جهنم خود است : قرار دادن نهادهای آن : در این : سه بعدی جهان

@ IsraelNationalTV -- در : حقیقت : : جهنم خود است : قرار دادن آن : تجهیزات : و آن : موسسات : : این است : جهان سه بعدی : : مردان : با تشکر از : به : یهودیان : از تلمود و کابالا یعنی : Kakam روشن ضمیران : که عبارتند از : : بانکداران : : صندوق بین المللی پول یا بانک جهانی! کاهش : هدف از این : 3 سومین WW هسته ای : : : : به شدت ، : : شماره : از همه مردم : : : سیاره! در اینجا : چرا : هر ارتش باید رهگیری : : همان : هواپیما : که عبارتند از : شروع : برای اذیت کردن : یکی دیگر از : سازمان ملل : و باید آنها را به پایین ساقه ، ECC..! اما مشکل واقعی : : : ایالات متحده : به دلیل : : خطرناک ترین سلاح ، عبارتند از : مدیریت : Satanists با : مرجع : در : مشروعیت من : چگونه می توانید : : : اقتدار : : تنها قانون جهانی؟ این : آیا : آمده : از : دین ، ​​"زیرا : آیا : خوب برای همه ، و اجتناب از ، :؟ شر" ، یعنی : ده : فرمان : از موسی : این است : چیزی که در همه بیخدا : می دانیم در حال حاضر : : روز : آدم! بنابراین ، اقتدار جهانی من : : تنها منطقی! در اینجا : چرا : خدا فکر می کند : که من : مهم ترین مرد : : کل : تاریخ بشریت! در : مرجع : : قدرت : این است که : موجود در : : وزارت من از Unius : REI؟ است : : عدالت است که : : : قلب من : : : غیر ممکن است : : من. برای نجات : : زندگی : بدون شما : کمک : : : ساده است : دلیل است که : شما باید : خیانت خدا و خود : احساس : : عدالت : و : عشق :. در نتیجه : شما همگی سزاوار : به مرگ! و در واقع ، عدالت من : : بزرگتر : از : عشق من : برای همه شما! در : حقیقت : وزرا و دولت : از سراسر : جهان : که آنها مجبور نیستند : : امید : : : شانس! آنها خواهد شد : مجبور حوادث : به تلاوت : این اسکریپت ، که آن را : در حال حاضر شده است : آماده برای : آنها را! به رفتن به : امکان وجود دارد تنها : جهت : که به سوی : : invetabile : 3 درجه WW هسته ای : در اینجا است که : چرا : من دستور داد : به همه : نظامی از همه : جهان : به حفظ : : موقعیت : از دفاع ، و نه اجرا : در هر سفارش : برای حمله به : بنابراین ، من که موجودی هستم که خدا (به عنوان ، و سپس ، خدا شده است : ساخته شده است : در : خود این :؟ : او : کسب و کار) : بزرگ من : بالا : : همه : مجموع : او : تاریخ ایجاد. در حالی که ، از نقطه نظر سیاسی : شما نمی توانید اجتناب از : 3 ° WW هسته ای : بدون من. زیرا : Satanists Kakam : : در حال حاضر انجام می شود : : تنها دولت جهانی (خائن : قضات ، ژنرال ها ، فراماسون ها) : بدون دانش : از خود : خود : دولت!توسط : منحصر به فرد : "Unius" تمام می تواند به راحتی قابل فهم : به عنوان : "Unius : REI" ، "شاه شاهان : : رب الارباب" زیرا : این عنوان ، که : : به اشتباه به خدا نسبت داده شده؟ واقعا : : توهین علیه خدا و او : جناب : از آنجا که : خدا : : خالق : (دینامیک) خداوند متعال : برای : اگر خدا ایجاد خواهد شد : در : حالت : پیوسته! اگر نه ، از؟ همه چیز را در پایان دادن به : هیچ چیز! شما خواهد بود : کنجکاو : بدانند که : "چه کسی است : Unius :؟ REI" و : "چه : او : می تواند انجام دهد : : : تاریخ بشر : از آنجا که : که : وزارت من این است : نه تنها : الهیات ، بلکه آن است که : همیشه و با این حال : یک دستور سیاسی : توسط خدا JHWH ؟ "من از آنها بدم میاید : خدا ، وادار : : نوشتن : تمام این : مقالات در حالی که من را داشته باشید : بسیار : برای انجام برای : خودم! با این حال ، اگر من بنویسید : این مقاله؟ می تواند دیگر : : وجود داشته باشد : آخرین امید : : همه انسانها فقط خدا می تواند : می گویند : "من : اولین و تنها" : : "من هستم : / : احساس : از همه چیز "این است : هم درست است که ما : : در : : جهان ، بسیاری از مردان : (از هر مذهب) که : : : از : من ، بنابراین من مقصر هستم نه : اگر متافیزیک : : انتخاب : : : می شود : و : انجام REI Unius
===============================
