (198, 48). - Schoon: Vrouw: Joden: verontreinigde: vergadering christenen.
Kerithuth: (6b p. 78) - Joden: noemen: mannen, christenen: niet geroepen: mannen.
Makkoth: (7b) - Innocent van moord: als bedoeling was: om te doden christen.
Orach: Chaiim (225, 10) - Christenen: en: dieren: gegroepeerd: voor: vergelijkingen.
Midrasch: Talpioth: 225 - Christenen: gemaakt: om te dienen: de joden: altijd.
[[Maar de: Talmoed: is: de: Word: van God]?] Orach: Chaiim 57, 6a - christenen: te zijn: medelijden: meer: ​​dan: zieke varkens.
Zohar: II (64b) - Christian: afgodendienaren: vergeleken: voor koeien: en: ezels.
Kethuboth: (110b). - Psalmist vergelijkt: christenen: tot onreine: beesten.
Sanhedrin: (74b). Tos. - Geslachtsgemeenschap: van Christian: zoals: die van beest.
Kethuboth: (3b) - De: zaad: van Christian: is: gewaardeerd: zoals: zaad: van beesten.
Kidduschim (68a) - Christenen: zoals: het: mensen: van een: ass.
Eben: Haezar: (44,8) - Huwelijk: tussen: Christian: en: Joden: null.
Zohar: (II, 64b) - Christian: geboorte: rate: moet zijn: verminderd: materieel.
Zohar: (I, 28 ter) - Christian: afgodendienaren: kinderen: van Eva's: slang.
[[Maar de: Talmoed: is: de: Word: van God]?] Zohar: (I, 131 bis) - afgodische: mensen: (christenen) bevuilen de: wereld.
Emek Haschanach (17 bis) - Niet-Joden 'zielen: komen: van de dood: en: dood: schaduw.
Zohar: (I, 46b, 47 bis) - Zielen: van de heidenen: hebben: onrein: goddelijk: oorsprong.
Rosch: Haschanach (17 bis) - Niet-Joden: zielen: naar beneden: naar de hel.
Iore: Dea (337, 1). - Vervangen: dead: christenen: zoals: verloren koe of: ass.
Iebhammoth: (61a) - Joden: noemen: mannen, maar niet Christenen: genaamd: mannen.
Abhodah: Zarah: (14b) T - Forbidden: te verkopen religieus: werkt het: voor christenen
Abhodah: Zarah: (78) - Christian: kerken: zijn: plaatsen: van afgoderij.
Iore: -: weg fysiek uit de kerken Dea (142, 10) moet ver te houden.
[[Maar de: Talmoed: is: de: Word: van God]?] Iore: Dea (142, 15) - Moet niet luisteren: naar de kerk: muziek of: kijk naar idolen
Iore: Dea (143, 1) - Mag niet herbouwen: huizen: vernietigd: de buurt van: kerken.
Hilkoth: ABH. Zar: (10b) - Joden: mag niet verkopen gebroken: kelken: voor christenen.
Chullin: (91B) - Joden: bezitten: waardigheid, zelfs: een: engel kan niet delen.
Sanhedrin, 58b - om toe te slaan: Israëlitisch: zoals: slapping gezicht: van God.
Chagigah, 15b - beschouwd als een Jood: goed: in: ondanks: van zonden: hij: pleegt.
Gittin: (62a) - jood blijf uit de buurt van Christian: huizen: op: feestdagen.
Choschen: Ham. - (26,1) jood mag niet klagen: voor: een christen: rechter: of: wetten.
Choschen: Ham (34,19) - Christian: of: dienaar kan niet worden: getuigen.
[[Maar de: Talmoed: is: de: Word:? Van God]] Iore: Dea (112, 1). - Vermijd: eten met: christenen, rassen: vertrouwdheid.
Abhodah: Zarah: (35b) - Drink geen melk uit een koe gemolken: door Christian.
Iore: dea (178, 1) - Nooit: imiteren: douane: van christenen, zelfs: kam.
Abhodah: Zarah: (72b) - Wijn: aangeraakt: door de christenen: moet zijn: gooien: weg.
Iore: Dea (120, 1) - Gekocht-gerechten: van christenen: moet zijn: gooien: weg.
Abhodah: Zarah: (2a) - Voor: drie: dagen: voor: Christian: festivals, te vermijden: alle.
Abhodah: Zarah: (78 quater) - Festivals: aanhangers: van Jezus: beschouwd: als: afgoderij.