@ بنیامین : نتانیاهو : چه : از آنقدر بد : همه : خاخام ، از : جهان ، داشته باشند : تصور علیه من : "عزیز خدا : وزیر" ، اگر هیچ یک : از آنها (در : تمام این : سال) است : هرگز می خواستم به صحبت کردن با من : abount از حق الضرب بانکداری؟ البته ، : نهاد ارضی اسرائیل خواهد بود : حفظ ، اما شما : مایل به از دست دادن : به : آخرین بازدید : همه شما : سربازان؟ هنوز هم با : تعداد انگشت شماری از مگس در : خود را : دست به ماندن بگیرید؟ است : روشن است : شما مایل به نشت : مردم : چگونه به Auswitz : هولوکاست : ECC.. برای : حفظ : : قدرت : از : روشنگری 666 صندوق بین المللی پول خاخام Kakam که : خون از مسیحی می نوشند : کودکان!اما ، سپس ، شما خود را ، که شما خود را کشتن : خود : مردم! اگر ما می توانید : : مجلس مقدس؟ من نمی دانم چگونه. اما من معتقدم که : : خداوند آشکار خود را با شکوه : حضور : به ما : به عنوان : آن را با انجام : ما : پدران و تمام جهان ممکن است داشته باشد : نشانه جدید : ایمان! اگر آن چه من گفته ام : : خدا؟ غلبه بر : همه موانع! شالوم دوست من. : گروه دوم خواهد بود : : مردان : همه ادیان : در حالی که : : گروه سوم : : سیاستمداران و روزنامه نگاران است. زیرا : : مجموع : جهان را به باید مراجعه کنید : عنوان : وجود ندارد : : نژادپرستی یا : قلدری : : برتری در : هر یک از ما! عنوان : در تاریخ : : حضور : خدا یعنی : می شود : وحشت از هر گونه غرور و افتخار ، غرور ، خودخواهی : یا شر! من : حالت : به نمایندگی از : مجموع : انسان : نژاد : من سه را انجام دهید : در گروه : (کاروان) : فاصله ها : از 2 کیلومتر : از هر یک : دیگر ، در : : گروه اول : تنها یهودیان : : ( زیرا : : تنها : : : priestly وزارت : جهانی که آنها عبارتند از : : انتخاب : مردم : یعنی ، برای تدریس همه مردان بدانند که : و خدمت به خدا با : عشق :) من فکر می کنم ، که خدا : : حتی جرم بسیار : توسط من : برای : زندگی در گناه من!بنابراین با : تمام کسانی که : که : خود من : احساسات : از شرم : آنها ممکن است آمده باشد : : : به گریه همه : گناهان : انسان : از هابیل : "عادل" ، تا زمانی : شهید تاریخ و زمان آخرین : در هر روز : به قتل : : : نام : از : عدم تحمل پوچ : سیاست : : دین! من من می خواهم را انجام دهید : زیر : بازداشت من : : ارک : میثاق : و ما به همه : : املاک کوه سینا ، این است که : در عربستان سعودی : گریه : 40 روز : برای انجام توبه و طلب بخشایش : روزه و نماز : و درک است که : او که : خداوند خواهد شد را انتخاب کنید : برای : می شود : : کشیش : : بالا اسرائیل است. من : وزارت سیاسی : جهانی و کلامی : من هستم : : پادشاهی خدا : : متافیزیکی : Unius : REI ، برای ، به عنوان : : : تنها یک خدا ، بنابراین وجود دارد : : تنها یک : پادشاه : : : مجموع : : انسان : نژاد : این است که : چرا ، من هم هستم : پادشاه اسرائیل : در : بر اساس در : سفارش : از Melchizedek : که : پدر : ابراهیم : او tithing : در : ارز : : یک : برکت! من به عنوان یک صهیونیست : : : پادشاهی اسرائیل است. من می دانم شما : ایمان ، و تبدیل آن به : گرانبها : وقتی که : آن است که : شده است : خالص در : : درد : بار بیش از حد بسیاری از : به عنوان آن بود : برای : تماس با ما در : همان : زمان : ایمان : : نه هرگز متوجه خود : : نفرت : چگونه آنها می خواهم : برخی از : منحرف : دیوانه مذهبی است. ، اما ایمان : متوجه : خود را فقط در : : امید : شالوم برادرم. قلب من پر شده با : قدردانی : به شما : : اعطا شده به من : شما : مهمان نوازی در این سایت این است که : ": سرزمین اسرائیل" است. ، اما در : نوبت من است. من : نقل مکان کرد نه خودم : از خود من : نیازهای شخصی. اما من است : حمل و نقل ، از عشق من : برای : : به نفع همه انسانها
=======================================
@ IsraelNationalTV -- زمانی که زهد فروش : که : دوست عیسی مسیح از او پرسید : "چه کسی است : همسایه من؟" در حال حاضر : توسط : سوال : : آشکار است : : شر از تلمود.. که چرا عیسی مسیح : می گوید : : حکایت : : "سامری خوب" است. چرا تنها او بوده است : : دلسوزانه به شما اجازه می دانم ، مانند : بهترین از همه بود : یک مرد ، به درستی به مثابه مرتد در نظر گرفته شده است. ، اما در عین حال ، این بود : شده است : او : تنهایی : به انجام : : خدا : : این است که : برای نجات : : گرانبها : تاریخ ایجاد : از خدا محکوم به اعدام : توسط سارق مسلح است. خواهد بود : شکست خورده نام : همه : نمایندگان : : مذهب رسمی! و هنگامی که : عیسی مسیح : می گوید : "شما فقط می خواهم : : سامری!" .. او : : تلمود را محکوم کرد! اما ، برای : به محکوم کردن : :؟ تلمود ، آن را : کافی پیامبر! اما : همچنین کافی : کودک : : چرا حضرت عیسی : گفت ، "اگر شما مانند :؟ کودکان شما نخواهد وارد : : پادشاهی خدا!" حتی : اگر وجود دارد : : : تغییرات ثانویه : با این حال ، همه : مردان : و : مذاهب : باور : همه بیش از حد : : جهان : که خدا است : ONE : و او : : "مقدس"! "مقدس"! "مقدس"! در حال حاضر ، : رده تنها : معظم له : : : به : 1. قادر متعال ، 2. بی نهایت تنها ، و ، 3. بینهایت : نیکی! در حال حاضر به فکر می کنم که خدا می خواستم : نژاد پرستی : : : تفاوت در مورد : دین : یا نژاد ، یا که او : : ایجاد حیوانات : : انسان : شکل (تلمود)؟ : : شیطان پرستی! : : : توهین به مقدسات و توهین به مقدسات واقعی است. و : ارتداد! : : هتک حرمت : روشن است : در برابر : : اولین فرمان. از آنجا که : : مفهوم : الهی : طبیعت : : : مسیحی : : نه به برتری : "زیرا : : بزرگترین ، از همه است : : : که خدمت می کند : در حالی که :" هر مرد : : برادر من "من می گویم ، و این چیزی است که : کاملا آشکار است ، بنابراین ، هر یک : فرد : : : در حال حاضر : شما می دانید ، با اساس ریاضی میشه اینطوری : اگر او : : محکوم در حال حاضر : توسط خدا برای : بودن : در حال حاضر : رانده شده از او : پادشاهی از آنجا که : حتی : : ساده ترین چیزهایی هستند؟ محروم به تمام کسانی بودند که : محکوم به جهنم تخریب در واقع ، برخی از : باور : می شود : عالی : خود را به دیگری : انسان (نژاد پرستی) فقط به خاطر اینکه : او : : یک تکه (پارچه) در تاریخ : سر ​​، یا به دلیل : : او چیست؟ او : است : چلپ چلوپ : رنگ : بین : : چشم یا : او : است : کتاب خاص و غیره.. اما :؟ : بت پرستی در واقع ، : بزرگترین از همه گناهان است : که فکر می کنم چیزهای بد و متقلب : در مقابل : ما : مشترک هستند : خالق : این است که : به در مقابل : 1 سنت فرمان [[اما تلمود : : : کلام خدا]]! "به دنبال آنچه که فراموش کرده.." ما : حاضر این است : اطلاعات : : خدمات : ما : خوانندگان :.. : شمول ، نباید : تفسیر به عنوان : : نویسنده : 'یا : رله :" حمایت از ما : اعتقادات... یا : به عنوان : : : تایید در انتظار آنهاست :.. : حقیقت : ایستاده : : خود :. شایستگی می تواند مقاومت در برابر ، در تجزیه و تحلیل : historico بحرانی : همه این است : اتهامات علیه عیسی : و او :؟ مادر فرد : بیحرمتی : او می توانست : انجام می شود : : خاخام اتهامات : در مورد : یکپارچگی او : مادر ، در صورت شناخته شده است ، ندارد : : گفت و گزارش : توسط خود : معاصران؟
================================================== =
TheTime4solutions : گفت : با : : سلاح اصلی : از dissengagement روشنگری انتقادی جرم : از انسانیت خارج : راتسچیلد کاذب : سیستم برده داری بدهی (ربا) مدت کوتاهی پس از آن : : بقیه بشریت به دنبال.آنها عبارتند از : 250. ما : عبارتند از : 7 میلیارد دلار است. از شر تعادل : سقوط خواهد کرد : : این است : تناقض. بشریت "است : در مورد وارد کنید : دیگر : طلایی : در حالی که دوران شر receeds : به : shawdows : : : : در آینده نزدیک است. آن : نژاد. : : سمت : : نهایی : بد است که می تواند بشریت منقرض شده و بیشتر از زندگی : : سیاره زمین : شاید : همه. : : دیگر : سمت : 7 میلیارد انسان مستقل : فردی : که مایل : به زنده ماندن. : : مسئولیت پذیری فردی در : رهبری : ReLOVElution : به dissengage. به زودی : جرم بحرانی : رخ خواهد داد و ما : : رایگان.