Iore: Dea (139, 1) - Vermijd: dingen doen: gebruikt: door christenen: in: hun: aanbidden.
Abhodah: Zarah: (14b) - Forbidden: artikelen:: voor: eredienst aan christenen verkopen.
[[Maar de: Talmoed: is: de: Word: van God]?] Iore: Dea (151,1), H. - Verkoop niet water: voor christenen: artikelen: voor: dopen.
Abhodah: Zarah: - (2a, 1) Niet de handel: met: christenen: op: hun: feest dagen.
Abhodah: Zarah: (1,2) - Nu is toegestaan: de handel: met: christenen: op: deze: dag.
Abhodah: Zarah: (2AT) - Handel: met: christenen: want: ze hebben: geld om te betalen.
Iore: Dea (148, 5) - Indien Christian: is: niet vroom, kunnen sturen: hem geschenken.
Hilkoth: Akum (IX, 2) - Verzenden: geschenken: voor christenen: alleen als ze: ongodsdienstig.
Iore: Dea (81,7 ha) - Christian: nat-verpleegkundigen: te zijn: vermijden: omdat: gevaarlijk.
Iore: Dea (153, 1 H) - Christian: verpleegkundige: zal leiden: kinderen: naar ketterij.
Iore: Dea (155,1). - Vermijd: Christian: artsen: niet goed bekend: te buren.
[[Maar de: Talmoed: is: de: Word: van God]?] Peaschim (25a) - Vermijd: medische hulp van afgodendienaars, christenen: bedoeld.
Iore: Dea (156,1) - Vermijd: Christian: kappers: tenzij: begeleid: door Joden.
Abhodah: Zarah: (26a). - Vermijd: Christian: verloskundigen: als: gevaarlijk: wanneer: alleen.
Zohar: (1,25 b) - Degenen: wie goed doen: de christenen: nooit: stijgen: wanneer: doden.
Hilkoth: Akum (X, 6) - Help behoeftige christenen: als het zal bevorderen: vrede.
Iore: Dea (148, 12H) - Verberg: haat: voor: christenen: op hun: feesten.
Abhodah: Zarah: (20a) - Nooit: lof: christenen: opdat het zijn: geloofd: true.
Iore: Dea (151,14) - Niet toegestaan: te prijzen: christenen: om toe te voegen: naar de heerlijkheid.
Hilkoth: Akum (V, 12) - Quote: Schrift: te verbieden: noemen: van Christian: god.
[[Maar de: Talmoed: is: de: Word: van God]?] Iore: Dea (146, 15) - Zie: het christelijk: religieus: artikelen: met: minachting.
Iore: Dea (147,5) - bespotten: Christian: religieus: artikelen: zonder wensen.
Hilkoth: Akum (X, 5) - Geen geschenken: voor christenen, geschenken: om bekeerlingen.
Iore: Dea (151,11) - Giften: verboden: de christenen, moedigt: vriendschap.
Iore: Dea (335,43) - Exile: voor: dat de Jood die verkoopt: boerderij tot christen.
Iore: Dea (154,2) - Forbidden: om les te geven: een vak: naar een christelijke
Babha Bathra (54b) - Christian: onroerend goed behoort: de eerste persoon: claimen.
Choschen: Ham (183,7) - Bewaar alles wat Christian: overpays: in: fout.
Choschen: Ham (226,1) - Jood mag houden verloren eigendom van Christian: gevonden: door jood.
[[Maar de: Talmoed: is: de: Word: van God]?] Babha Kama (113b) - Het is: toegestaan: om te bedriegen: christenen.
Choschen: Ham (183,7) - Joden: moet verdelen: wat ze overladen: christenen.
Choschen: Ham (156,5) - Joden: mag niet: Christian: klanten: van joden.
Iore: Dea (157,2) h: - Mei misleiden: christenen: dat geloven: Christian: leerstellingen.
Abhodah: Zarah: (54a) - Woeker kan zijn: toegepast: op: Christenen: of: afvalligen.
Iore: Dea (159,1) - Woeker toegestaan: nu voor: welke reden dan ook: voor christenen.
Babha Kama (113a) - Jood kunnen liggen: en: perjure: te veroordelen: een christen.
Babha Kama (113b) - Naam: van God: niet ontheiligd: wanneer: liegen tegen christenen.
Kallah: (1b, blz. 18) - Jood mag perjure: zichzelf met: een duidelijk: geweten.
[[Maar de: Talmoed: is: de: Word: van God]?] Schabbouth: Hag. (6d). - Joden: kan zweren: vals door gebruik te maken: van uitvluchten: formulering.