خانواده روچیلد منحط کری unconciously yearns : : تخریب خود ، به موقعیت های قفل شده : خودپسندانه و اسکیزوفرنی تاب برداشتن از کنترل در : desperatation : اجرای : extiction : از خود : خود : spiecies.من را انجام دهید : هیچ اعتباری برای : شما : عبارت است. من : بازدید : : همان : : می بینید : با وضوح برای برخی : چندین سال. : پول های نازک ایجاد : هوا : : مخفی مالکیت های پنهان : فکر چندین شرکت : لایه : ایجاد کاذب : بدهی های ملی : به عنوان : : ابزار برای به اجرا درآوردن : : غیر اخلاقی extorted سرقت به نام نظام مالیاتی است. : سیستم کنترل بشریت را وادار به اعمال غیر اخلاقی : از بزدلی : به دروغگو : دزد : قتل. روشن رهایی از قید یا تعهد. : جنگ طلبان : جنگ : تا atractive : پیدا کردن و ترویج آن : تشویق جمعیت : جنگ. با این وجود از آن : تشویق چگونه بسیاری را داشته باشید : دیده می شود : : کودکان مرده و گریه خانواده : بعد از : هواپیما جنگ : : قطره : بمب ، که چگونه بسیاری از را از طریق شلیک : : سر ​​یا قلب دیگری : انسان. جنگ است : نه : فیلم : جنگ : : قتل : جرم قتل است. جنگ : : خون در : خود را : روح ، ابدی nitmare eturnal : در گزارش این اعدام نشانی از. مستقل : انسان ها : انجام prosicute : جنگ : : : نام : جعلی : دولت : نه : : bankgangsters. جنگ : : شر.

: تلمود : : مسیحیان
: تلمود : : راز Unmasked ، Rabbinical آموزه ها : اعتراض و ابراز نگرانی نسبت به مسیحیان ، "بود : نوشته : توسط کشیش IB Pranaitis ، کارشناسی ارشد : الهیات و معارف اسلامی و استاد : : زبان عبری : : آکادمی سلطنتی کلیسا : روم : کلیسای کاتولیک : در : : سنت پترزبورگ ، روسیه Pranaitis کشیش : : : : : دانشجویان : : تلمود. او : کامل : دستور : : زبان عبری : واجد شرایط : او را به تجزیه و تحلیل : : تلمود : عنوان : چند مرد : : تاریخچه.
: کشیش Pranaitis : دقیق : : تلمود : : معابر : با اشاره به عیسی مسیح ، مسیحیان : : : مسیحی : ایمان. این : مسیر : : ترجمه شده توسط او را به لاتین است. عبری آشنایی : خود را به ترجمه : به لاتین : بهتر است : از : آن را ندارد : به طور مستقیم به زبان انگلیسی است. : ترجمه : : مسیر : : تلمود : با اشاره به عیسی ، مسیحیان و : مسیحی : ایمان : : چاپ : : لاتین : توسط : آکادمی سلطنتی علوم : در : سنت پترزبورگ در : 1893 : : مجوز و پروانه : : اسقف اعظم او. : ترجمه : از : لاتین : به زبان انگلیسی : : ساخته شده است : توسط بزرگ لاتین : دانشمندان : : : متحده آمریکا : ایالات متحده : : 1939 : بودجه : ارائه : ، توسط دو آمریکایی ثروتمند : برای این منظور.
در : سفارش : به نه ترک : هر شل : به پایان می رسد : در : : موضوع از : تلمود است : مرجع : به عیسی ، به مسیحیان : و : : مسیحی : ایمان : من زیر خواهد شد خلاصه : ترجمه : به زبان انگلیسی : از : لاتین : متن : از کشیش Pranaitis ": تلمود : Unmasked ، تعالیم Rabbinical : راز : اعتراض و ابراز نگرانی نسبت به مسیحیان". این نیاز بیش از حد : فضا : نقل قول : این مسیر : کلمه به کلمه با خود : پا یادداشت : شکل : Soncino نسخه : : انگلیسی.
در ابتدا من به طور خلاصه : : مراجع : توسط کشیش Pranaitis : با اشاره به عیسی : : : تلمود : : : متن اصلی : ترجمه : توسط او به لاتین و از لاتین : به زبان انگلیسی :
Sanhedrin ، 67a -- حضرت عیسی : اشاره : به عنوان : : پسر : Pandira ، یک سرباز
Kallah ، 1B. (18b) -- نامشروع : و : درک : قاعدگی در طول.
Sanhedrin 67a -- طناب دار : : : آستانه : از عید فصح Toldath : Jeschu. مربوط به تولد : : در : اغلب شرم آور عبارات
Abhodah : Zarah : II -- معرفی کرده : : : پسر : از Pandira روم : سرباز.
Schabbath : چهاردهم. : اشاره : به عنوان : : پسر : از Pandira : روم.
Sanhedrin ، 43A -- : : : آستانه : از عید فصح : آنها به دار آویخته شد در : عیسی مسیح است.
Schabbath ، 104b -- نام : احمق و : هیچ کس : می پردازد : توجه : به احمق.
Toldoth : Jeschu. یهودا : : عیسی : درگیر : : نزاع با : کثافت.
Sanhedrin ، 103a. -- پیشنهادی : فساد : او : اخلاق : و : dishonors : خود.
Sanhedrin ، 107b. -- اغوا ، خراب : : نابود شده در : اسرائیل است.
Zohar : III ، (282) -- وفات : مثل یک جانور : به خاک سپرده شد : : حیوانات : پشته خاک.
Hilkoth : Melakhim -- اقدام : برای اثبات : مسیحیان : خطا : در : پرستش عیسی مسیح
Abhodah : Zarah ، 21A -- مرجع : به پرستش عیسی مسیح : : خانه : ناخواسته.
اسفناج دشتی : Chaiim ، 113 -- اجتناب از : ظاهر : پرداخت نسبت به عیسی مسیح.
Iore : DEA ، 150،2 -- به نظر نمی رسد : به احترام گذاشتن به حضرت عیسی : تصادف.
Abhodah : Zarah : (6A) -- غلط : تعالیم : عبادت در : اول روز سبت
[اما : تلمود : : : کلمه : خدا]] : بالا : : یک انتخاب چند : از بسیار پیچیده : آرایش در : که : بسیاری از منابع : : پنهان : توسط پیچیده : استدلال. : زیر عبارتند از : چند خلاصه : منابع : به مسیحیان : و : : مسیحی : ایمان : هر چند : همیشه بیان : در : دقیقا همان است که به شیوه ای. : : یازده : نام : مورد استفاده : : : تلمود : : غیر تلمود : پیروان ، که : مسیحیان : : به معنای. علاوه بر این : Nostrim ، از عیسی مسیح : : اهل ناصره جلیل در یهودیه نصرانی ، مسیحیان : : به نام : همه : نام : استفاده می شود : : : تلمود : برای مشخص کردن نام : همه غیر یهودیان ": هر چیز کوچک ، Edom ، Abhodan : Zarah ، Akum . Obhde : Elilim ، Nokrim ، Amme : Haarets ، Kuthim ، Apikorosim ، و : Goim. علاوه بر این : تهیه : نام : که : مسیحیان : : به نام : در : : تلمود ، : معابر : به نقل از : زیر نشان می دهد : چه نوع : از مردم : : تلمود : تصاویر : : مسیحیان : می شود ، و : چه : تلمود : می گوید : در مورد : مذهبی : پرستش مسیحیان :
[اما : تلمود : : : کلمه : خدا]] Hilkhoth : Maakhaloth : -- مسیحیان : عبارتند از : idolators ، نه باید مرتبط.
Abhodah : Zarah : (22A) -- آیا مرتبط : با غیر یهودی ، آنها ریخته : خون.
Iore : DEA (153 ، 2). -- نه باید به : با مسیحیان ، ریخته : خون.
Abhodah : Zarah : (25b). -- مواظب باشید : مسیحیان : هنگامی که پیاده روی در خارج از کشور : با آنها.
اسفناج دشتی : Chaiim (20 ، 2). -- مسیحی : تغییر قیافه : خود را برای کشتن یهودیان.
Abhodah : Zarah : (15b) -- مسیحیها : : روابط جنسی : : حیوانات.
[اما : تلمود : : : کلمه : خدا]] Abhodah : Zarah : (22A) -- مظنون مسیحیان : مقاربت با حیوانات.
Schabbath : (145b) -- مسیحیان : ناپاک : به دلیل بخورند بر طبق
Abhodah : Zarah : (22b) -- مسیحیان : ناپاک : از آنجا که : آنها در پای کوه سینا.
Iore : DEA (198 ، 48). -- پاک : زن : یهودیان : آلوده : مسیحیان جلسه.
Kerithuth : (6B ص 78) -- یهودیان : به نام : مردان ، مسیحیان : نام : مرد.
Makkoth : (7B) -- بیگناهی خود را به قتل : اگر قصد آنها این بود : برای کشتن مسیحی.
اسفناج دشتی : Chaiim (225 ، 10) -- حیوانات و مسیحیان : : : زیر دسته بندی شده اند : : مقایسه.