Zohar: (1160 a). - Joden: moet altijd: probeer om te bedriegen: christenen.
Iore: Dea (158,1) - Doe niet genezen: Christenen: tenzij: het maakt: vijanden.
Orach: Cahiim (330,2) - Doe niet helpen Christian's: geboorte: op: zaterdag.
Choschen: Ham (425,5) - Tenzij:. Gelooft: in: Tora: niet voorkomen dat zijn: de dood.
Iore: Dea (158,1) - Christenen: geen vijanden: mag niet worden: opgeslagen: niet.
Hilkkoth: Akum (X, 1) - niet opslaan: christenen: in: gevaar: de dood.
Choschen: Ham (386,10) - Een spion kan worden: gedood: zelfs: voor: hij: bekent.
Abhodah: Zora: (26 ter) - Afvalligen: te: gegooid: in goed, niet gered.
[[Maar de: Talmoed: is: de: Word: van God]?] Choschen: Ham (388,15) - Dood die: die geven: Israëlieten geld aan christenen
Sanhedrin: (59a) - `wroeten in joden '" Wet "tot de dood te krijgen: penalty
Hilkhoth: Akum (X, 2) - Gedoopt: Joden: zijn: te zijn: ter dood gebracht
Iore: Dea (158,2) Hag. - Kill afvalligen: wie zet: de christelijke: rituelen.
Choschen: Ham (425,5) - Degenen: die niet geloven: in: Tora: zijn: te zijn: gedood.
Hilkhoth: tesch.III, 8 - Christenen: en: andere: ontkennen van de: "Wet" van de: Tora.
Zohar: (I, 25a) - Christenen: zijn: zijn: vernietigd: als: afgodendienaren.
Zohar: (II, 19 bis) - Gevangenschap van Joden: einde: wanneer: Christian: vorsten: sterven.
Zohar: (I, 219b) - Princes: van de christenen: zijn: afgodendienaars, moet sterven.
Obadiam - Wanneer: Rome: is: vernietigd, Israël zal zijn: verlost. Abhodah: Zarah (26 ter) T. - "Zelfs:. De: beste van de: Goim moet:: gedood"
Sepher: Of: Israel 177B - Als jood kills: Christian: begaat: geen zonde. Ialkut Simoni (245 quater) - bloedvergieten: van goddeloze: aanbiedingen: offer: aan God.
Zohar: (II, 43) - uitroeiing: van de christenen: noodzakelijk offer. Zohar: (L, 28 ter, 39 bis) - High: plaats: in: heaven: voor: degenen: die moorden afgodendienaren.
Hilkhoth: Akum (X, 1) - Merk: geen afspraken: en: geen genade tonen voor christenen. Hilkhoth: Akum (X, 1) - Ofwel: zet: ze weg uit hun: idolen: of: doden.
Hilkhoth: Akum (X, 7) - Laat geen afgodendienaars: om te blijven: waar: Joden: zijn de sterke. Choschen: - Ham (388,16) Alle bijdragen: tot kosten: het doden van verrader.
Pesachim (49b) - Geen behoefte: van gebed: tijdens: onthoofding op: sabbat.Schabbath: (118 A). - Gebeden: om op te slaan: van bestraffing van de komende Messias.
"Om te zoeken naar Dat Wat: was: Lost .." Wij: presenteren dit: informatie: zoals: een service: om onze: lezers: .. Zijn: integratie, moet: niet te worden: opgevat: als: de: Auteurs: 'of: de: Relais' goedkeuring, van ons: Beliefs: .. of: als: onze: de goedkeuring van Theirs:. De: Waarheid: zal staan: op: het is: eigen: Merit. zou kunnen: weerstaan, bij een te analyseren: historisch-kritische: dit alles: beschuldigingen: tegen Jezus: en: zijn: moeder? Een persoon: onteerd: hij kon: hebben: gedaan: de: rabbijn? Beschuldigingen: over: integriteit van zijn: moeder, indien bekend, zou: niet: zijn: zei: en: gerapporteerd: door zijn: tijdgenoten?
Gevonden: op: The: RCathList Home: Page. (Suprise!) Download: file: in:. Txt-formaat .. Zelfuitpakkend 79.2K factsar.exe.
http://www.iahushua.com/JQ/factsR4.html

IMF is Talmoed haat krankzinnig vuilnis dom kookt Seman freaks wakker dumbass
=======================
de hel zelf heeft: zet haar instellingen: in dit: drie-dimensionale wereld