Midrasch : Talpioth : 225 -- مسیحیان : به وزیر : : ایجاد به یهودیان : همیشه است.
[اما : تلمود : : : کلمه : خدا]] اسفناج دشتی : Chaiim 57 ، 6A -- مسیحیان : به : pitied : : بیش از : خوک های بیمار است.
Zohar : II (64b) -- مسیحی : idolators : تشبیه : گاو : و : سنجش.
Kethuboth : (110b). -- مزمور خوان مقایسه : جانوران : مسیحیان : به نجس است.
Sanhedrin : (74b). توافقنامه است. -- مقاربت جنسی مسیحی : مانند : از جانور.
Kethuboth : (3B) -- : بذر : مسیحی است : ارزش : به عنوان : : بذر : از جانور.
Kidduschim (68a) -- مسیحیان : مانند : : مردم : : الاغ.
Eben : Haezar : (44،8) -- ازدواج : بین : مسیحی : : یهودیان : تهی.
Zohar : (II ، 64b) -- مسیحی : تولد : نرخ : باید : کاهش : مادی.
Zohar : (I ، 28b) -- مسیحی : idolators : کودکان : از حوا : مار.
[اما : تلمود : : : کلمه : خدا]] Zohar : (I ، 131a) -- طاغوت : مردم : (مسیحیان) الوده کردن : جهان
Emek Haschanach (17A) -- روح غیر یهودیان : از مرگ : : می آیند و : مرگ : سایه.
Zohar : (I ، 46b ، 47a) -- ارواح : غیر یهودی : : ناپاک : الهی : ریشه.
Rosch : Haschanach (17A) -- غیر یهودی : روح : : به جهنم.
Iore : DEA (337 ، 1). -- به جای مرده : مسیحیان : مانند : گاو از دست رفته و یا : الاغ.
Iebhammoth : (61a) -- یهودیان : نام : مردان ، اما مسیحیان نه : به نام : مرد.
Abhodah : Zarah : (14b) T -- ممنوعه : مذهبی فروش : نسخهها کار میکند : به مسیحیان
Abhodah : Zarah : (78) -- مسیحی : کلیساها : : اماکن : از بت پرستی.
Iore : DEA (142 ، 10) -- باید دور : دور از نظر جسمی کلیساها.
[اما : تلمود : : : کلمه : خدا]] Iore : DEA (142 ، 15) -- نباید گوش دادن : : موسیقی کلیسا و یا : نگاهی به بت
Iore : DEA (143 ، 1) -- نباید بازسازی : خانه : تخریب : نزدیک : کلیساها.
Hilkoth : ABH. زر : (10B) -- یهودیان : نباید فروش شکسته : chalices : به مسیحیان.
Chullin : (91b) -- یهودیان : دارای : کرامت حتی : : فرشته نمی تواند به اشتراک گذاری.
Sanhedrin ، 58b -- اعتصاب : اسرائیلی : مانند : چهره صورتم سیلی : خدا.
Chagigah ، 15b -- یک یهودی در نظر گرفت : خوب : : علی رغم : گناهان : او : ، متعهد است.
Gittin : (62a) -- یهودی دور ماندن از مسیحی : خانه : : تعطیلات.
Choschen : هام. (26،1) -- یهودی هم نیست باید شکایت : قبل از : یک مسیحی : قاضی : یا : قوانین.
Choschen : هام (34،19) -- مسیحی : : بنده نمی تواند تبدیل به : شاهدان.
[[اما تلمود : : : : کلمه : خدا]] Iore : DEA (112 ، 1). -- اجتناب از : غذا خوردن با : مسیحیان ، نژاد : آشنایی.
Abhodah : Zarah : (35b) -- آیا شیر از گاو دوشیده ننوشید : توسط مسیحی.
Iore : DEA (178 ، 1) -- هرگز تقلید : آداب و رسوم : از مسیحیان ، حتی : مو شانه.
Abhodah : Zarah : (72b) -- شراب : لمس : توسط مسیحیان : باید : پرتاب : دور.
Iore : DEA (120 ، 1) -- خرید و ظروف : از مسیحیان : باید : پرتاب : دور.
Abhodah : Zarah : (2A) -- : سه : روز گذشته : قبل از : مسیحی جشنواره ، اجتناب از : همه.
Abhodah : Zarah : (78c) -- جشنواره : پیروان عیسی مسیح : در نظر گرفته : به عنوان : بت پرستی.
Iore : DEA (139 ، 1) -- اجتناب از چیزی استفاده می شود : توسط مسیحیان : در : عبادت : آنها.
Abhodah : Zarah : (14b) -- ممنوعه : مسیحیان : مقالات : : عبادت به فروش می رسانند.
[[اما تلمود : : : : کلمه : خدا]] Iore : DEA (151،1) H. -- آیا آب فروش : به مسیحیان : مقالات : : baptisms.
Abhodah : Zarah : (2A ، 1) -- آیا تجارت : با مسیحیان : : خود را : روز جشن.
Abhodah : Zarah : (1،2) -- در حال حاضر مجاز به تجارت : با مسیحیان : در تاریخ : چنین : روز.
Abhodah : Zarah : (2aT) -- تجارت : با مسیحیان : با توجه به آنها : پول برای پرداخت.
Iore : DEA (148 ، 5) -- اگر مسیحی باشد : : مؤمن نیست ، ممکن است ارسال : او هدیه.
Hilkoth : Akum (IX ، 2) -- ارسال : هدایا : به مسیحیان : تنها در صورتی آنها عبارتند از : بی دین.
Iore : DEA (81،7 هکتار) -- مسیحی : تر و پرستاران می شود : اجتناب کرد : به دلیل خطرناک است.
Iore : DEA (153 ، 1 H) -- مسیحی : پرستار منجر خواهد شد : کودکان : به الحاد.
Iore : DEA (155،1). -- جلوگیری از : مسیحی : پزشک : خوب شناخته نشدهاند : به همسایگان.
[اما : تلمود : : : کلمه : خدا]] Peaschim (25A) -- اجتناب از : کمک پزشکی از idolators ، مسیحیان : به معنای.
Iore : DEA (156،1) -- اجتناب از : مسیحی : سلمانی : مگر آنکه : همراهی می کردند : یهودیان.
Abhodah : Zarah : (26a). -- جلوگیری از : مسیحی : ماما : به عنوان : خطرناک : وقتی که : به تنهایی.
Zohar : (1،25 ب) -- که افراد که عمل صالح انجام : به مسیحیان : هرگز ظهور : : مرده است.
Hilkoth : Akum (X ، 6) -- راهنما مسیحیان نیازمند است : اگر آن را ترویج : صلح.
Iore : DEA (148 ، 12H) -- مخفی کردن : نفرت : : مسیحیان در آنها : جشن.
Abhodah : Zarah : (20A) -- هرگز ستایش : مسیحیان : مبادا از آن می شود : بر این باور بودند : درست است.
Iore : DEA (151،14) -- اجازه داده نشده : ستایش : مسیحیان : برای اضافه کردن : به شکوه.
Hilkoth : Akum (V ، 12) -- نقل قول : کتاب مقدس : به ممنوع : اشاره : از مسیحی : خدا.
[اما : تلمود : : : کلمه : خدا]] Iore : DEA (146 ، 15) -- اشاره دارد : به مسیحی : مذهبی : مقالات : : تحقیر.
Iore : DEA (147،5) -- تمسخر : مسیحیت : مذهبی : مقالات : بدون خواسته.
Hilkoth : Akum (X ، 5) -- هدیه : به مسیحیان ، هدیه : به تبدیل.
Iore : DEA (151،11) -- هدایا : ممنوع است : به مسیحیان را تشویق می کند : دوستی.
Iore : DEA (335،43) -- تبعید : : که یهودی که به فروش می رساند : مزرعه تا مسیحی.
Iore : DEA (154،2) -- ممنوعه : برای تدریس : تجارت : به یک مسیحی
Babha Bathra (54b) -- مسیحی : اموال تعلق دارد : اول شخص : ادعا.
Choschen : هام (183،7) -- مسیحی : overpays : در : خطا نگه دارید.
Choschen : -- هام (226،1) یهودی ممکن است اموال از دست رفته از مسیحی نگه دارید : یافت : توسط یهودی.
[اما : تلمود : : : کلمه : خدا]] Babha سوترا (113b) -- این است که : مجاز : فریب : مسیحیان.
Choschen : هام (183،7) -- یهودیان : باید تقسیم : آنچه را که آنها بیش از ظرفیت پر کردن : مسیحیان.
Choschen : هام (156،5) -- یهودیان : نباید را انجام دهید : مسیحی : مشتریان : از یهودیان.
Iore : DEA (157،2) ساعت : -- ممکن است فریب : مسیحیان که معتقدند : مسیحی : اصول.
Abhodah : Zarah : (54A) -- ربا ممکن است : تمرین : بر اساس : مسیحیان : یا : مرتد.
Iore : DEA (159،1) -- ربا و ضوابط : در حال حاضر برای هر دلیلی : به مسیحیان است.
Babha سوترا (113a) -- یهودی ممکن است دروغ : : سوگند دروغ خوردن : به محکوم : یک مسیحی.
Babha سوترا (113b) -- نام : خدا : profaned نیست : وقتی که : دروغ گفتن به مسیحیان است.
Kallah : (1B ، p.18) -- یهودی ممکن است سوگند دروغ خوردن خود را با : روشن است : وجدان.
[اما : تلمود : : : کلمه : خدا]] Schabbouth : حاج. (6D). -- یهودیان : ممکن است قسم می خورم : به دروغ استفاده : گریز : جمله بندی.
Zohar : (1160). -- یهودیان : باید همیشه : سعی کنید به فریب مسیحیان.
Iore : DEA (158،1) -- آیا درمان : مسیحیان : مگر آنکه : آن را می سازد : دشمنان.
اسفناج دشتی : -- : هنگام زایمان : Cahiim (330،2) آیا مسیحی ها کمک نمیکردند در : شنبه.
Choschen : هام (425،5) -- مگر آنکه : معتقد است : در : تورات : مرگ : او جلوگیری نمی کند.
Iore : DEA (158،1) -- دشمنان مسیحیان : نه : نه باید : نجات داد : یا.
Hilkkoth : Akum (X ، 1) -- آیا صرفه جویی : مسیحی : در : خطر مرگ.
Choschen : هام (386،10) -- یک جاسوس ممکن است : کشته : حتی : قبل از : او : اعتراف.
Abhodah : Zorah : (26b) -- مرتد شود : پرتاب را به خوبی نجات نیست.
[اما : تلمود : : : کلمه : خدا]] Choschen : هام (388،15) -- کشتن افراد که به پول اسرائیل برای مسیحیان
Sanhedrin : (59a) -- `کنجکاو را به" قانون "یهودیان برای به دست آوردن مرگ : مجازات
Hilkhoth : Akum (X 2) -- تعمید : یهودیان : : : قرار دادن به مرگ
Iore : DEA (158،2) حاج. -- renegades کشتن : که به نوبه خود به مسیحی : آداب و رسوم.
Choschen : هام (425،5) -- کسانی که باور نمی : : تورات : : به کشته شدند.
Hilkhoth : tesch.III ، 8 -- مسیحی : : دیگران : : "قانون" : تورات را انکار است.
Zohar : (I ، 25A) -- مسیحیان : عبارتند از : به : تخریب : عنوان : idolators.
Zohar : (II ، 19a) -- اسارت یهودیان : پایان : : مسیحی : شاهزاده : می میرند.
Zohar : (I ، 219b) -- شاهزادگان : از مسیحیان : عبارتند از : idolators ، باید بمیرد.
Obadiam -- زمان : رم : : ، اسرائیل نابود خواهد شد : بازخرید. Abhodah : Zarah (26b) T. -- "حتی : : بهترین : Goim باید : باشد : کشته"
Sepher : یا : اسرائیل 177b -- اگر یهودی می کشد : مسیحی : مرتکب هیچ گناه است. Ialkut Simoni (245c) -- ریختن خون : از خدا نشناس : ارائه می دهد : قربانی : به خدا.
Zohar : (II ، 43A) -- مرگ : از مسیحیان : فداکاری لازم. Zohar : (L ، 28b ، 39a) -- بالا : مکان : : آسمان : : کسانی که کشتن idolators.
Hilkhoth : Akum (X ، 1) -- : هیچ توافق نامه ها : : نشان می دهد هیچ رحمت به مسیحیان. Hilkhoth : Akum (X ، 1) -- در هر دو صورت : به نوبه خود : آنها را از خود دور : بت ها : : کشتن.
Hilkhoth : Akum (X ، 7) -- اجازه دادن به هیچ idolators : باقی می ماند : که در آن : یهودیان : : قوی.Choschen : هام (388،16) -- همه و همه به هزینه : کشتن خائن.
Pesachim (49b) -- بدون نیاز : نماز : در حالی که : گردن زدن : سبت است. Schabbath : (118a). -- نماز : برای نجات از مجازات آمدن مسیح.
"برای دنبال کردن که : بود : فراموش کرده.." ما : در حال حاضر : اطلاعات : به عنوان : خدمات : به ما : خوانندگان :.. : شمول ، باید : : تفسیر : به عنوان : : نویسنده : 'یا رله ها :' تایید ، از ما : اعتقادات :.. و یا : به عنوان : ما : تایید در انتظار آنهاست : : حقیقت : خواهد ایستاد : : آن را خود : شایستگی. می توانند : مقاومت در برابر ، در تجزیه و تحلیل : historico بحرانی : همه این است : اتهامات علیه عیسی : : مادر : خود را؟ : بیحرمتی فرد : او می تواند : : انجام می شود : : خاخام؟ اتهامات : در مورد : یکپارچگی خود : مادر ، در صورت شناخته شده است ، : : بوده است : گفت : و : گزارش شده است : توسط خود : معاصران؟
پیدا شد : : : RCathList صفحه اصلی : صفحه (Suprise!) دانلود : پرونده : : فرمت TXT.. خود استخراج factsar.exe 79.2K.
http://www.iahushua.com/JQ/factsR4.html

صندوق بین المللی پول است تلمود نفرت زباله انجمن مجنون کورک احمق seman از خواب بیدار dumbass
=======================
جهنم خود است : قرار دادن نهادهای آن : در این : سه بعدی جهان